24 / 25 juni Willingen
Moderator:Beheerders
- KillerPiet
Wie gaat er 24 / 25 juni naar Willingen?
Fiets?
Freefall?
Fiets?
Freefall?
Re:24 / 25 juni Willingen
Wij waren er afgelopen weekend, Freefall moet werken dit weekend.
Van 17 tot en met 29 juni zijn we in Morzine met nog wat gasten van hier. Ik wens je veel spass dit weekend, het slager festival heb je net misgelopen, maak je borst maar alvast zeiknat voor de nieuwe downhillbaan in Willingen ;D.
Van 17 tot en met 29 juni zijn we in Morzine met nog wat gasten van hier. Ik wens je veel spass dit weekend, het slager festival heb je net misgelopen, maak je borst maar alvast zeiknat voor de nieuwe downhillbaan in Willingen ;D.
- KillerPiet
Jammer.
Ben erg benieuwd naar de DH, maar de verhalen, foto"s en video-beelden beloven erg veel goeds!
Ik heb in elk geval al 1 jump gezien die ik denk ik nooit van mijn leven zal doen (die gap van weet ik veel hoeveel meter). :"(
Trouwens, wij gaan de laatste wk van augustus naar PdS dus daar treffen we ons ook niet. Volgende zomer nieuwe kansen, nieuwe ronden!
Ben erg benieuwd naar de DH, maar de verhalen, foto"s en video-beelden beloven erg veel goeds!
Ik heb in elk geval al 1 jump gezien die ik denk ik nooit van mijn leven zal doen (die gap van weet ik veel hoeveel meter). :"(
Trouwens, wij gaan de laatste wk van augustus naar PdS dus daar treffen we ons ook niet. Volgende zomer nieuwe kansen, nieuwe ronden!
Die gap... tsja.. Hij is wel scary. Ben ook benieuwd of ik em ooit zal doen. Mij kennende waag ik me er wel een keer aan. Maar of ie lukt is de vraag. Ik kan er nooit tegen als ik iets niet doe dus ik zal em moeten proberen ooit. Misschien a.s. zondag 26 juni.
Wie gaan er dan nog meer naar Willingen?
Grtz shArk
Wie gaan er dan nog meer naar Willingen?
Grtz shArk
-
Zijn er nog mensen die morgen richting willingen vertrekken!? Ik heb me eerste bezoek steeds uitgesteld wegens allerlei slechte redenen, dus moet echt nodig is me woodbumble uittesten! met wat anderen rijden lijkt me stuk leuker, dus als er mensen gaan, misschien kunnen we ergens afspreken ofzo!
Groeten
Groeten
Ik zou wel willen maar ik heb geen vervoer. Als je me mee neemt ben ik van de partij.woodbumble schreef: Zijn er nog mensen die morgen richting willingen vertrekken!? Ik heb me eerste bezoek steeds uitgesteld wegens allerlei slechte redenen, dus moet echt nodig is me woodbumble uittesten! met wat anderen rijden lijkt me stuk leuker, dus als er mensen gaan, misschien kunnen we ergens afspreken ofzo!
Groeten
Ik heb nog steeds geen lift. Hoe moet dat nau ? Ach ik vermaak me op de Bergschenhoek ook wel.
-
@goofy: Nou op het laatste moment te horen gekregen dat ik de auto van me pa niet kan krijgen!
Het wordt dus waarschijnlijk uitgesteld tot volgende week, dan moet het zeer lukken en dan kan je ook meerijden als je wilt, ook beter qua kosten!
groeten
Het wordt dus waarschijnlijk uitgesteld tot volgende week, dan moet het zeer lukken en dan kan je ook meerijden als je wilt, ook beter qua kosten!
groeten
woodbumble schreef:
@goofy: Nou op het laatste moment te horen gekregen dat ik de auto van me pa niet kan krijgen!
groeten
He das balen. Maar volgende week zal ik zeker mee willen rijden. Wou je 1 of 2 dagen gaan ? mail me anders ff op jackass@zonnet.nl