Tour Du Heuvelrug
Moderator:Beheerders
Jurriaan
Bram
Xircuit
Pimiento
JJ
DeKerf"s
Freak
Steelboy -> most likely NAW
Caramba
Kerensky
FaxMulder
ChrisSS (Hubert) en ik neem Jurriën mee.
Weer schijnt morgen veel beter te zijn. Laten we "t hopen ...........
Tot morgen !
Bram
Xircuit
Pimiento
JJ
DeKerf"s
Freak
Caramba
Kerensky
FaxMulder
Weer schijnt morgen veel beter te zijn. Laten we "t hopen ...........
Tot morgen !
Re:Tour Du Heuvelrug
Ik kijk morgenvroeg wat het weer doet. Is het redelijk, rij ik hier een ronde, is het dat niet, draai ik me nog eens om in mn bed.
Kortom; ik zal er niet zijn. Ik stel alvast voor dat we een herhaling doen op het moment dat we wel van een zomer kunnen spreken.....
Kortom; ik zal er niet zijn. Ik stel alvast voor dat we een herhaling doen op het moment dat we wel van een zomer kunnen spreken.....
- Xircuit
- Contacteer:
Wij gaan gewoon... of het moet echt slecht zijn, maar volgens mij valt t wel mee.
In principe tot morgen!
In principe tot morgen!
Ik kom morgen iig niet, helaas maar heb er geen zin in met dit weer. Tot bij de volgende meeting!
Jurriaan
Bram
Xircuit
Pimiento
JJ
DeKerf"s
Freak
Caramba
Kerensky
FaxMulder
Marco
Bram
Xircuit
Pimiento
JJ
DeKerf"s
Freak
Caramba
Kerensky
FaxMulder
Marco
-
ik laat het afhangen van het weer.
is het 09:15 uur klote dan ga ik niet.
TBB
is het 09:15 uur klote dan ga ik niet.
TBB
"t weer was goed hier. Ben net terug van zo"n 70-75 km duwen. Het had gekunnen.... maar mocht niet baten. Volgende keer beter....
-
- Contacteer:
Twas weerrr gezelligg!!
Voor de thuisblijvers.. de pannekoeken waren lekker net zoals de serveerster! :-*

Werd er nu wel optijd bediend?? Ik droom ooit nog van die puike jongedame die mij m"n pannekoek bezorgde....
-
"t was goed weer, hier en daar een spetter. lekker karren en hoog tempo. Alleen verloren we Kwak van Kwik, Kwek & Kwak, de 3 broertjes die mee waren. Of was het Kwik? Of Kwek? Afijn. 1 was er meerdere keren zoek. Bijna geen wandalaars tegengekomen. Een paar verdwaalde MTB-ers en Wegnichten.
T was voor herhaling vatbaar.
TBB
T was voor herhaling vatbaar.
TBB
[bragmode]Apen, als het erop aan komt rijd ik u allen zoek.[/bragmode]
Neen idd was een paar keer zoek, den ene keer door chainsuck, en de volgende door een idioterie op een trap, door op de laatste 2 treden op mn bakkes te gaan. En als je als laatste ligt, ziet niemand je liggen. Maar goed Jurriaan is me komen halen. :-* daarvoor Jur! Ik vond het al met al geslaagd. Alleen heeft TBB"s een nogal eigenaardige opvatting van een "mooi pad". Hij doet schijnbaar liever aan wandeltochten!
:-*
greetz Kwik
Neen idd was een paar keer zoek, den ene keer door chainsuck, en de volgende door een idioterie op een trap, door op de laatste 2 treden op mn bakkes te gaan. En als je als laatste ligt, ziet niemand je liggen. Maar goed Jurriaan is me komen halen. :-* daarvoor Jur! Ik vond het al met al geslaagd. Alleen heeft TBB"s een nogal eigenaardige opvatting van een "mooi pad". Hij doet schijnbaar liever aan wandeltochten!
:-*
greetz Kwik
Zoals hierboven al gemeld: tocht was top ! Zeker voor herhaling vatbaar ! In de omgeving daaro kun je oneindig fietsen. Zou willen dat ik zo"n achtertuin had .........
- Xircuit
- Contacteer:
Het was inderdaad erg gezellig, Kwik zorgde voor wat opondhoud, maar dat is niet erg... De pannekoeken waar erg lekker! Volgende keer Posbank?
Kwak
Kwak
-
Pimiento schreef:
Alleen heeft TBB"s een nogal eigenaardige opvatting van een "mooi pad". Hij doet schijnbaar liever aan wandeltochten!
Hoezo? Alles was toch goed te fietsen? Tenminste door mij wel... Mits je maar volle bak reed of juist kruip-sluip-slakkegang....
TBB
- Xircuit
- Contacteer:
Het pad was af en toe wel wat vaag TBB, maar dat maakte het niet minder leuk. En als je gewoon door reed was er niks aan de hand :P
Oja, Jurriaan, wie was de geheimzinnige dame die jij oppikte net voor je bij het pannenkoekenhuis wegreed ?
We zullen niks doorvertellen .........
We zullen niks doorvertellen .........

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Het was super, goede temperatuur, geen regen en geen plassen, wat kan een mens zich vergissen (DK, Coentje, foei!)
Ik dacht bij driebergen aan het bekende werk, maar TBB en Jur hebben ons een aantal erg leuke paadjes laten zien, inclusief stijgende rotondes met viaduct, van aarde, midden in het bos, twee tunnels, enkele smalle bruggetjes , waarvan 1 hoog met 1 leuning die menigeen aan het twijvelen bracht.
Daarna Austerlitz, een stukje Treek en toen weer richting Driebergen.
Hopen singletrack, veel nieuws en veel lekkers bij het pannenkoek huis als beloning!!
EN: Van de elf bikers drie singlespeeds, waaronder de zeer mooie Santos S.U.B. "van ChrisSS". Een mooi frame voor de biker die een singlespeed erbij wil hebben!!
AL met al jammer dat ik geen fototoestel bij me had, volgende keer gaat ie zeker weer mee!!
Ik dacht bij driebergen aan het bekende werk, maar TBB en Jur hebben ons een aantal erg leuke paadjes laten zien, inclusief stijgende rotondes met viaduct, van aarde, midden in het bos, twee tunnels, enkele smalle bruggetjes , waarvan 1 hoog met 1 leuning die menigeen aan het twijvelen bracht.
Daarna Austerlitz, een stukje Treek en toen weer richting Driebergen.
Hopen singletrack, veel nieuws en veel lekkers bij het pannenkoek huis als beloning!!
EN: Van de elf bikers drie singlespeeds, waaronder de zeer mooie Santos S.U.B. "van ChrisSS". Een mooi frame voor de biker die een singlespeed erbij wil hebben!!
AL met al jammer dat ik geen fototoestel bij me had, volgende keer gaat ie zeker weer mee!!
-
- Contacteer:
We hadden een paar unieke foto momenten kunnen hebben
K denk aan vrouwen die crunches aan t oefenen zijn midden in t bos, wat van een afstandje een rare gewaarwording (is dit ABN???) was.
De serveerster had ook op t "kiekje" gemogen van mij en ach een aantal bijzonder spectaculaire XC momenten hadden vastgelegt kunnen worden.
bijvoorbeeld
Freek (A.K.A kwek) knuffelt ondanks waarschuwing Boss alsnog een boom
Pimiento (A.K.A kwik) na lange periode herrenigt met groep
en zo kan ik nog wel eff doorgaan :-*
K denk aan vrouwen die crunches aan t oefenen zijn midden in t bos, wat van een afstandje een rare gewaarwording (is dit ABN???) was.
De serveerster had ook op t "kiekje" gemogen van mij en ach een aantal bijzonder spectaculaire XC momenten hadden vastgelegt kunnen worden.
bijvoorbeeld
Freek (A.K.A kwek) knuffelt ondanks waarschuwing Boss alsnog een boom
Pimiento (A.K.A kwik) na lange periode herrenigt met groep
en zo kan ik nog wel eff doorgaan :-*
leuke tocht, goed weer, lekkere pannekoek en als enige een vrouw mee naar huis....
je had die kerels moeten zien kijken.
vrouwen laat dat maar aan mij over
vrouwen laat dat maar aan mij over

Jurriaan schreef:
leuke tocht, goed weer, lekkere pannekoek en als enige een vrouw mee naar huis....
vrouwen laat dat maar aan mij over![]()
*gaaap*
ben ik blij dat ik mn bedje nu op ga zoeken....
Tall Boy Bram schreef:
[Pimiento schreef:
Alleen heeft TBB"s een nogal eigenaardige opvatting van een "mooi pad". Hij doet schijnbaar liever aan wandeltochten!
Hoezo? Alles was toch goed te fietsen? Tenminste door mij wel... Mits je maar volle bak reed of juist kruip-sluip-slakkegang....
TBB
Of over de juiste fietstechniek beschikt ;D he Treehugger

Volgende keer een cameratje mee onderweg is wel erg leuk misschien
Maar was zeker een mooi parcours.
THNX Jurriaan en TBB!