Re:betonfietsen in leuven
Moderator:Beheerders
Wie heeft er zin om zijn mooi gelakt ijzer van stal te halen om is wat te gaan streeten in leuven?
Ik stel voor dat we afspreken s"avonds dan hedde minste last van wandelaars en ramptoeristen.
Wa denken jullie van volgende week maandag, dinsdag of woensdag...laat maar horen wanneer het beste past en als het weer mee zit spreken we af!
Ik stel voor dat we afspreken s"avonds dan hedde minste last van wandelaars en ramptoeristen.
Wa denken jullie van volgende week maandag, dinsdag of woensdag...laat maar horen wanneer het beste past en als het weer mee zit spreken we af!
Ik Ik Ik
Zal er zijn, ma liefst woensdag, k heb andere dagen les tt tien uur.
Idd hopen op goed weer, maja
tt dan!!
Zal er zijn, ma liefst woensdag, k heb andere dagen les tt tien uur.
Idd hopen op goed weer, maja
tt dan!!
ik heb waarschlk vakantie volgende week dus count me in.. als ik nog kan rijden tenminste, mijn ijzer staat al veel te lang in de stal te roesten ;-]
woensdag is ok voor mij....allewie gaat er nog mee!
aloha, ikke der bij!
volgens het kmi zou het wel eens serieus kunnen gaan sneeuwen volgende week.. bring on the spikes ;-]
Hoeveel ervaring is er nodig om als beginnent UA"er mee te gaan?
EL PERRO schreef:
Hoeveel ervaring is er nodig om als beginnent UA"er mee te gaan?
geen.. we gaan maar gewoon wa rijden ze..
nog wat heuglijk nieuws: betonnen skatepark philips is nu finaal goedgekeurd !!
en:
"5/02 Amerikaanse firma bouwt skatepark
De stad Hasselt start nog dit jaar de bouw van wat het grootste outdoorskatepark van Europa moet worden. De nieuwe attractie komt in het Kapermolenpark. Het nieuwe skatepark bootst de natuurlijke hindernissen na die skaters anders in het stadscentrum zoeken. Het complex wordt één grote betonnen kuip van 40 op 50 meter. Kostprijs: 250.000 euro."
Aaalraait, zeg maar waar en wanneer! :P
Je hebt geen ervaring nodig je gaat gewoon mee en kan er alleen maar van leren en inspiratie op doen voor nieuwe tricks
Klink wel vet stino! Wanneer zoude ze in leuven beginnen?
Laten we afspreken aan station tegen 20u....tenzij het weer dus slecht is want de kmi zegt al elke dag iets anders voor dieje woensdag dus zullen we gewoon maar moeten afwachten....
S goe voor mij.
no probs
I"ll be there!!
I"ll be there!!
XXL schreef:
Wanneer zoude ze in leuven beginnen?
ik weet het niet eigenlijk, momenteel zijn ze de plannen nog aan het ontwerpen, die zouden eind deze week af zijn
Peis da we het zullen moeten uitstellen tot volgende week ze geven voor morgen ook al sneeuwbuien!
Misschien al een dagske zoeken voor volgende week?
Misschien al een dagske zoeken voor volgende week?
Hokai, laat maar iets weten, ik ben op pensioen, dus heb altijd tijd!
beter volgende week ja, ik ge sebiet snowboarden :P
Aan het station?

Normaail spreken we aan de voorkant van het treinstation af. Op het plein. Anders spreken we gewoon eens af voor het sk8park? Want het weer ziet er niet echt goed uit voor de komende dagen. Wat denken jullie?
XXL schreef:
spijtig genoeg pas volgend jaar...
als ge nog gaat rijden in leuven: zal zonder mij zijn, zondag in het park een paar wervels verschoven, box is wel hoog als ge deraf knalt :P