Re:xc vervolg
Moderator:Beheerders
ik ga mee maar waar heen? Toch Schoorl?
Re:xc vervolg 7 maart
Erikje schreef:
Het is niet de motor, maar de bestuurder die een auto snel maakt.....![]()
Erikje
Vergeet de winterbanden niet...dweildweil!!! ;D
En Freak ik rijd heen, want ik kan niet terug rijden ivm met te moe ::)
En Jur idd we gaan naar Schoorl
-
- Contacteer:
BTW wil er verder niemand mee?!?!?! Kom op! Schoorl rulez ofzo!? TOCH?

Cubeman schreef:
Leasebak is kapot
Vervangende auto...... toch?

Ik ga dus mee. Wordt wel heel hard werken om een fiets rijdbaar te krijgen zijnde niet een racefiets.
Verder nog mensen?
Verder nog mensen?
- PinoMEISSIE
Ja, ikke dan he.... Hoe laat spreken we af? met taxi pim en freek? het is 10:00h in Schoorl? Hebben we al precies een meetingspoint?
En wat doen we nu al Boss niet mee gaat? Gaan we dan toch? Zonder gids?
Het is toch een beetje belachelijk om zo ver weg te gaan als het eigenlijk niet nodig is. Of zie ik het verkeerd? Want als Boss niet mee gaat en Cubeman niet kan komen... Is het alleen nog "ons van hier" en Jurriaan!
@ Freak: gaan jullie nu ruzie maken over wie er rijdt btw? Vechten! Vechten!
En wat doen we nu al Boss niet mee gaat? Gaan we dan toch? Zonder gids?
Het is toch een beetje belachelijk om zo ver weg te gaan als het eigenlijk niet nodig is. Of zie ik het verkeerd? Want als Boss niet mee gaat en Cubeman niet kan komen... Is het alleen nog "ons van hier" en Jurriaan!
@ Freak: gaan jullie nu ruzie maken over wie er rijdt btw? Vechten! Vechten!
You"ve got a point Kim. Kunnen we beter in Mnfrlnd of de PB gaan biken. Kunnen we ook beter wat afspreken. Zullen we de meeting anders een maand verschuiven?
Hoort Pimiento
Hoort Pimiento
-
- Contacteer:
Weet Boss al iets meer over zijn aanwezigheid?

Normaal gesproken wel, maar aangezien ik niet ver van m"n werk woon doet de baas nu ff moeilijk over een vervangende auto.Erikje schreef: [Vervangende auto...... toch?Cubeman schreef: Leasebak is kapot![]()
Bovendien zit de leasemaatschappij in Groningen en dat geeft ook wat problemen.........
Ben nu min of meer zelf begonnen een auto te kopen, een Peugeot Partner 2.0 HDi om precies te zijn.
Speciaal voor de bike en vakantie, super practisch dus!
Zit te zoeken naar 2e hands, maar denk dat het toch nieuw gaat worden.
Is ff afwachten dus!
Kim heeft zeker een punt en daarom stelde ik dus ook nijmegen voor! Nijmegen schijnen "jullie van daar" niet te kennen en is erg leuk!
Of jullie gaan fijn reesen in Hoenderloo
- PinoMEISSIE
Ik lees dat ik al 2 punten heb gescoord! jullie maken mn ochtend helemaal goed!!! whehehe!
Hoenderloo gaat het sowieso niet worden lijkt mij. Of PB of N"megen. En wat het nu precies wordt.... Ik wacht wel af wat er hier nu nog verschijnt.
Freek, anders bellen we wel even van de week.
Hoenderloo gaat het sowieso niet worden lijkt mij. Of PB of N"megen. En wat het nu precies wordt.... Ik wacht wel af wat er hier nu nog verschijnt.
Freek, anders bellen we wel even van de week.
Nijmegen ben is voor. Zien we weer eens wat anders dan de downhill strecke in Rheden.
Re:xc vervolg 7 maart, Nijmegen
7 maart, 10uur, Parkeerplaats aan de Scheidingsweg in Nijmegen, alwaar de mtb route begint.
BOSS is er zeer waarschijnlijk gewoon bij(90%) de vlucht staat nu op zaterdagmiddag dus dan ben ik gewoon zaterdagavond zu hause.
Maar ik begrijp ook jullie standpunt, als jullie in het oosten oid willen rijden omdat jullie daar allemaal vandaan komen, ook prima.
No hard feelings, en dan gaan we gewoon een andere datum prikken.
Ik kan het pas echt vrijdagavond met 100 % zekerheid zeggen, en ik kan me voorstellen, dat jullie daar niet op willen wachten. Ook zitten we tot dan in een hotel zonder internet(ja ze bestaan nog blijkbaar!!!!)
Kijk maar.
Ga er vanuit dat ik er zondag ben . We spreken dan in principe om 10 uur af bij Duinvermaak in Bergen(naast Il primo, de kunst skibaan)
Als ik nou toch niet kan(100%-90%=10%kans) bel ik mijn vriendin wel en plaatst die vrijdagavond of zaterdagochtend wel een bericht hier.
@Cubeman, ik weet niet waar je vandaan komt(ik dacht richting Rotterdam), maar je kan ook via Haarlem-uitgeest-Alkmaar, dan zit je echt 100 meter van mijn huis en loods ik je richting Schoorl. (kan je bij mij thuis desnoods schone kleren droppen)
Mochten jullie mij willen bereiken, via mijn profiel en mijn website kun je mijn 06 achterhalen.
Ik hoor/lees het allemaal wel.
dusssss(copyrightteken)
Maar ik begrijp ook jullie standpunt, als jullie in het oosten oid willen rijden omdat jullie daar allemaal vandaan komen, ook prima.
No hard feelings, en dan gaan we gewoon een andere datum prikken.
Ik kan het pas echt vrijdagavond met 100 % zekerheid zeggen, en ik kan me voorstellen, dat jullie daar niet op willen wachten. Ook zitten we tot dan in een hotel zonder internet(ja ze bestaan nog blijkbaar!!!!)
Kijk maar.
Ga er vanuit dat ik er zondag ben . We spreken dan in principe om 10 uur af bij Duinvermaak in Bergen(naast Il primo, de kunst skibaan)
Als ik nou toch niet kan(100%-90%=10%kans) bel ik mijn vriendin wel en plaatst die vrijdagavond of zaterdagochtend wel een bericht hier.
@Cubeman, ik weet niet waar je vandaan komt(ik dacht richting Rotterdam), maar je kan ook via Haarlem-uitgeest-Alkmaar, dan zit je echt 100 meter van mijn huis en loods ik je richting Schoorl. (kan je bij mij thuis desnoods schone kleren droppen)
Mochten jullie mij willen bereiken, via mijn profiel en mijn website kun je mijn 06 achterhalen.
Ik hoor/lees het allemaal wel.
dusssss(copyrightteken)
- Xircuit
- Contacteer:
hhhhhhmmmmmsssss......
ik denk dat we beter over een week of wat naar schoorl kunnen gaan, misschien komt dat ons allen wel het beste uit.
Boss, aan jou de eer dan om een datum te prikken!
Pimiento é Xircuit™
ik denk dat we beter over een week of wat naar schoorl kunnen gaan, misschien komt dat ons allen wel het beste uit.
Boss, aan jou de eer dan om een datum te prikken!
Pimiento é Xircuit™
goed idee! Zondag naar Nijmegen, Boss prikt een nieuwe Schoorl datum
- PinoMEISSIE
Goed! We wachten Boss even af voor een mooie nieuwe date.
Ik moet bekennen dat het wel handig is mbt het uitslapen zondagochtend. Ik schijn te hebben afgesproken dat ik zaterdaavond op de dansschool ben....... ::)
Ik moet bekennen dat het wel handig is mbt het uitslapen zondagochtend. Ik schijn te hebben afgesproken dat ik zaterdaavond op de dansschool ben....... ::)
-
- Contacteer:
Goed, kben t eens, we pikken een nieuwe datum voor schoorl. Nijmegen hoe laat? waar? wat wie hoe?!?! VERTELVERTEL!
- PinoMEISSIE
Jurriaan schreef:
7 maart, 10uur, Parkeerplaats aan de Scheidingsweg in Nijmegen, alwaar de mtb route begint.
Is dit wat? Geen idee waar het is. Maar daar hadden jullie een navigatie-ding voor he.
Ik hoop dat ik zondag mn arm weer kan bewegen.... Het is er nog niet beter op geworden. grrrrr. Anders loop ik de pannenkoeken weer mis.
-
- Contacteer:
Tis maar een id, maar wanneer Pinobabe afval, dan blijven eigenlijk alleen nog de gebroeders Jansen over en de enige echt JuRRiaan. Is het niet slimmer om de boel gewoon eff af te blazen en een andere datum te prikken zoals eerder voorgesteld? T weer wil voor zondag namelijk ook al niet deugen!

- PinoMEISSIE
Ik denk dat je Jur dan ff moet mailen........
Mn arm beweegt wel wat beter. gelukkig staat nu mijn bureaustoel wel goed op hoogte. duurde ff....
Mn arm beweegt wel wat beter. gelukkig staat nu mijn bureaustoel wel goed op hoogte. duurde ff....
Boss kan zondag niet, hij prikt een nieuwe datum voor schoorl,yvonne
dusssss©
dusssss©
-
- Contacteer:
GEEEN MEETINGS 7 MRT, niet Nijmegen en / Schoorl. Om misverstanden te voorkomen!