Verdere details volgen nog, maar het is zeker dat er naast een xc tijdrit ook een serieuze set dirts gaat komen. Dirtjam zondag 30 mei! Kona is in ieder geval aanwezig en we zijn nog druk bezig met een prijzenpot!
Moderator:Beheerders
Ligt het nou aan mij of zijn er tot nu toe geen activiteiten ontplooid m.b.t. de aanleg van de dirts?TIthomas schreef:na het weekend komen er foto's van de eerste set jumps, het gaat gaaf worden!
Jij bent een dag te vroeg, dinsdag gaat het allemaal beginnen.Wicked DJ schreef:Ligt het nou aan mij of zijn er tot nu toe geen activiteiten ontplooid m.b.t. de aanleg van de dirts?TIthomas schreef:na het weekend komen er foto's van de eerste set jumps, het gaat gaaf worden!
Volgens jullie omschrijving zouden de dirts rondom de schijfheuvel en klimmuur moeten komen, maar al wat ik vandaag zag, geen dirt of dirts.
Wordt 't stiekem last-minute werk of was ik gewoon een dag te vroeg?
Ben reuze benieuwd namelijk
Ah, ja sorry ik werd afgeleid door de volgende uitspraak:Stillridingbmx schreef:Jij bent een dag te vroeg, dinsdag gaat het allemaal beginnen.
Het gaat dus in de laatste week gebeuren.TIthomas schreef:er zal in de komende weken een compleet nieuwe dirtset worden gebouwd!
Deze uitbreiding is al een tijdje klaar, maar nog niet officieel erkend zeg maar.nonsens schreef:was het weekend nog op Spaarnwoude en begreep van een mede mtb er dat de route waarschijnlijk wordt uitgebreid.
Helaas is het kleine stukje "downhill" bedacht als klim (een van de afdalingen die nu nog niet in de route zitten)