Re:DIRTE19 pussy riders

Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
box one bastard
DIRTE19 pussy riders

Bericht door box one bastard » do apr 08, 2004 4:20 pm

ahoi ahoi bob online !!!
hier een kleine compilatie van een paar weken trug op de bergskes, nie veel spectaculairs maar wel veel gewone airs...
(zo blijven jullie weer even zoet tot ik verder kan doen met Hillz&Thrillz v2 8) )

> tis in quicktime met mpeg4 compressie, dikke 12 mb (wegens goed geluid sorry)
> gewoon wat beelden van de jumpkes van die dag met muziek van DJ Shadow

http://www.dirte19.tk

(ast weeeeeer nie werkt, dit in je adresbalk pasten: http://users.pandora.be/newbit/dirte19/hills/ en dan kom je dr ook wel)

:-*bob

flippie flink

Re:PUSSY RIDE

Bericht door flippie flink » do apr 08, 2004 4:36 pm

zorg dat je voortaan met mooi weer gaat filmen, je zit veeels te ver weg te filmen met die "fisheye"
voor de rest is ie wel geinig

tHe shArk

Bericht door tHe shArk » do apr 08, 2004 6:03 pm

Zo, mooie snelheid, 300 Kb/sec :D

box one bastard

Bericht door box one bastard » vr apr 09, 2004 8:51 am

jaaaaa weet ik wel, ik heb wat last met die imovie-instellingen, die zijn nogal redelijk eenvoudig... zit hier op mn werk een beetje te prutsen dus veel cinematografisch genot moet je dr nie van verwachten ::)
en ja tis nogal mistig donker die beelden maar da komt omdat er daar nogal veel geblowd word ;D

(en kheb de topictitel dan maar in klein letterkes gezet want het schijnt dat caps niet bepaald bijdragen tot het schermsgewijze visuele aspect der uitnodigend ogende pagina-indelingen :-X en dat is misschien wel een punt)

Space Man Spiff

Re:pussy ridin posers

Bericht door Space Man Spiff » ma apr 19, 2004 9:08 pm

die springers daar op de edegemse bergen vallen tegen :? k dacht da ze groter waren. wel een paar vette trucs van die me zn witte cmp

box one bastard

Bericht door box one bastard » di apr 20, 2004 4:17 pm

ja das Steve met die witte, die gaat er altijd wel tegen... heeft vorige week zijn x-up zooo hard doorgetrokken dat ie em dwars door zn frame ramde... :D

trouwens tegenvallen tegenvallen, val er maar eens tegen dan zulde het wel weten ;)
ze zijn idd nie zoooo groot en moeilijk maar ze liggen soms zoooo leuk geshaped EN ge kunt er met 2 tegelijk over, meer moet da nie zijn! (mag wel natuurlijk)
weet het te melden als ge nog es afkomt, kom ik wel meedoen!
:-*bob

camouflage

Bericht door camouflage » di apr 20, 2004 4:36 pm

Wel als ik naar de filmpjes kijk van andere leden die dirt"en,
valt het héél goed mee !!!

Het enigste wat er nog aan de dirts onbreekt zijn de lippen die nog hoger moeten .

Voor de rest zijn ze best GROOT genoeg ("k heb tot nu toe geen enkel foto gezien van andere bikers die grotere dirts hebben dan ons :P ;D )!

Vorig weekend was er nog een nederlander die zei dat we een heel leuk en nice stekkie hebben op de Edegemse bergskes . :D

Als ge de dirt"s te klein vind,dan ga je maar ergens anders biken,wij werken aan die dirt"s en je kunt je niet voorstellen hoe moeilijk het is om een parcour te onderhouden-zekerst als er met MX-motto"s , quad"s , jeeps overgereden word - ,
en jah de meeste komen alleen maar show verkopen en op andersmans bergen rijden zonder een schup vast te pakken !!! DAT VIND IK IRRITANT !!!!

DE BERGSKES ZIJN GOED EN ZULLEN NOG AANGEPAST WORDEN ZODAT HET ALLEEN MAAR BETER RIJD !!

Greetz

-camou-

PS.:Ik zit van zaterdag tot & met maandag op de bergskes (tent)
prolly BBQ + muziek + drank voorzien , ;D :)

!!!DUS VOOR IEDEREEN DIE WILT AFKOMEN , U BENT WELKOM !!!

Animine

Bericht door Animine » wo apr 21, 2004 11:48 am

Kom waarschijnlijk wel es zien dit weekend, zou mijn jump angsten moeten overwinnen, just like the movie "White men can"t jump" ;D

Greetz,
Animine

box one bastard

Bericht door box one bastard » wo apr 21, 2004 12:05 pm

camou thnx voor de backup!!!
maarrre ik wil u nie ambeteren maar die van waasmunster zijn toch een stuk groter zelle...
afgelopen weekend nog geweest en das daar minstens even bangelijk als in edegem, behalve da de reeksen er nie zo schoon liggen, nogal chaotisch dooreen en moeilijke start. wel handig met regenweer is da ze onder de bomen liggen. moeten we zeker es naartoe met zn allen!

maar op de keper beschouwd, dr gaat toch nix boven de bergskes 8)

Space Man Spiff

Bericht door Space Man Spiff » do apr 22, 2004 6:09 pm

box one bastard schreef:
camou thnx voor de backup!!!
maarrre ik wil u nie ambeteren maar die van waasmunster zijn toch een stuk groter zelle...
afgelopen weekend nog geweest en das daar minstens even bangelijk als in edegem, behalve da de reeksen er nie zo schoon liggen, nogal chaotisch dooreen en moeilijke start. wel handig met regenweer is da ze onder de bomen liggen. moeten we zeker es naartoe met zn allen!

maar op de keper beschouwd, dr gaat toch nix boven de bergskes 8)

het ziet er in ieder geval leuk uit. ik d8 alleen da ze groter waren. en op foto en film lijkt alles klein eigenlijk. en in waasmunster is er veel werk aan de winkel. :?

Alien

Bericht door Alien » za mei 08, 2004 8:42 pm

Bij mij doettie ut allebij niet, hij geeft bij die users panadora, de perfect nav en die andere doettie helemala nix

box one bastard

Bericht door box one bastard » ma mei 10, 2004 10:57 am

ja ik ben weer es van server veranderd ik zal dus dadelijk ff checken of de url nog klopt...

box one bastard

Bericht door box one bastard » wo mei 12, 2004 4:46 pm

DIRTE19 PUSSY RIDERS REPRESENT !!!

Afbeelding

update:
Hillz & Thrillz "The Roots" is eindelijk in productie!
Blijven checken voor vette ouwe school actie, binnenkort online en op cd!
En daarna komt het serieuzere werk ... :o

camouflage

Re:DIRTE19 pussy riders

Bericht door camouflage » wo jun 02, 2004 1:23 pm

alst goei weer is zekerst .

:P ::)

-camou-

Plaats reactie