:-*bob
Moderator:Beheerders
Debruyne Henry schreef:
Hallo,
Mijn dirt ervaring is eerder beperkt (Vijverke in Maasmechelen en 4x in bad wilbad)
Kan ik er met mijn RM Switch iets komen doen?
Zijn er een paar (mols)hopen om even te oefenen om dan over te schakelen naar het echt werk?
Grts.
Ambtenaar op rust
camouflage schreef:
Tijd om foto""s te maken aan de bergskes ,mo geene tijd om dit weekend naar Luik af te dalen
King Zeus schreef:
[Debruyne Henry schreef:
Hallo,
Mijn dirt ervaring is eerder beperkt (Vijverke in Maasmechelen en 4x in bad wilbad)
Kan ik er met mijn RM Switch iets komen doen?
Zijn er een paar (mols)hopen om even te oefenen om dan over te schakelen naar het echt werk?
Grts.
Ambtenaar op rust
molshopen me hopen!!! dus komen maar![]()
@ camou: we zijn bezig me u te negeren;D
:P :-*
camouflage schreef:
@ box-one-bastard : der word in luik ook gefilmd , als we is afspreken om wa videobeelden door tegeven...
-camou-
mwuahahaha i can"t wait to go!!! maareuh geene ***** in les gets zenneBruno schreef: Da"s ni in la suisse maar in la france, over een week vertrekken we, de 19de, maar hoelang we daar juist blijven sta ni vast want gaan erna ook nog naar T en mss BWB, maar op welke data zien we op moment zelf
Dankjewel dankjewel, kom zeker maar een keer langs! laat dan wel zeker weten wanneer, dan kan iemand van ons jullie een beetje wegwijs maken in dat doolhof2roots schreef: Yo Yo bikers
Ik heb gezien dat jullie een VETTE spot hebben.
Kan ik eens komen jumpen en curven ? whit RESPECT .
Onze eigen spot is dit weekend door onbekende aan stukken geslagen (snik, 2de keer) totaal vewoest NORTH SHore van +30 M met jumps inverwerkt, skinny"s, roller coaster en
wipplanken, enz...
Ons bike vrienden groepje noemt Kookaburra Crew +- 15 pers uit Leuven en omstreken.
We zouden graag eens op jullie spot komen rijden
thx en tot de volgende
Bart ;D