Voor de tuning liefhebbers onder ons, check m'n space voor de foto's van Westel Tuning Day '06. Sorry voor de link maar foto's linken van een msn space gaat blijkbaaar niet?
http://spaces.msn.com/ivan003/photos/
Grtz,
Ivan
Westel Tuning Day
Moderator:Beheerders
sorry hoor,
Maar ik moet altijd zo lachen als ik door belgie rij en ik zie weer zo'n 'Del solleke' met 80kg plastic erop geflansd en 120kg aan ICE..
Tis echt in daar. Je kan er veel van zeggen, maar er om lachen moet ik altijd wel
aan de andere kant, er stond wel een Silvia s14 tussen..
Maar die was ook weer flink verneukt..
En die z3
En die 406 coupé aarh eeuwig jammer
Maargoed, ik ga donderdag waarschijnlijk met een vriend van me naar dodare op Zandvoort.
Hij wil daar zn Subaru gtt laten sprinten.
En ik ga voor het driften.
Ben benieuwd wat ik daar tegenkom
Maar ik moet altijd zo lachen als ik door belgie rij en ik zie weer zo'n 'Del solleke' met 80kg plastic erop geflansd en 120kg aan ICE..
Tis echt in daar. Je kan er veel van zeggen, maar er om lachen moet ik altijd wel

En die z3

En die 406 coupé aarh eeuwig jammer

Maargoed, ik ga donderdag waarschijnlijk met een vriend van me naar dodare op Zandvoort.
niet aleen in belgie hoorkoekie schreef:sorry hoor,
Tis echt in daar. Je kan er veel van zeggen, maar er om lachen moet ik altijd wel![]()
En die z3![]()
![]()
En die 406 coupé aarh eeuwig jammer![]()

kan je wel begrijpen

Big hit, P3 ,Gaint terrago ,
- Xircuit
- Contacteer:
Een beetje sneu vind ik het wel, zeker als je dan z'on Z3 ziet, of die 406 coupe. Een oud-collega van mij had ook een MX-3 die precies hetzelfde was als deze (op de velgen na, want de rest komt uit de autostyle folder) hieronder op de foto.

Het ding maakt een herrie alsof het een F-16 was, maar het was de RVS knalpijp. Een beetje jammer is dat hij slechts 90 pk aanboord had en 100 kilo aan spoilers en "ICE" waardoor ik hem met mijn moeders boodschappen wagen nog zoek reed... Het is maar een typisch voorbeeld van vele sjappie's die in z'on plastic bak rond rijden.
EDIT: En als je dan goed kijkt naar de bovenste foto, dan zie je hoe proffesioneel de voorbumper is gespoten...

Het ding maakt een herrie alsof het een F-16 was, maar het was de RVS knalpijp. Een beetje jammer is dat hij slechts 90 pk aanboord had en 100 kilo aan spoilers en "ICE" waardoor ik hem met mijn moeders boodschappen wagen nog zoek reed... Het is maar een typisch voorbeeld van vele sjappie's die in z'on plastic bak rond rijden.
EDIT: En als je dan goed kijkt naar de bovenste foto, dan zie je hoe proffesioneel de voorbumper is gespoten...
Ich Heisse Super Fantastisch!