BMP beurs
Moderator:Beheerders
Re:BMP beurs
Openingstijden Bike MOTION Utrecht 2003
Vrijdag 17 okt. 14.00 - 21.00 uur consumenten
Zaterdag 18 okt. 10.00 - 17.00 uur consumenten
Zondag 19 okt. 10.00 - 17.00 uur consumenten
Maandag** 20 okt. 11.00 - 18.00 uur vakhandeldag
**Maandag is uitsluitend voor vakhandel
http://www.bikemotionplus.nl/welkom.html
Vrijdag 17 okt. 14.00 - 21.00 uur consumenten
Zaterdag 18 okt. 10.00 - 17.00 uur consumenten
Zondag 19 okt. 10.00 - 17.00 uur consumenten
Maandag** 20 okt. 11.00 - 18.00 uur vakhandeldag
**Maandag is uitsluitend voor vakhandel
http://www.bikemotionplus.nl/welkom.html
Bedankt! En hoeveel is de entree? Iemand?
Enduro schreef:
Bedankt! En hoeveel is de entree? Iemand?
Dacht 12 euro, site doet het nu niet.
-
De entree van bikemotion plus is € 10. :P
Kijk ook even naar de Cube trailer, en probeer in te denken hoe het is om met zo"n ding vanuit Duitsland naar Nederland te rijden.....
Thanx, slotje mag...
hoezo slotje? dit kunnen we gewoon als fototopic over de bmp houden toch?

inderdaad we kletsen nog wat na over de beurs.
Er zit kennelijk nog maar weinig geld in de fietsen branche. de meeste fabrikanten hebben kleine stands. De stand van Shimano is het grootst
De hal was ook kleiner naar mijn idee dan 2 jaar terug.
Be One en bioracer vroegen het meeste om aandacht.
nog wat gezien? Ja toch wel, mooie schoenen van NW, mooi frame van specialized Enudro M5, Minute van Manitou is erg sjiek zeker met de ingegraveerde letters ipv stickers, tja en verder was he tleuk om na 2 jaar weer eens op een fietsbeurs te zijn. oja en ook wel een hoop racefietsen, daar moet je van houden. vind € 10 euro wel vrij prijzig.
Er zit kennelijk nog maar weinig geld in de fietsen branche. de meeste fabrikanten hebben kleine stands. De stand van Shimano is het grootst

Be One en bioracer vroegen het meeste om aandacht.
nog wat gezien? Ja toch wel, mooie schoenen van NW, mooi frame van specialized Enudro M5, Minute van Manitou is erg sjiek zeker met de ingegraveerde letters ipv stickers, tja en verder was he tleuk om na 2 jaar weer eens op een fietsbeurs te zijn. oja en ook wel een hoop racefietsen, daar moet je van houden. vind € 10 euro wel vrij prijzig.
wel een aardige beurs, wat opviel was dat bijv, Giant vorig jaar nog groots uitpakte en nu een ministandje had, nu ben ik geen Giant liefhebber dus maakt dat mij niet veel uit. de Dodge met trailer bij Bio Racer was erg gaaf, veel carbon gezien. Coole Kona Cyclo-crosser.
Was Trek dit jaar aanwezig?
May&vin
May&vin
May, niet uitslapen op zaterdag?
Trek is aanwezig, evenals Klein.
cannondale is er niet.

Trek is aanwezig, evenals Klein.
cannondale is er niet.
Niet uitgeslapen, nee al wakker de winkel gaat open om 7.30.
En onze Bombproofboys?
Zullen normaal maandag gaan.
Iets aar we moeten opletten?
May&vin
En onze Bombproofboys?
Zullen normaal maandag gaan.
Iets aar we moeten opletten?
May&vin
Ben dus gister geweest, entree prijs had ik geen last van want ik had een genodigden kaart!!
Ik vond er eerlijk gezegd niet veel aan, zoals van te voren bekend geen spectaculair nieuws te bewonderen. Ook verwacht dat er heeeel veeeeel carbon te zien zou zijn en dat was natuurlijk ook zo.
Wel lekker op me gemak rond gekeken en weer veel bekende wedstrijdrijders gezien en effe lekker bij gebuurt.
Voor degene die nog gaan kijken, op de stand van powerbar staat een heeeeel leuk meiske die binnen het meiden topic zeker niet zou misstaan!!!!!
GreetZ
Ik vond er eerlijk gezegd niet veel aan, zoals van te voren bekend geen spectaculair nieuws te bewonderen. Ook verwacht dat er heeeel veeeeel carbon te zien zou zijn en dat was natuurlijk ook zo.
Wel lekker op me gemak rond gekeken en weer veel bekende wedstrijdrijders gezien en effe lekker bij gebuurt.
Voor degene die nog gaan kijken, op de stand van powerbar staat een heeeeel leuk meiske die binnen het meiden topic zeker niet zou misstaan!!!!!
GreetZ
Binnen om 16:12, buiten om 17:55 .... ::)
Ik vond Motion eigenlijk best geslaagd! Gewoon zorgen dat je niet meer op de hoogte bent van de laatste nieuwtjes, en je kijkt je ogen uit! En nog een mooie sticker (z"n laatste!) van Ruben gekregen.
Ik ben weer helemaal gelukkig.
Enneh, Jurriaan: volgens mij kwam jij vrij goedkoop binnen...
Enneh, Jurriaan: volgens mij kwam jij vrij goedkoop binnen...

niet echt veel spectaculairs.......maar had ook niet anders verwacht
wel de nieuwe Speci Demo 9, de nieuwe Stratos s8 ultra, nieuwe Schwalbes (stoere Al Mighty 2.6 in 24 en 26"), de Kona stand waar geen hond kwam, de nieuwe Big Ego...
geen topmodellen van GT, niet al het nieuws van Marzo,..enz..enz...
waar zijn C"dale en de Bombproof jongens nou gebleven....????
wel de nieuwe Speci Demo 9, de nieuwe Stratos s8 ultra, nieuwe Schwalbes (stoere Al Mighty 2.6 in 24 en 26"), de Kona stand waar geen hond kwam, de nieuwe Big Ego...
geen topmodellen van GT, niet al het nieuws van Marzo,..enz..enz...
waar zijn C"dale en de Bombproof jongens nou gebleven....????
Mave schreef:
Ik vond Motion eigenlijk best geslaagd! Gewoon zorgen dat je niet meer op de hoogte bent van de laatste nieuwtjes, en je kijkt je ogen uit! En nog een mooie sticker (z"n laatste!) van Ruben gekregen.
Enneh, Jurriaan: volgens mij kwam jij vrij goedkoop binnen...:-* :-* :-* :-*
Joepie Mave internett
- Xircuit
- Contacteer:
Ik wou ook nog gaan, maar niemand die met me mee ging op Zondag... wel vrijkaarten....
shit happends...
shit happends...
Idd, niet echt spannend allemaal, maar wel een paar mooie King stickers gescoord!
-
Cannondale houdt de centen in zak en ziet meer in beurzen als Friedrigshaven en Milaan.
Bombproof omdat de nieuwe fietsen nog niet af zijn en omdat we retedruk zijn met een hele hoop andere bedrijfsmatige zaken. Jullie moeten nog wat maanden geduld hebben.
Bombproof omdat de nieuwe fietsen nog niet af zijn en omdat we retedruk zijn met een hele hoop andere bedrijfsmatige zaken. Jullie moeten nog wat maanden geduld hebben.
Waarom was Bike2build er niet? Had ze nodig ergens voor...
b2b was er wel hoor, met de cubes en de banshee"s
met een soort terras bovenop de "kar"

met een soort terras bovenop de "kar"
Hoor net hele eerste secretinformatie van de 24 importeur dat ze er aan denken om Le Toy uit te brengen in een carbon monocock negering!
B2B was er niet, maar het sterk aan B2B gelieerde One-way Biking was er wel, idd: met de Cube trailer!