Ik zou graag een keer proberen hoe het is om in groningen van de kardinge bult af te racen, ik heb het ooit wel is gedaan toen het nog de bedoeling was dat er een ski baan zou komen. Probleem is echter dat ik geen fatsoenlijk materiaal heb. Zo doende ben ik op zoek naar iemand die met mij zijn ervaringen kan delen en mischien zijn of haar materiaal aan mij durft toe te vertrouwen voor een ritje downhill.
Ik hoop dat het nog dit weekend lukt maar als dat niet gaat is dat geen probleem, ik woon nog geen kilometer van het bikepark af.
ik zou graag DH proberen in Groningen
Moderator:Beheerders
neem eens contact op met iemand van het pedalpark groningen. wij hebben leen fietsjes ter beschikking voor mensen die willen kennis maken met de sport maar zelf nog geen fiets hebben, tevens is er voldoende bescherming aanwezig. ze zijn bedoeld om op het pedalpark te rijden maar we kunnen er best een x mee naar kardinge. we hebben 2 bmx fietsen en 2 starre dirtbikes en zeer binnenkort ook 2 geveerde dirt fietjes. we zijn voornamelijk gericht op dirt/street rijden maar kardinge blijft alltijd een leuke afwisseling. dus wil je een xtje rijden stuur me maar een pb of bel 0641298516 en dan regelen we het.
groet orlando
team pedalpark
groet orlando
team pedalpark