nou dit is mijn pc, de hardware is niet interesand maar de kast heb ik zelf gebouwd met: 2X 120 mm fan (voor en achter), een apart aan/uit zet knopje en 2 vancontrolers zogoed als zelf gebouwd owja de bovenste klep blijft staan doormiddel van een raamuitzettertje . laat de jouwe zien of zeg wat je van de mijne vind hij is te koop als je genoeg bied.
PC is een heel naar woord voor veelal hele lelijke computers met een besturingssysteem erop met een lay-out om te kotsen en een magneetfunctie vwbt virussen.
BOSS schreef:PC is een heel naar woord voor veelal hele lelijke computers met een besturingssysteem erop met een lay-out om te kotsen en een magneetfunctie vwbt virussen.
BOSS schreef:PC is een heel naar woord voor veelal hele lelijke computers met een besturingssysteem erop met een lay-out om te kotsen en een magneetfunctie vwbt virussen.
Heb zelf ook toch wel een maandje of twee getwijfeld tussen Apple en Windows, uiteindelijk toch gekozen voor de laatste omdat autocad en apple niet samen gaan en ik verplicht word op school om met autocad te tekenen.