Bike Motion update!
Moderator:Beheerders
- Xircuit
- Contacteer:
Nee, ik kom alleen kijken.

-
Re:Bike Motion update!
Ik heb me ook ingeschreven voor de trial competitie, maar ik heb geen idee wat ik ervan kan verwachten... Hoe is het niveau van de overige deelnemers? "t lijkt me in ieder geval een leuke ervaring ;D
Dennis
Dennis
quoe van mtb.nl:
Ik ga het heel spannend maken...Vandaag tijdens opbouwen achtergekomen dat mijn BB te kort is. Nu een 138 mm BB besteld, die waarschijnlijk morgenmiddag er is...als die bij de groothandel op voorraad is...
Op hoop van zegen. Als dat lukt ben ik er zondag iig om de nieuwe Onza T-Rex te laten zien en om test te rijden. Afhankelijk van hoe lekker het gaat ben ik misschien wel in voor een wedstrijdje.
JD
Ik ga het heel spannend maken...Vandaag tijdens opbouwen achtergekomen dat mijn BB te kort is. Nu een 138 mm BB besteld, die waarschijnlijk morgenmiddag er is...als die bij de groothandel op voorraad is...
Op hoop van zegen. Als dat lukt ben ik er zondag iig om de nieuwe Onza T-Rex te laten zien en om test te rijden. Afhankelijk van hoe lekker het gaat ben ik misschien wel in voor een wedstrijdje.
JD
Hej
Ik sta wel in het lijstje van mensen die meedoen. Maar ik doe niet mee aan de competitie maar wel gewoon aan de trial meeting op zondag!
Ik had dat via mail wel laten weten toch?
Groeten Frank
Ik sta wel in het lijstje van mensen die meedoen. Maar ik doe niet mee aan de competitie maar wel gewoon aan de trial meeting op zondag!
Ik had dat via mail wel laten weten toch?
Groeten Frank
Kon het proberen toch ;D
ps. Het niveau van de trial rijders is voor iedereen een verrasing dus daar durf ik niks over te zeggen. ik weet wel dat velen van ons niet in de buurt komen van Patrik Smit :-[
ps. Het niveau van de trial rijders is voor iedereen een verrasing dus daar durf ik niks over te zeggen. ik weet wel dat velen van ons niet in de buurt komen van Patrik Smit :-[
iid Ride. het nivo is gewoon afwachten.
En als je niks kunt dan ga je gewoon posen
En als je niks kunt dan ga je gewoon posen

ik denk ook dat het iets wat oneerlijk wort als patrick smit mee doet
maarja voor de rest wort het echt wel gezellig

maarja voor de rest wort het echt wel gezellig
wat maakt het uit, je leert er alleen maar van. En je hebt lol.
Inderdaad en je kunt je altijd nog terplekke bedenken toch?
-
Wellicht doe ik ook mee.... Als ik een fietsje op tijd af heb geknutseld. Heb org. gemaild dus we zien wel.
TBB
TBB
Hoi Tall boy bram. wat voor een fietsje ben je nu aan het opbouwen???
-
heb nog een Kona Hahana frame liggen. Niet mijn maat maar daarom wellicht geschikt - voor mij dan - als trialgebakje. Moet nog even op zoek naar een crankstel, remmen (1x), etc. Maar ik zit in een verbouwing thuis dus je begrijpt: tijd te over (maar niet heus)
TBB
TBB
ik ga waarschijnlijk ook mee met die streetmeeting.
ik heb een vrijkaartje gewonnen op de commencal site dus naar de beurs kom ik zeker
ik heb een vrijkaartje gewonnen op de commencal site dus naar de beurs kom ik zeker
Ah jij dus wel, lucky beestaard!
Wij (Xircuit et moi) zijn er zondag middag.

Wij (Xircuit et moi) zijn er zondag middag.
ja ik lekker wel :-*
maar hoelaat begint die streetmeeting eigenlijk??
edit: de meeting is wel op zondag he?
maar hoelaat begint die streetmeeting eigenlijk??
edit: de meeting is wel op zondag he?
Street meeting tijden staan al eerder vermeld op dit topic.
"Geen vaste tijden" ;D
maar ik denk dat het plein gewoon verzamelplek is en zodra er een aardig groepje is dat deze vertrekt. Dan komen er weer andere mensen en als dit een aardig groepje is vertrekt deze ook. enz.enz. Dus gewoon wachten en rijden. Zelf denk ik dat tussen 12:00 en 13:00 er veel mensen zullen aankomen.
"Geen vaste tijden" ;D
maar ik denk dat het plein gewoon verzamelplek is en zodra er een aardig groepje is dat deze vertrekt. Dan komen er weer andere mensen en als dit een aardig groepje is vertrekt deze ook. enz.enz. Dus gewoon wachten en rijden. Zelf denk ik dat tussen 12:00 en 13:00 er veel mensen zullen aankomen.

oke dan zien ik het daar wel
Niet tee veel plannen hoor, het fietst niet lekker met een groep van 50, 60 of meer bikers
Waarschijnlijk kom je als je dan gaat streeten in Utrecht wel overal mensen tegen, denk ik ;D
Greetz Gid

Waarschijnlijk kom je als je dan gaat streeten in Utrecht wel overal mensen tegen, denk ik ;D
Greetz Gid
gideon schreef:
Niet tee veel plannen hoor, het fietst niet lekker met een groep van 50, 60 of meer bikers![]()
Greetz Gid
Gideon,
Jij snapt!
Jeroen
Zijn er al reacties van de mensen die vandaag zijn geweest?
ME!!!! schreef:
Zijn er al reacties van de mensen die vandaag zijn geweest?
Ja.
Ollie"s Nortshore =

Zit nog te tweifelen of ik ga .... is het allemaal een btje de moeite waard ?
-
De Kona is nagenoeg af. Alleen nog de remmen en de achterderailleur stellen. Wel een leuk ding geworden. Morgenmiddag de auto ontmaagden (d.w.z. met de Kona eroverheen [op het dak en er af])
TBB
TBB
-
Hey,
Weet iemand of die trial-competitie nog doorgaat, of zijn er te weinig aanmeldingen? En hoeveel(weinig) trialsers zijn er dan eigenlijk in holland, als er nog geen 10 te porren zijn voor een wedstrijd?
Ben benieuwd, we zien het morgen wel.....
Dennis
Weet iemand of die trial-competitie nog doorgaat, of zijn er te weinig aanmeldingen? En hoeveel(weinig) trialsers zijn er dan eigenlijk in holland, als er nog geen 10 te porren zijn voor een wedstrijd?
Ben benieuwd, we zien het morgen wel.....
Dennis