Zoals jullie zo onderhand weten is een stukje van het amsterdamse bos door jeroen en ik bewerkt. Dit stuntplekje is vooral vandaag ( van 10 uur s"ochtends tot 5 uur s"middags werken ) omgebouwd tot een heus funparkje bestaande uit ongeveer 7 bewerkte stunts! Bij elkaar is er voor wel ongeveer 24 uur gezwoegt. Hier volgt een kleine beschrijving van de stunts,
DE jump, zie: http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=119512.
De table, zie: http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=119513, slechte foto, de table is het linkse gedeelte, ruime landing.
De wall, bestaande uit een kleine lanceringsjump ( +- 50 cm ) met 1 meter daar achter een onsteile wallride.
De grote table, helemaal rechts van de kleine table, de lancering en een deel van de landing is volgens mij vooral door "peter" van dit forum gemaakt ( thanks peter

DE kleine jump, naast DE jump is een drop ontstaan die er vooral erg uitziet als DE jump maar dan met een veel kleinere gap (korter) en iets kleiner. Hier krijg je meer het gevoel van een echte drop dan een jump.
De schuine jump, ook naast DE kleine jump, dit is een kleinere lancering ( +-40 cm ) met een gap van +-1 m, de landing ligt schuin aan de lancering, echt hoog kom je hier niet, deze jump is vooral om het "smoothe" in je te krijgen, de landing is ook erg lang en ook een best steil zodat je niet helemaal op de landing knalt ( zoals bij drops to flat ).
De drop ( nog in maak ) een drop to flat drop van +- 1.70 m.
Op al deze stunts zijn natuurlijk duizenden variaties mogelijk. Vooral omdat meerdere jumps bij elkaar zijn gebouwd. Het parkje is volgens ons geschikt voor de meeste rijders onder ons ( in moeilijkheidsgraad ).
Niks weet ik nog van de urban waar Jeroen het over heeft.
De plaatselijke afdalinkjes zijn natuurlijk ook te berijden :P ).
Foto"s van alle jumps volgen morgen ochtend 9 uur (8 uur daar).
Neem graag een schep en bescherming mee.
Als je na de meeting helemaal verslaafd bent aan het park ( ::)

Met zeer vriendelijke groeten Jeroen/Micha ( lion dus ).