Vork of shocks fabriek in nederland??
Moderator:Beheerders
Hoi,
ff een vraag voor school moeten wij een sector werkstuk maken....
Weet er iemand een fabriek ofzo in nederland waar vorken of shocks geproduceerd worden??,want we willen rondleiding voor dat project regelen..
Grtz,
David
ff een vraag voor school moeten wij een sector werkstuk maken....
Weet er iemand een fabriek ofzo in nederland waar vorken of shocks geproduceerd worden??,want we willen rondleiding voor dat project regelen..
Grtz,
David
- didadunlop
Niet bike related maar wel shocks:
WP suspension
http://www.wpsuspension.com
Zitten in Malden bij Nijmegen.
WP suspension
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- Jean-Pierre
Maat van me en daar de vader van die ontwerp shocks bij WP.didadunlop schreef:Niet bike related maar wel shocks:
WP suspension
Razor als je misschien iets kan verandere qua schocks en dan voor Motor inplaats van fiets kan ik misschien iets voor je regelen.
Groeten,
Jean
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Oud-Beijerland uit m'n hoofd...Steelboy schreef:of nog beter: Koni (zit ergens bij Rotterdam)
Hengelo (GLD) IIRC, maken erg "dik" spul o.a. voor WRC's...DeKerf's schreef:In de achterhoek zit Reiger Suspension.
Voor een verslag maakt het toch niet zoveel uit of het voor een fiets of motorfiets is...? Ik zou voor dat aanbod m.b.t. WP opteren...
http://www.intraxracing.nl/ vragen naar Henk Thuis (=achternaam). Is wel Automotive... als je specifiek 2-wieler related wil hebben dan heb je pech, dan zul je naar Duitsland moeten wil je het dichtbij zoeken. Anders idd USA of Taiwan. En Italië gaat je ook niet meer lukken
Gerard Rond doet niets meer met vering, brengt zelfs de dempers van zijn Yamaha's weg om te laten repareren, kost meer om dat zelf te doen dan weg te brengen.
Erikje
Gerard Rond doet niets meer met vering, brengt zelfs de dempers van zijn Yamaha's weg om te laten repareren, kost meer om dat zelf te doen dan weg te brengen.
Erikje
Helaas wel ja, die hoge pief is verzocht en geïnstrueerd om de gordels om te doen maar is niet goed genoeg gecontroleerd....waarbij die hoge pief na wat halsbrekende toeren (letterlijk) uit de Rhino is geschoten. dat is het punt in die rechtzaak. Dat betekent dat elke outdoor organisator tegenwoordig tig-duizend keer mensen moet controleren op hun veiligheidsvoorzieningen want de organisator is altijd aansprakelijk... Leuk man, outdoor activiteiten organiseren na deze jurisprudentie. En het helpt ook al niet dat je de rechter wijst op het feit dat de instructies goed zijn geweest, maar dat de (in dit geval) hoge pief niet heeft gedaan wat verteld is, want: en nu komtie: "mensen die meedoen aan zulke evenementen zijn in een roes en weten niet meer wat zij moeten doen of laten" dus de organisator is altijd verantwoordelijk én aansprakelijk". En daar helpt geen briefje met handtekening tegen. Ergo, als er een bikersdag is welke georganiseerd is door DP en er gebeuren ongelukken, dan is Ruben persoonlijk verantwoordelijk met deze uitspraak in de broekzak. Leuk zaken doen zo in de toekomst.... dit schrijf ik even om de keerzijde te laten zien zonder stelling te nemen. Maar dit wordt erg off-topic dus terug naar het onderwerp...BLRacing schreef:Gerard Rond is onlangs bestraft voor nalatigheid bij dodelijk ongeval op zijn evenementen terrein, Experience Island. Een hoge pief van van Lanschot Bankiers is bij een offroadritje in een Rhino onder de wagen terecht gekomen. Gerard mag 40.000 pleuro's lappen
Erikje
Edit P.S.: http://weblog.highprofile.nl/2007/10/re ... ke-ui.html
- didadunlop
off topic:
erik:
Er staat dat Gerard Rond in hoger beroep gaat. Eens afwachten wat dat gaat brengen.
Ik hoop wel dat ie gelijk krijgt. Mensen moeten GVD eens verantwoordelijk voor zichzelf worden.
/offtopic
In Nl zul je weinig fiets gerichte shocks zien. Dat wordt gewoon naar WP oid. Of naar een goede fietsenmaker waar je er onder begeleiding van eventueel een fabrikant wat uitmekaar haalt?
erik:
Er staat dat Gerard Rond in hoger beroep gaat. Eens afwachten wat dat gaat brengen.
Ik hoop wel dat ie gelijk krijgt. Mensen moeten GVD eens verantwoordelijk voor zichzelf worden.
/offtopic
In Nl zul je weinig fiets gerichte shocks zien. Dat wordt gewoon naar WP oid. Of naar een goede fietsenmaker waar je er onder begeleiding van eventueel een fabrikant wat uitmekaar haalt?
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Ehm.. idd er worden geen dempers geproduceerd/ontwikkeld, maar de garantie/service afdeling is daar wel operatief en een kijkje daar in keuken kan best leerzaam zijn.. dusss..Razor0 schreef:
Heeft iemand email adres van SRAM europe dan mailen we ff voor info!
Steelboy schreef:
Sram in Amersfoort is een kantoorgebouw, zit geen productie of niks in...
Ehm.. idd er worden geen dempers geproduceerd/ontwikkeld, maar de garantie/service afdeling is daar wel operatief. Een kijkje daar in keuken kan best leerzaam zijn.. dusss..Razor0 schreef:
Steelboy schreef:
Dan kun je beter bij Sabma/TFTuned oid gaan kijken.Bomber schreef:Ehm.. idd er worden geen dempers geproduceerd/ontwikkeld, maar de garantie/service afdeling is daar wel operatief en een kijkje daar in keuken kan best leerzaam zijn.. dusss..Razor0 schreef:
Steelboy schreef:
Beter gewoon naar reiger gaan. Super gasten. Hebben er ook serieus verstand van.
Doen trucks voor o.a. Dakar, WRC en niet te vergeten MX. Hebben zon beetje alles staan voor de productie van schokdempers. Staan vooraan met de nieuwste ontwikkelingen.
En ik weet niet hoe of wat maar er hangen ook foto's van bmx'ers misschien sponsoring of zoiets. Je kan er vast wel een mooie draai aan geven dat dat ook goed is
.
Doen trucks voor o.a. Dakar, WRC en niet te vergeten MX. Hebben zon beetje alles staan voor de productie van schokdempers. Staan vooraan met de nieuwste ontwikkelingen.
En ik weet niet hoe of wat maar er hangen ook foto's van bmx'ers misschien sponsoring of zoiets. Je kan er vast wel een mooie draai aan geven dat dat ook goed is

nothing beats cubic inches
IIRC zit het zo: Seesing heeft een broer Hans, die heeft twee kinderen en lieten die nu **** hard gaan op een BMX. Sponsorde ook het team waar Dennis en Joyce in reden.bart-fmx schreef:En ik weet niet hoe of wat maar er hangen ook foto's van bmx'ers misschien sponsoring of zoiets. Je kan er vast wel een mooie draai aan geven dat dat ook goed is.
Dennis rijdt volgens mij niet meer, Joyce nu 'Junior Woman'...
Sponsort ook nog BMX-videos.com wat bij mijn weten ook aan Hans Seesing gelieerd is.
Laatst gewijzigd door Cheeta op wo dec 12, 2007 8:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.