Amsterdam (FF UCME)- Er was al ff over gesproken, maar hier is het dan toch definitief. We gaan de cruiser verkiezing van het jaar dit jaar doen in The Chopperdome, die voor de gelegenheid geheel leeg zal worden gehaald zodat er ruimte zal zijn voor zo"n 25 custom cruisers, choppers of lowriders. Wil je dat jou trots meedoet in deze prestigieuze competitie stuur dan ff een mailtje met beschrijving en foto van je ride naar het bekende adres.
Wanneer: Zondag 14 december
Waar: The Chopperdome
Hoe laat: The Chopperdome is open vanaf een uur of 11 zodat je ff de tijd hebt om een mooi plekje te veroveren......om bijvoorbeeld tijdens de showtime vanaf 1 uur in de buurt 1 der modellen van JB Special te staan of direct naast het werk van Eyecatchr.
Om een uur of vijf zullen we dan de winnaar bekend maken.
Wie: Iedereen is welkom om zijn of haar ride te showen of te komen stemmen, we hebben echter maar beperkt ruimte in da shop dus wil je meedoen stuur ff een mailtje zodat we kunnen vertellen of er nog plaats is. Langskomen om het werk van anderen te bekijken kan natuurlijk altijd en dan telt ook jou stem mee in deze verkiezing. Bij droog weer kan je ten alle tijde je cruiser of chopper meenemen, want er is na afloop van de verkiezing nog een avondcruise voor de liefhebbers van lichtjes indien het dus droog is.
Parkeren voor hen die met de auto komen is zondags vrij in da hood.
Voor meer info sjek http://www.fickser.nl/wazzup00.htm
Greetz,
Jeroen
lowriders kieken
Moderator:Beheerders
-
Re:lowriders kieken
eey surf, als jij toch een beetje in dat wereldje thuis bent, weet jij toevallig nog ergens een dyno roadster frame te hangen/staan?? ;D ;D
:-*
:-*
Re:lowriders kieken
Hee gast,
Standaard Dyno Glide weet ik mogelijk één iemand die er misschien vanaf wil.
Heb zijn voicemail ingesproken.
Verder weet ik dat de Orange en Groene lowrider van Tjip te koop zijn.
De Orange heeft een prijskaartje van 1750 eurie en de groene van 800 eurie.

Verder weet ik nog dat Robo zijn paarse lowrider met geluidsinstallatie kwijt wil. Deze moet rond de 2000 eurie opleveren.

Op de foto istie nog rood, maar nadat hij op de bilboards voor de Hema heeft gestaan heeftie hem paars gespoten.
Greetz,
Jeroen
Standaard Dyno Glide weet ik mogelijk één iemand die er misschien vanaf wil.
Heb zijn voicemail ingesproken.
Verder weet ik dat de Orange en Groene lowrider van Tjip te koop zijn.
De Orange heeft een prijskaartje van 1750 eurie en de groene van 800 eurie.

Verder weet ik nog dat Robo zijn paarse lowrider met geluidsinstallatie kwijt wil. Deze moet rond de 2000 eurie opleveren.

Op de foto istie nog rood, maar nadat hij op de bilboards voor de Hema heeft gestaan heeftie hem paars gespoten.
Greetz,
Jeroen