Re:Nieuwe site x-style

Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Gast
Nieuwe site x-style

Bericht door Gast » vr nov 05, 2004 7:34 pm

x

Mathijs

Bericht door Mathijs » za nov 06, 2004 7:17 pm

Wat heeft deze site toe te voegen, behalve dan dat je pics kan uploaden??
"t Is natuurlijk goed dat er meer sites komen etc, maar als je als site echt kans wil maken om groot te worden (zoals DP en mountainbike.nl) moet je toch met iets beters komen imho!

flippie flink

Bericht door flippie flink » ma nov 08, 2004 12:50 pm

zorg dan dat je een goeie site hebt

pinoisgeel
Contacteer:

Bericht door pinoisgeel » ma nov 08, 2004 2:45 pm

Ride schreef:
Waarom moet jij altijd zo bijdehand doen! Als je het zon kutsite vind ga je er lekker niet heen, heel makkelijk. Ik krijg echt de zenuwen van mannetjes als jij die alleen maar achter internet zitten om alles af te zeiken wat niet aan zijn eisen voldoet. Ik vind kritiek helemaal niet erg maar zeg dan gewoon wat er mis is en doe dat op een iets meer volwassen manier dan dit!

;D ;D ;D

flippie flink

Bericht door flippie flink » ma nov 08, 2004 6:37 pm

Ride schreef: Waarom moet jij altijd zo bijdehand doen! Als je het zon kutsite vind ga je er lekker niet heen, heel makkelijk. Ik krijg echt de zenuwen van mannetjes als jij die alleen maar achter internet zitten om alles af te zeiken wat niet aan zijn eisen voldoet. Ik vind kritiek helemaal niet erg maar zeg dan gewoon wat er mis is en doe dat op een iets meer volwassen manier dan dit!
Hijs niet kut, hijs alleen slordig en niet netjes, dus als je dat af zou werken dan zou t een goeie site zijn, en hoho pas op je bloeddruk arend.

Mathijs

Bericht door Mathijs » ma nov 08, 2004 10:04 pm

Puntjes van kritiek:

1) De kleur van de namen, zwart is niet echt top. Lijkt alsof ze gebanned zijn oid. Beter vernader je ze in rood.
2) Iets minder groot menu aan de linker kant. Zo heb je een groter scherm voor het forum/foto"s etc, en het is dan nog wel duidelijk.
3) ....

Dit is wat ik er van denk.

Suc7

n00by

Bericht door n00by » di nov 09, 2004 3:41 pm

wel chill dat er een nederlandse site komt speciaal voor street, op dp en mountainbike.nl weet je nou nooit precies wie wat doet..

Mathijs

Bericht door Mathijs » wo nov 10, 2004 12:26 pm

Dat maakt toch niet uit. Je hebt speciale DH/FR/Street etc hoeken op beide sijts. Daar kan je er toch ook over lullen.

Een nieuwe sijt is altijd goed, maar maak dan niet een DP/Mountainbike.nl kloon die matig is.

Mathijs

Bericht door Mathijs » wo nov 10, 2004 3:51 pm

Ride schreef:
Mijn mening is dat het wel uitmaakt, op DP hoor je bijna niks over trial en bmx en ook over street is nog weinig te vinden.
X-Style is een site gemaakt door rijders en niet door een profesioneel/comercieel bedrijf dus het ziet er vast niet zo gelikt uit als andere sites. Een DP kloon is het zeker niet want ALLE sites lijken wel een beetje op elkaar het gaat ons meer om de inhoud en die zal steeds uitgebreider worden dus geef het een kans.

DP en mountainbike.nl zijn ook geen commercieel bedrijf. En over street is op DP zeker wel wat te vinden, zie UMG etc. Trial en BMX inderdaad wat minder, maar dat komt ook omdat er niet zoveel triallers zijn (BMX wat meer denk ik).

Plaats reactie