Het grote Zomervakantie 2007 topic

Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Sven
Het grote Zomervakantie 2007 topic

Bericht door Sven » do mar 08, 2007 1:04 pm

Jep, het voorjaar begint langzaamaan te starten, de vakantiegelden worden vanaf nu af aan goed berekend en de zomervakanties worden geboekt!

Waar gaan jullie allemaal naar toe? Verre reizen, campingvakantie, roadtrips? Zon, hiking/biking, of helemaal niks?

Gooi het in dit topic!
Ikzelf ga begin augustus eens een kleine twee weekjes relaxen op Corfu. Zon, zee, strand, en echt ff helemaal niks. Na het (hopelijk) halen van m'n HBO-diploma vind ik dat ik het wel heb verdiend. :angelnot:

Laat het horen!

Sjef

Bericht door Sjef » do mar 08, 2007 1:48 pm

Zomervakantie? Nu al?
Morgen eerst even op wintersport. Nog even zien of ik de skies of de bike op de auto zet.

Maar de zomer wordt iig een weekje biken met de jongens in de omgeving van Champcella in de Franse Alpen:
http://www.gite-labergerie.com/start2.html

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » do mar 08, 2007 2:17 pm

Na achtereenvolgens Rome, Noorwegen en British Columbia blijf ik noodgedwongen wat dichterbij dit jaar. Noodgedwongen wil zeggen dat ik in mei voor het eerst vader word en het met zo'n kleine lastig is om wat van de wereld te zien. Wintersport zat er ook al niet in dit jaar.

Het wordt dit jaar dan maar Spa. Je kunt in ieder geval in de buurt een beetje fietsen (als ik geen luiers hoef te verschonen :barf: )

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » do mar 08, 2007 2:42 pm

Dit jaar staat in Juli Frankrijk en Italie op het programma. Biken in Frankrijk, waarschijnlijk Morzine of iets in die hoek, en dan relaxen in italie.

Maar, morgenvroeg vertrekken we naar italië, om 10 dagen te skien! Yahooo!
Ich Heisse Super Fantastisch!

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » do mar 08, 2007 4:28 pm

Van de zomer met de tent naar........Frankrijk of Italie.
En in September naar Spanje voor de Coast to Coast.

En dan uiteraard nog de nodige trainingsweekendje zo hier en daar.

dussssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

didadunlop

Bericht door didadunlop » do mar 08, 2007 5:05 pm

idd trainingsweekendjes hier en daar zowel op fiets als bier gebied.

daarnaast begin september sswc07 in Schotland en nog een tijdje kamperen en wandelen in schotland. Waarschijnlijk richting Inverpolly en Islay en langs mijn geboortedorp (Aberdeen) en mijn naamdorp (Dunlop)

Daarvoor ga ik nog anderhalve week liften door Europa of anderhalve week kanotrektocht in Zweden. Dat weet ik nog niet zeker. Maar in ieder geval met tent en rugzak op weg. check ook www.liftwedstrijd.nl al twee keer meegedaan en echt hilarisch leuk.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

De Jean
Contacteer:

Bericht door De Jean » do mar 08, 2007 7:09 pm

Paasvakantie: mountainbiketrip in Kenia (als de enkel meewil)
Juli: Siberie en mongolie - the return to the raindeer people! geen fiets, hoewel je nooit weet in mongolie welk vervoer je voorgeschoteld krijgt.

Afbeelding

Biken wordt dus weekend werk. Duitsland, frankrijk, en met wat geluk een lang weekend oostenrijk -das mijn prioriteit voor deze zomer
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » do mar 08, 2007 10:05 pm

didadunlop schreef:idd trainingsweekendjes hier en daar op bier.......

.........Zweden.
Ik ga me ook inzetten om naar het http://www.sswc2007.com/ te gaan.
Alleen dat ranzige bier daaro houdt me tegen,dat word echt flink trainen!
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!

fredo

Bericht door fredo » do mar 08, 2007 10:17 pm

hoogstwrs gaan we in juli een rondreisje alpen doen :o met een goede combinatie van biken (muchos) en andere bergsporten.

Ik zou graag per streek 1 plaats aandoen.
Dus liefst kanten van Graz (Oostenrijk, ne maat woont er), dolomieten (Italie), Verbier (Zwitserland) en uiteindelijk Les gets of Vars (Frankrijk) doen 8) Dat lijkt me toch een lekker lijstje. Nu hopen dat het wat weer wordt.......

toevallig al iemand in de buurt van Verbier (Zwitserland, matterhorn) geweest? Het bikepark daar spreekt me niet zo aan, maar ik zou wel eens ervaringen met random freeriden willen horen. Is dat over het algemeen in Zwitserland te doen?

o ja, en als het wat meezit wil ik in september nog ff met de rugzak gaan trekken :D Allemaal (very) low budget, zodat we veel/lang kunnen gaan. Lang leve het studentleven!

Mathijs

Bericht door Mathijs » vr mar 09, 2007 1:41 pm

(Helaas) geen bike zomer-trip dit jaar. Wel wat zondagen/weekendjes naar Winterberg, Willingen, T en BWB.

In de zomervakantie gaan we met de '74 VW bus (zie auto v/d biker topic)
ri. Biarritz/Lacanau/Mimizan.
We gaan weinig tot niks boeken. De route staat vast en we zien wel waar we belanden. Is het er tof, blijven we. Is het er ruk, gaan we weer verder.
Mathijs: De Benjamin

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » vr mar 09, 2007 2:24 pm

In april eerst weekend naar Houffalize voor de wereldbeker.
Juli/Augustus met mijn vriendin rondje Kattegat (Deense oostkust en Zweedse westkust) inclusief stedentripjes naar Göteborg en Kopenhagen.

En in september nog een lang weekend naar Stavanger, Noorwegen.

Tussendoor zien we wel, misschien nog een keer een weekendje waddeneiland ofzo.

lc4

Bericht door lc4 » vr mar 09, 2007 3:02 pm

In augustus 3 weken naar Värmland in Zweden. Mijn bike mee, junior's bike mee, moeder de vrouw ook mee (met bike).
En ook nog een lang lang weekeinde Arnhem in juni: iets met singlespeeden in stadsparken enzo... En bier... En...

doubleK

Bericht door doubleK » vr mar 09, 2007 4:25 pm

Eind Augustus en begin September per motor door Schotland. En natuurlijk dan ff naar Fort William voor het wereldkampioenschap.

Voor de rest nog naar Oostenrijk en waarschijnlijk ook nog naar Zwitzerland, wanneer weet ik alleen nog niet. Misschien maar in combinatie met de wereldbekers ofzo :shades:
Life starts on your bike when you`re pushing on the pedals and pulling on the handlebar.

didadunlop

Bericht door didadunlop » vr mar 09, 2007 5:17 pm

hmmzzz motor door schotland... Het is dat mijn fiets meegaat anders had ik ook zeker de motor genomen...heel erg mooi..:D
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Loeky

Bericht door Loeky » vr mar 09, 2007 5:37 pm

begin juli weekje turkey met mn vriendin, daarna 2 weekjes duikvakantie (egypte, rode zee) met ouders en daarna nog een weekje Les Gets (waarschijnlijk)... maarja, eerst maar es de examens maken.... :cry:

Plaats reactie