Ford Ka Filmpje (erg cool!)
Moderator:Beheerders
Re:Ford Ka Filmpje (erg cool!)
Bwoaaah!!!!
De eerste versie met de duif kende ik al, maar deze is grof!!!
De eerste versie met de duif kende ik al, maar deze is grof!!!
Schitterend ;D ;D ;D
Ik kende die met die duif ook wel, maar deze slaat alles!
Strak filmpje voor de kattenliefhebber!
Strak filmpje voor de kattenliefhebber!
Har Har Har!!! Lache!
whaha die is stoer!!

als katenhater word ik hier erg vrolijk van ;D ;D ;D
dusssss©
dusssss©
-
en tegen Boss zeg ik:
Fok jou, katten zijn GOED!!!! En spreek me niet tegen, want dan haal ik Midas Dekkers op... >:(
No offence hoor, overigens
enneh... ook ik vond het een cool filmpje ;D
Groet, Lars
Fok jou, katten zijn GOED!!!! En spreek me niet tegen, want dan haal ik Midas Dekkers op... >:(
No offence hoor, overigens

Groet, Lars
De Lars Cuevas schreef:
en tegen Boss zeg ik:
No offence hoor, overigensenneh... ook ik vond het een cool filmpje ;D
Groet, Lars
katten zijn idd minder erg dan de eigenaars die ze de gehele dag maar vrolijk laten ronddarren.
Met als gevolg dat die achterdochtige schepsels:
-mijn tuin onder schijten/zeiken
-tegen m"n auto zeiken
-met baggerpoten over mijn motorkap en voorraam lopen
-"s nachts lopen te janken & krijsen
Bovenstaand zou ik bijv. mijn hond es moeten laten proberen, denk niet dat men dat "gewoon" zal vinden.
Er komt een moment dat de maat vol is natuurlijk >:( >:( >:(
dusssss©
Super ;D
-
BOSS schreef:
katten zijn idd minder erg dan de eigenaars die ze de gehele dag maar vrolijk laten ronddarren.
-tegen m"n auto zeiken
Bovenstaand zou ik bijv. mijn hond es moeten laten proberen, denk niet dat men dat "gewoon" zal vinden.
dusssss©
...en daarom houd ik van katten. Ze luisteren niet, hebben overal schijt aan, en zijn hun eigen baas. Briljant toch? ;D ;D ;D
... Maar gelukkig zijn we het over andere dingen wel weer eens, Boss. Binnenkort ikke ook op een Rocky!

Groeten, Lars
-
mond houde over katten...katten rulezz
we hebbe der zelf een gehad is 13 geworde bes oud voorun kat krijge binnenkort un nieuwe

we hebbe der zelf een gehad is 13 geworde bes oud voorun kat krijge binnenkort un nieuwe

De Lars Cuevas schreef:
[BOSS schreef:
-tegen m"n auto zeiken
dusssss©
...en daarom houd ik van katten. Ze luisteren niet, hebben overal schijt aan, en zijn hun eigen baas. Briljant toch? ;D ;D ;D
... Maar gelukkig zijn we het over andere dingen wel weer eens, Boss. Binnenkort ikke ook op een Rocky!![]()
![]()
![]()
![]()
Groeten, Lars
binnenkort.................. dat zou je nog wel eens vies kunnen tegenvallen. De levertijden zijn volgens mij behoorlijk lang

ps. mijn opa zei altijd:"De enige goeie kat, is een dooie kat"
Dusssss©
een oud chinees gezegde luidt:
BLABLABLA
we weten nu wel dat bepaalde personen last hebben van tunnelzicht en niet openstaan voor andermans meningen en dat ook erg graag willen laten blijken...........!!
Zane
BLABLABLA
we weten nu wel dat bepaalde personen last hebben van tunnelzicht en niet openstaan voor andermans meningen en dat ook erg graag willen laten blijken...........!!
Zane
Joeeee
Het is best wel grappig !

Alleen ben ik het niet echt eens met je opa,
elk dier krijgt van mij RESPECT en een goede behandeling.
Van elk dier weet je waaraan en waaraf,kun je over mensen niet zeggen !
-camou-
PS.:De reden wrm een kat haar eigen willetje heeft ,is maar om een reden te verklaren, die beesten zijn namelijk slimmer,properder EN sterker als een hond . :P

greenpease moest het eens zien ;D
nee joh P.E.T.A. ;D ;D
overigens heb ik nog een paar kittens in de aanbieding ;D ;D
overigens heb ik nog een paar kittens in de aanbieding ;D ;D

-
-tegen m"n auto zeiken
dusssss©
Je haalt werkelijkwaar de woorden uit de mond.
Katten zijn dus echt totaal niet geschikt als huisdier. Je schaft er een aan, gooit deze vervolgens naar buiten, ziet deze na 18 jaar weer terug en valt dood neer achter de bank. Leuk joh zo"n kat!
-
Het schijnt dat huisdieren op hun baasje gaan lijken. Maar andersom werkt dat dus blijkbaar ook, want, zie hier:
Katten- en hondenliefhebbers verhouden zich tot elkaar als eh... kat tot hond ;D ;D ;D
Zo, maar nu heb ik genoeg van al dat geblaas en geblaf, back on topic! Ik wil alleen nog maar meningen over het filmpje zien, begrepen???? En anders stuur ik de hond c.q. kat op je af! ;D ;D
Groet, Lars
@Benjamin, Over die Kittens: Wat moeten die per kilo kosten?
Katten- en hondenliefhebbers verhouden zich tot elkaar als eh... kat tot hond ;D ;D ;D
Zo, maar nu heb ik genoeg van al dat geblaas en geblaf, back on topic! Ik wil alleen nog maar meningen over het filmpje zien, begrepen???? En anders stuur ik de hond c.q. kat op je af! ;D ;D
Groet, Lars
@Benjamin, Over die Kittens: Wat moeten die per kilo kosten?

ik kan me trouwens niet voorstellen dat dit filmpje ooit op de TV mag worden uitgezonden.
Kun je toch een hoop (katten)gezeik mee krijgen lijkt mij ;D
dusssss©
Kun je toch een hoop (katten)gezeik mee krijgen lijkt mij ;D

dusssss©
gratis, maar vind je het goed als ik het per kitten doe. Anderhalve kat meegeven is pas dierenmishandeling ;DDe Lars Cuevas schreef:@Benjamin, Over die Kittens: Wat moeten die per kilo kosten?![]()
Nou ik krijg de schijt van zowel katten als honden (zal mijn baan als postbode wat mee te doen hebben denk! ;D), maar katten zijn gewoon achterbakse beesten. Het is volgens mij ook weer lente, kan op het moment niet met mijn raam open slapen omdat de katten elkaar in de haren vliegen/lopen te janken/lopen te foepsen. >:( Bovendien eten ze de vijver leeg (nee niet de algen, de vissen).
Om daar een eind aan te maken heb ik mijn oude bibigun die k een paar jaar geleden uit Italie gesmokkeld heb ::) maar weer boven water gehaald, dat zal ze leren! :P ;D Ook habdig tegen eenden die in de vijver zwemmen terwijl er naast ons huis een gracht ligt. Ow ja, het is ook goed om mijn vriendin over de zeik te helpen (vrouwen en katten
).
Voor de rest ben ik best lief voor dieren
Om daar een eind aan te maken heb ik mijn oude bibigun die k een paar jaar geleden uit Italie gesmokkeld heb ::) maar weer boven water gehaald, dat zal ze leren! :P ;D Ook habdig tegen eenden die in de vijver zwemmen terwijl er naast ons huis een gracht ligt. Ow ja, het is ook goed om mijn vriendin over de zeik te helpen (vrouwen en katten

Pimiento schreef:
Ow ja, het is ook goed om mijn vriendin over de zeik te helpen (vrouwen en katten).
Ik zou maar oppassen, anders zie je binnenkort helemaal geen poes meer!