Re:Wooooot
Moderator:Beheerders
damn dat gaat wel hard
en waarom heb je nou 4 wielen nodig? :P
te droog
te droog
OMFG die ownd echt wel ;D
Crazy oildiggers.
Crazy oildiggers.
Haha, die is echt komisch, op die site van hornblaster kan je het filmpje ook downloaden en ik las er dat het een luchthoorn van een trein is, 150db!!
Mister P2 schreef:
damn dat gaat wel hard
te droog
Ja precies, who needs 4 wheels, while you can ride on 2. ?
Hij moet gewoon motor gaan rijden. Mischien kan tie het dan wel zonder wielen. ::) :P
dat eerste filmpje, zijn geen formule1 auto"s. Maar speciale heuvelklim wagens, die min of meer bestaan uit oude f3000 chassis en cosworth"s v8-en (formule 1 achtige motoren) het doet er qua snelheid zeker niet voor onder denk ik (tenminste op dit soort krappe weggetjes) het is trouwens op de mt Ventoux (bekend uit de tour)
heb daar wel eens gereden. Respect!
en die 2wielige stunt haha, ik heb meer filmpjes gezien van die idioten. Op de snelheid vol aan de handrem trekken en dan pirrouettes draaien bij 170 km p/u
todat de wielophanging krak zegt. vrolijk erbij lachen en uit het raam hangen en gekke bekken trekken. Maar met die Jeep, is dat de nieuwe manier om tussen de paaltjes door te rijden om een aanslag in de stad te plegen?
heb daar wel eens gereden. Respect!
en die 2wielige stunt haha, ik heb meer filmpjes gezien van die idioten. Op de snelheid vol aan de handrem trekken en dan pirrouettes draaien bij 170 km p/u
todat de wielophanging krak zegt. vrolijk erbij lachen en uit het raam hangen en gekke bekken trekken. Maar met die Jeep, is dat de nieuwe manier om tussen de paaltjes door te rijden om een aanslag in de stad te plegen?