Street/Urban bikers in Delft???

Organiseer een meeting of gezamelijke deelname aan een evenement.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Neilzz
Street/Urban bikers in Delft???

Bericht door Neilzz » do nov 13, 2003 12:30 am

To all tha Deltsche bikers out there!!! Laat ff wat van je horen aub!! Ik woon sinds kort in Delft en mn bike staat nog in Zuid-Limburg. Ik vroeg me af of het nut zou hebben m es een keer mee te slepe....

Alvast tnx!

surfstad

Re:Street/Urban bikers in Delft???

Bericht door surfstad » do nov 13, 2003 1:38 pm

Delft heeft op zich wel een tof skatepark waar je op de fiets goed uit de voeten kan.
Verder liggen de A4 trails zo"n beetje naast Delft en ligt Delft vlak bij Bergschenhoek en Rotterdam.
Dus genoeg te doen in de buurt.

Wytze

Bericht door Wytze » do nov 13, 2003 8:01 pm

Yesssss!!
meeslepen die bike! Ik woon in Den Hoorn en studeer ook in Delft, ga vaak doordeweeks zo ff wat streeten (stel je er niet teveel van voor), maar zou tof zijn met meer!! Dahoe komt ook uit Delft, maar heeft z´n Dual-street bike verkocht en nu alleen nog een DH. Verder zijn er een hoop bikers in Den Haag (maar veel DH-ers met alleen maar dikke bakken)
Ik had ook nog lang m"n bike bij m"n ouders staan, maar vooral als je zo ver weg woont wil je niet elk weekend terug te hoeven omdat het weer jeukt ;D
Wil heel graag hier in de buurt een Dirt of 2 graven om wat meer te oefenen met jumpen. Graaf je mee ;) ;D
Mail es als je je bike hebt mee gesleurd! waar woon je trouwens? JvB / EduP?

Neilzz

Bericht door Neilzz » vr nov 14, 2003 2:47 pm

;D ;D ;D

Relax voor de reacties!!! Ik sleep mn fiets zeker n keer mee!!! He Wytze kan het dat ik jou een keer heb zien trialen naast het DTo gebouw??? Btw: Welke studie doe je en hoeveelste jaars ben je?? Kan je hier ergens dirts graven dan?? Ja ik vond t ok!!! Tis misschien een rare vraag maar wat is ongeveer het niveau van de bikers hier??(aan trix bijv)??? Ik woon op de Buitenwatersloot 7. Zoon btje naast De Bolk.... :P
JvB / EduP??? (ben ik nou dom??)

De MzzL

Xtuv

Bericht door Xtuv » vr nov 14, 2003 4:36 pm

Ik woon in Den Haag.. daar is ook wel "t één en ander te doen, kun je vanuit delft ook wel makkelijk komen (en ik wil ook best "ns richting delft gaan, kom er zoiezo wel af en toe omdat er vrienden van mij wonen, maar die biken niet)

Wytze

Bericht door Wytze » vr nov 14, 2003 6:30 pm

EduP en JvB ;D zijn die studentenflats, woont half delft in dus was een gokje. Ik woon eigenlijk in dezelfde straat als jij maar dan 3km verderop ;D maar dus langs datzelfde water.
Mijn niveau is..... tsja ik kan nu wel zolang als m"n armen het houden wheelien, ben aan het oefenen met manual en backhoppen (max = 6x nu :-[ nog niet echt trial dus) achteruitrijden begint te komen. ben een keer in het skatepark geweest (meestal te druk om met je MTB te gaan klooien) het is me gelukt om de halfpipe van boven in te springen zonder te pleuren (=moeilijk met lange wielbasis) maar verder niet. Drop max 2m en een beetje (wel met fully). Das het wel zo"n beetje qua street dan.
Ik doe trouwens al een flink poosje IO ;)
Ik heb nu al 3 kandidaat plekken om één of twee jumps neer te leggen, alledrie naast viaducten zodat je lekker makkelijk vaart kan maken, ben er nog niet uit waar, ze hebben alledrie hun nadelen. En moet nog ff een schop regelen ;D

surfstad

Bericht door surfstad » zo nov 16, 2003 7:03 pm

Hee jongens... waarom graven als je zo op de fiets bij de A4 trails bent??
Misschien ben ik stom hoor... maar ja ik heb ook nooit gestudeerd ::)
Zal wel een keer posten als de Rotterdam crew die kant op rijdt.

mtbfreak

Bericht door mtbfreak » zo nov 30, 2003 7:35 pm

Ik kom uit maasland ±10 km van Delft af ,ik doe vooral trial en zou ook best wel eens in Delft willen rijden als er nog meer komen

Plaats reactie