wat is dit voor een leuk vorkje volgens mij ook iets van 200 mm veerweg of niet?
ook een leuk fietsje trouwens :P

greetzz
Moderator:Beheerders
Caramba schreef:
Jammer dat 1.5" eruit gaat, het ziet er vet uit :P
Wat voor velgen zitten er trouwens in die Intense?
Zie ik daar ook een nieuwe Manitou achterdempert met Ti spring? En heeft de M3 altijd al een semi-integreted balhoofd gehad??? (lelijk...)
TheBigLJeweetwel schreef:
Zoals ik gehoord had uit betrouwbare bron verdwijnen die 1.5 of Onepoint voor 2006. Marzocchi gelooft er ook niet in. Is blijkbaar toch overbodig. De Shermans vliegen er ook uit he voor die andere. Heb er nog geen OnepointFIve tussen zien zitten.
Duss....
cHoc schreef:
...als het weg mocht gaan wil nog niet zeggen dat het overbodig is,
of komen er al single crown voorvorken aan met 1,1/8" en 7" veerweg......
Enduro schreef:
"06 Manitou Travis 200mm. Er zou ook sprake zijn van een 1,5" 200mm singlecrown!
Lynx schreef:
[cHoc schreef:
...als het weg mocht gaan wil nog niet zeggen dat het overbodig is,
of komen er al single crown voorvorken aan met 1,1/8" en 7" veerweg......
De Marzocchi 66RC van dit jaar is toch al in 6" en 7" verkrijgbaar ?
TheBigLJeweetwel schreef:
Die M3 vpp heeft ene vR 66 shock gene Swingah.
http://www.nsmb.com/gear/seaotter2_04_05.php Toch een 200 mm 1.5" nou kan altijd veranderen he.
The bike you see below is the most recent product of his hard work. You"ll notice a rear shock you may have never seen before. It"s a VR66 from Marzocchi (although in the Marzocchi OE catalogue it"s called a Roco RC) and Lapierre is the first manufacturer to spec the shock. The complete bike weighs in at 19.8 kilos (43.5lbs) and it can be set up with seven or eight inches of travel. No word yet on distribution or pricing but it"s always good for consumers when a legitimate contender enters the market place.