Er was nog een extra shuttle voorzien, maar daarvan was de vitessenbak gesneuveld!
Hier nog een vette pic van Nico:
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=284986
Slu
Re:DH kampioenschap in COO 22/08/04
Moderator:Beheerders
-
Respect voor Nico. Op filmpje zag die laatste "drop" er niet zo heftig uit maar dit veranderd de zaak wel!
Nice
Nice
-
- Contacteer:
spijtig dak men saint en kettinkje in de laatste (en men beste) run
kapot gereden heb ::) :-[ :-X f*cking sjiet . prolly garantie ......
We gaan er ons uiterste best voor doen, maar als ik ff de advocaat van de duivel spelen mag: "n gebroken spider op "n DH crank zonder bashguard en met schade aan de tanden op het tandwiel en een verdwenen ketting is, vrees ik, a (very) long shot ...
Dat dat geen materiaal- of fabricagefout is, kan moeilijk betwist worden, dus we hangen helemaal van de goodwill van Shimano af!
kapot gereden heb ::) :-[ :-X f*cking sjiet . prolly garantie ......
We gaan er ons uiterste best voor doen, maar als ik ff de advocaat van de duivel spelen mag: "n gebroken spider op "n DH crank zonder bashguard en met schade aan de tanden op het tandwiel en een verdwenen ketting is, vrees ik, a (very) long shot ...
Dat dat geen materiaal- of fabricagefout is, kan moeilijk betwist worden, dus we hangen helemaal van de goodwill van Shimano af!
k wil iedereen bedanken! t was super!!!! k ben 53ste geworden van de 78 dus er waren er 25 langszamer ;D
dus voor iedereen die vond dat ik met mn mcm carbon thuis had moeten blijven F+*k U ALL.......
sorry voor mijn taalgebruik maar ik was het een beetje zat dat er teveel mensen op deze site zo negatief waren heel de tijd terwijl we niet moeten vergeten dat deze site bedoeld is voor mensen die plezier beleven aan het biken ongeacht wat voor n fiets je hebt of wat je er mee gaat doen
hoop jullie allemaal snel weer te spreken of te zien. ik ga met mn collega"s zo vaak mogelijk het parcours rijden om hem open te houden duzz als je zin hebt om te komen biken laat je het maar weten.
inmiddels met vriendelijke groet, Wouter
dus voor iedereen die vond dat ik met mn mcm carbon thuis had moeten blijven F+*k U ALL.......
sorry voor mijn taalgebruik maar ik was het een beetje zat dat er teveel mensen op deze site zo negatief waren heel de tijd terwijl we niet moeten vergeten dat deze site bedoeld is voor mensen die plezier beleven aan het biken ongeacht wat voor n fiets je hebt of wat je er mee gaat doen

hoop jullie allemaal snel weer te spreken of te zien. ik ga met mn collega"s zo vaak mogelijk het parcours rijden om hem open te houden duzz als je zin hebt om te komen biken laat je het maar weten.
inmiddels met vriendelijke groet, Wouter
-
als het weer wat meewil kan je ons over een week of 2-3 wel weer verwachten, want twas echt eeeeeeel mooi daar! ik laat het dan wel ff weten op voorhand, spreken we af. ondertussen raggen die paadjes, zou ik zo zeggen!
CU :-*bob
CU :-*bob
kijk met zn allen eens op www.hoppah.webbuilder02.hostbasket.com !!!!!!
greetz wouter
greetz wouter