DC++
Moderator:Beheerders
Kent iemand dit download programma DC++ http://dcplusplus.sourceforge.net/
Dit werkt echt fantastisch, het programma werkt met zogenaamde hubs en om in de grote hubs tekomen moet je minimaal +- 5 Gig Sharen.
Het is in het begin een beetje moeilijk te begrijpen en in te stellen , maar als je het 1maal onder de knie hebt loopt het als een trein.
En als je een beetje een goeie hub hebt gevonden heb je binnen een uur een paar films binnen. en complete albums binnen een half uur.
Bijna alle mountainbike movies zijn er wel te vinden.
Als je vragen hebt stel maar raak he
Peace
Dit werkt echt fantastisch, het programma werkt met zogenaamde hubs en om in de grote hubs tekomen moet je minimaal +- 5 Gig Sharen.
Het is in het begin een beetje moeilijk te begrijpen en in te stellen , maar als je het 1maal onder de knie hebt loopt het als een trein.
En als je een beetje een goeie hub hebt gevonden heb je binnen een uur een paar films binnen. en complete albums binnen een half uur.
Bijna alle mountainbike movies zijn er wel te vinden.
Als je vragen hebt stel maar raak he
Peace
-
Re:DC++
Zeg maar in welke hub jullie zitten ik kom er dan wel bij ;D , ik heb The New Deal, Disorder 2 en 4, die ene film waar Cowan je leert dirtjumpen, Constantine, Kranked 5, Jeremy Clarkson Hot Metal, een film over de Nissan Skyline en nog een hele lading onbekende films gemaakt door onbekende mensen, het zijn wel goeie filmpjes
- dobbel our zero
maarre, om de 5g niet te sharen kun je toch gewoon een sharefaker gebruiken?
PsYkO schreef:
en complete albums binnen een half uur.
Met Bit-Torrent staat mijn persoonlijke record op 6 minuten(!)
Gemiddeld 12 minuten voor een album.
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
ja ik zou het ook zomaar aan de wereld gaan vertellen dat je illegaal bezig bent..
dadelijk komt stichting B.I.G. ;D
dadelijk komt stichting B.I.G. ;D