Vertrokken vanuit London en in Belgie waren 15 mensen al hun rijbewijs kwijt. Dat gaat goed

http://www.gumball-3000.com/rally/
Moderator:Beheerders
Het verschil is dat dit geen sport is maar vermaakdidadunlop schreef:dat bedoel ik. Een fabrizio meoni die keihard werkt voor zijn motorcross carriere en aan ik weet niet hoe veel regels moet voldoen om mee te doen aan de dakar overlijdt.
Dat is spijtig maar een keuze en is het risico van de sport.
Deze jongens hebben teveel geld en doen maar wat. Dat irriteert me mateloos. Vooral omdat het plaatsvindt op de openbare weg. En dan geen gemiet over "in de regelementen staat dat je je moet houden aan de verkeersregels" want dat is alleen maar bedoeld om de verantwoordelijkheid af te schuiven van de organisatie. Nee ik kan hier weinig respect voor hebben.
De prijs voor "Domste vergelijking van 2006" is bij deze vergeven!Gène schreef:Och kom op jongens. Hoe vaak rij je zelf op wandel paden met een rotvaart langs wandelaars. Of dat je in een afdaling wat maf gaat doen. Ik bedoel, dit is voor die jongens hun singletrack. Ik lig er dan ook niet wakker van al zo'n patserbak om een boom gekruld staat.
idd mooi gesproken en ook altijd sorry zeggen als er tog een oud omatje schrikt van je acties . Of als je bijna een hond/muis tussen je spaken krijgt.BOSS schreef:Echt NOOIT en daar zou iedereen eens een voorbeeld aan moeten nemen.Gène schreef:Och kom op jongens. Hoe vaak rij je zelf op wandel paden met een rotvaart langs wandelaars.
Hoe krijgen MTBers een slechte naam? Zo....
dusssssss©