Oprichten Van Club "Gay Mountainbiking Groningen"
Moderator:Beheerders
Hallo Jongens En Mannen In Noord Nederland ..
Ik Ben Een Jongeman Van 26 Jaar En Hou Van Mountainbiken ..
Zowel In De Stad Groningen Als De Omgeving Van Groningen Of Zelfs Verder ..
Ik Heb Zelf Een Aardige Mountainbike .: Giant Terrago, 24 Versnellingen, Remschijven (Op Oliedruk) En Schakelsysteem Van Shimano Alivio ..
(Geen A-Klasse !! Maar Het Rijdt Super) ..
Ik Loop Al Sinds Enige Tijd Rond Met Het Idee Om Een Mountainbikeclub Op Te Richten Voor Jonge Homo"s Uit De Stad Of Directe Omgeving Van Groningen ..
Ik Heb Op Dit Moment Nog Geen Concrete Plannen Om Een "Echte" Mountainbikeclub Op Te Richten Met Penningmeesters, Voorzitters En Betuursleden Enzovoort, Enzovoort ..
Wel Ben Ik Op Zoek Naar Jonge Mensen Tot Maximaal 30 Jaar, Die Een Passie Hebben Voor Het Mountainbiken En Zelf In het Bezit Zijn Van Een Goede Mountainbike .. Met Doorzettings vermogen En Een Overschot Aan Energie .. Hardcore Mountainbiken Over Asfalt En Modder .. Dat Is Mijn Trefwoord ..
Als Ik Het Voor Elkaar Krijg Om Mede Bikers Te Vinden Voor Deze (Eventuele Op Te Richten Club), Wil Ik In Eerste Instantie Af En Toe Gewoon Via Internet (Msn) Afspreken En Lekker Sportief Biken In De Stad Of Omgeveving Van Groningen .. Gratis, Vrijblijvend, Dus Geen Verplichtingen ..
Groningen Heeft Mooie Plekjes Om Professioneel Te Mountainbiken, Dat Weet Ik Uit Eigen Ervaring, Want Ik Heb Hier In Het Noorden Al Heel Wat Kilometers Afgelegd ..
Als Er Genoeg Reactie"s Binnen Komen Van "Gedisciplineerde" Bikers, Zal Ik Overwegen Om De Club Daadwerkelijk Op Te Richten ..
Mocht Het Echt Zover Komen, Dan Is Hulp Bij Het Opzetten Van Het Geheel Wel Gewenst .. Dus Heb Jij Tips, Adviezen, Ben Jij Van Mening Dat Er Aan De Tekst In Mijn Oproep Dingen Ontbreken Of Behoor Jij Tot De Doelgroep Zoals Beschreven In Deze Advertentie, Laat Het Mij Dan Weten ..
Gay Mountainbiking Groningen .. Kortom GMG (De Mountainbikeclub In Groningen Die Zich Speciefiek Richt Op Homo Jongens En Mannen Van 16 Tot 30 Jaar Uit De Stad Groningen Of Direkte Omgeving ..
Interesse ? Zie Jij Dit Ook Wel Zitten .. Denk Jij Dat Je Kan Bijdragen Aan Ofwel Het Realiseren Van Club : Gay Mountainbiking Groningen, Of Wil Jij Ook Gewoon Lekker Mountainbiken In Groepsverband .. Reageer Dan ..
Voor Meer Informatie Kan Je Mij Een Email Sturen .. Ik Zal Proberen Je vragen Zo Goed Mogelijk Te Beantwoorden En Uit Te Leggen Wat Mijn Bedoelingen Zijn ..
Groeten Mountainbiker ..
NOTE : Dit Is Geen Oproep Voor Date"s En/Of Sex Contact !!! GMG
Re:Oprichten Van Club "Gay Mountainbiking Groningen&quo
Ok, welke DP"er vond zichzelf grappig genoeg om een 2de ID te nemen?
Ik zou zeggen, trek een fietsbroekje aan en loop de Golden Arms binnen, gegarandeerd dat je belangstelling kweekt...
Ik zou zeggen, trek een fietsbroekje aan en loop de Golden Arms binnen, gegarandeerd dat je belangstelling kweekt...
1 Topic is opzicht ook wel voldoende hoor!
En per zin 1 hoofdletter ook!
En per zin 1 hoofdletter ook!
legion schreef:
Ok, welke DP"er vond zichzelf grappig genoeg om een 2de ID te nemen?
[sub]rinse[/sub]
- Arnetteman
ik zeg, verlate 1 april grap