Moderator:Beheerders
Dat durf ik te betwijfelen......Sir Gonz Lays schreef:spiegelreflex is niet nodig...
Ja maar die 2 rijders rechts in beeld is een kwestie van bewegingsonscherpte.......nathan schreef:
dat werd nou bedoelt met scherpstellen de rider is niet scherp omdat jij niet kan scherpstellen doet die dat auto dus op de achtergerond, een spiegelreflex kan dat wel, zie foto in de sneeuw...
wel een leuke foto btwwas niet snel gefixt in photoshop zeker
helemaal waarBOSS schreef:Ja maar die 2 rijders rechts in beeld is een kwestie van bewegingsonscherpte.......nathan schreef:
dat werd nou bedoelt met scherpstellen de rider is niet scherp omdat jij niet kan scherpstellen doet die dat auto dus op de achtergerond, een spiegelreflex kan dat wel, zie foto in de sneeuw...
wel een leuke foto btwwas niet snel gefixt in photoshop zeker
bottomline; het kan allemaal wel maar het blijft prutsen met een compactje.
Alhoewel je met een ixus 700 de focus volgens mij ook met "de hand" kan vastzetten dmv het aantal meters in te voeren.
Nog een dingetje; persoonlijk vind ik een foto waar gewoon 1 rider in staat op een mooie lokatie vaak veel spannender, de aandacht gaat dan echt uit naar de rider, nu wordt het een soort zoekplaatje waarbij de meeste riders niet ideaal in beeld zijn gebracht....
dussssssss©
achtergrond is alleen gesticht op de 360 foto. maarjah, ik hou gewoon mijn camera zo stil mogelijk, en gebruik ook maar 1 foto voor de achtergrond, en plak de andere rijders er gewoon op.willem12 schreef:Ik heb die Drooze foto's eens bekeken, maar BOSS heeft gelijk....zoals altijd![]()
Drooze moet kunstgrepen toepassen, zoals het "stitchen" van de achtergrond.
Maar, het moet gezegd, hij doet het wel relaxed, zo uit de hand. Maar 4-5 frames zal het max zijn. Topic starter had ook een foto met iets meer frames..
Daar is mijn camera veuls te zwaar voorBLRacing schreef:Iemand deze gorilla driepoot al gezien. Perfect in een rugzak mee te nemen en om deze mooie foto's mee te schieten. En nu alleen nog een mooie camera
Dat zou mijn ten zeerste verbazen......Tommmmmss schreef:Op van die kleine sony camera's zit er gewoon een knop op dat die dat automatisch doet (zoveel fototjes achterelkaar maken en in volgorde zette) alleen maar met Photoshop alles bij elkaar plakken en klaar