Zondag 8 Juni Schoorl (UAmsterdam)
Moderator:Beheerders
We gaan ff kijken hoeveel mensen er zin hebben om zondag 8 juni te helpen bouwen aan een Northshore in schoorl.
Ik geloof dat een aantal mensen wel mee gaan die ook van de partij waren met de laatste UA in Amsterdam.
Spijkers en hout genoeg. Alleen nog wat slag en zaag gereedschap nodig. Michael, jawel van die gruwlijke dropp regelt het hout. We zullen natuurlijk ook nog tijd genoeg hebben om te biken.
ff een lijstje maken?
Q..... (Groene FSR)
Bikel (gele Gemini1000)
Ik geloof dat een aantal mensen wel mee gaan die ook van de partij waren met de laatste UA in Amsterdam.
Spijkers en hout genoeg. Alleen nog wat slag en zaag gereedschap nodig. Michael, jawel van die gruwlijke dropp regelt het hout. We zullen natuurlijk ook nog tijd genoeg hebben om te biken.
ff een lijstje maken?
Q..... (Groene FSR)
Bikel (gele Gemini1000)
Re:Zondag 8 Juni Schoorl (UAmsterdam)
zeeeeer jammer ik ben 8 juni in friesland :-[ moet met me ouders mee op vakantie....maar neem me bike wel mee
en wou je echt nog een hogere drop bouwen
(hoeveel meter wil je dees dan wel niet maken)???
GFORCE

en wou je echt nog een hogere drop bouwen

(hoeveel meter wil je dees dan wel niet maken)???
GFORCE
-
Michael wil volgens mij een van 5 meter bouwen! Moet hij eerst wel ene nieuwe velg op zijn achtwerwiel hebben
Christiaan schreef:
Michael wil volgens mij een van 5 meter bouwen! Moet hij eerst wel ene nieuwe velg op zijn achtwerwiel hebben
Maak hem dan wel smoother dan degene die er nu staat, mooie landing dus......
-
- Contacteer:
Jeff we moeten ook maar heen om ff in de gaten te houden wat er gebeurt op "ons" parkoertje he ;D ;D misschien kunnen we dan ook nog ff een rondje fietsen (als we tijd over hebben tussen het kijken haha)
NATUURLIJK KOM IK OOK......MET NOG NEGEN ANDEREN!!!
mE!!
NATUURLIJK KOM IK OOK......MET NOG NEGEN ANDEREN!!!
mE!!
Yep ik zal er ook wel zijn
En hoe laat zullen de meesten er zijn ???
Q..... schreef:
Als de kater is verdwenen
Is het dan nog wel licht buiten ;D
-
Michael vroeg of men een Sporttas mee kan nemen, om het hout van dvoor de North Shore te vervoeren, en een hamer en zaag, als dat mogelijk is, rond een uur of 12 aanwezig.
-
- Contacteer:
was gisteren avond in Schoorl en ALLE NORTH-SHORE IS WEGGEHAALD DOOR DIE MONGOOLIGE BOSVERKRACHTERS!!!!!
dus we moeten er met zn allen heen om het hele bos vol te bouwen met leuke dingen! PUNT!
mE
dus we moeten er met zn allen heen om het hele bos vol te bouwen met leuke dingen! PUNT!
mE
-
ik zal er ook zijn als jullie weten wie ik ben :P :P :P ;D ;DChristiaan schreef:
Michael vroeg of men een Sporttas mee kan nemen, om het hout van dvoor de North Shore te vervoeren, en een hamer en zaag, als dat mogelijk is, rond een uur of 12 aanwezig.
-
en jeff jij moet gewoon niet zoveel zuipen samen met ronaldJeff schreef:
[Q..... schreef:
Als de kater is verdwenen

Ik neem wel een grote sporttas mee.
En bouwen zullen we ;D
12 uur is mooie tijd.
See you all sunday

En bouwen zullen we ;D
12 uur is mooie tijd.
See you all sunday

Sappies, pussies ! Een beetje regen en een flits en jullie komen niet stelletje chickens! Tjongjonge stelletje wijven!
wij waren er met 10 man!
wij waren er met 10 man!
Wat de fok... klote Q... en ik waren er ook. uurtje of half twaalf. Wij zaten te wachten bij dat restaurant onder de luifel. Totdat het dus aardig begon te stormen toen zijn we maar weer weg gegaan. En zijn we met vijf man "s middags wezen biken bij het KNSM eiland, zeer van de toppe binnenkort meeting.
Foto"s komen nog. Wel balen, hoe is het daar gegaan hebben jullie nog wat North Shore gebouwd.
Foto"s komen nog. Wel balen, hoe is het daar gegaan hebben jullie nog wat North Shore gebouwd.
Tja this sucks, en wij maar denken dat iedereen in z" n nest lag. En dus wat bikel zegt maar terug gegaan. Al met al leuke dag gehad

-
- Contacteer:
Q..... schreef:
en wij maar denken dat iedereen in z" n nest lag.
hadden we kunne doen ja. maar we gingen BIKEN
tja...we hadden jullie echt verwacht... :P maar het regende later niet zo hard meer dus zijn we gewoon gegaan. en nee we hebben geen ns gebouwd want jullie zouden heel veel hout meenemen....

ff nieuwe meeting regelen dan maar
mE
Toch wel een leuk dagje uit gehad
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... mage=91615
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... mage=91614
Mazzelzzzzzz

http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... mage=91615
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... mage=91614
Mazzelzzzzzz