Ik heb vernomen dat 5 juni de nieuwe baan open gaat.
Ik wil daar best heen maar ik moet dan met de trein vanuit antwerpen komen.
Kan iemand mij dan vertellen bij welk station je moet uitstappen en hoe je verder moet fietsen om bij de baan te komen.
Tevens zal ik ook "s avonds terug moeten naar antwerpen en ik weet niet hoe verstandig het is om allen rond een uur of 10/11 "s avonds op het station rond te zwerven met een mooie bike.
Ik dacht mss gaan er meer mensen uit belgie daar heen die ook uit antwerpen komen en de trein pakken.
Dus mss kunne we dan ff een uur afspreke om daar heen te gaan .
Dus als iemand ff wat info kan gevan zal dat zeer fijn zijn.
Greetz,
H S
opening bikepark bergschenhoek 5juni
Moderator:Beheerders
Re:opening bikepark bergschenhoek 5juni
Hoi Hugo,
Ik zal eerst even aangeven waar je terecht kan voor informatie over onze activiteiten.
http://www.bikefestival.nl/include.php? ... ntact.html
Voor informatie over de route kun je ook op onze site terecht alleen kom ik er net achter dat we de volgende omschrijving missen;
Vanaf NS station Alexanderpolder rij je richting Bergschenhoek/Berkel& Rodenrijs/Rottemeren.
Als je deze bordjes volgt kom je op een gegeven moment bij de rivier waar Rotterdam naar vernoemd is (namelijk de Rotte).
Mocht je vanaf hier de weg niet kunnen vinden, dan adviseren we je naar de opticien te gaan ::)
Tevens zal ik ook "s avonds terug moeten naar antwerpen en ik weet niet hoe verstandig het is om allen rond een uur of 10/11 "s avonds op het station rond te zwerven met een mooie bike.
Station Alexanderplein is geen centraal station.
Verder komen er waarschijnlijk nog meer mensen met het openbaar vervoer dus alleen staan doe je waarschijnlijk niet.
Hopelijk heb je voldoende info zo, anders moet je me maar ff mailen/bellen.
Greetz,
Jeroen
Ik zal eerst even aangeven waar je terecht kan voor informatie over onze activiteiten.
http://www.bikefestival.nl/include.php? ... ntact.html
Voor informatie over de route kun je ook op onze site terecht alleen kom ik er net achter dat we de volgende omschrijving missen;
Vanaf NS station Alexanderpolder rij je richting Bergschenhoek/Berkel& Rodenrijs/Rottemeren.
Als je deze bordjes volgt kom je op een gegeven moment bij de rivier waar Rotterdam naar vernoemd is (namelijk de Rotte).
Mocht je vanaf hier de weg niet kunnen vinden, dan adviseren we je naar de opticien te gaan ::)
Station Alexanderplein is geen centraal station.
Verder komen er waarschijnlijk nog meer mensen met het openbaar vervoer dus alleen staan doe je waarschijnlijk niet.
Hopelijk heb je voldoende info zo, anders moet je me maar ff mailen/bellen.
Greetz,
Jeroen