Bike it!

Organiseer een meeting of gezamelijke deelname aan een evenement.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
bart fietsersbond
Bike it!

Bericht door bart fietsersbond » vr jul 23, 2010 11:58 am

De Fietsersbond organiseert op 17 augustus speciaal voor jongeren tussen 12 en 14 jaar een project Bike it!. Hiermee willen we de jongeren bewust en veilig met het verkeer leren omgaan. Deze dag gaat door in Antwerpen, in de voormiddag is er een leerrijke quiz, na de middag trekken we het reële verkeer in. Om deze dag van de nodige ontspanning te voorzien hadden we graag een BMX demonstratie laten doorgaan ( bv. in Park Spoor Noord in Antwerpen).
Via deze weg doe ik een oproep, wie is bereid om op 17 augustus een demo BMX te geven van +/-30min aan onze jongeren of wie kan me in contact brengen met de juiste instanties.
meer info: www.fietsersbond.be/bike-it
vragen/suggesties: bart@fietsersbond.be

Bedankt!
Bart

de G U R U
Contacteer:

Re: Bike it!

Bericht door de G U R U » vr jul 23, 2010 3:32 pm

bart fietsersbond schreef:De Fietsersbond organiseert op 17 augustus speciaal voor jongeren tussen 12 en 14 jaar een project Bike it!. Hiermee willen we de jongeren bewust en veilig met het verkeer leren omgaan. Deze dag gaat door in Antwerpen, in de voormiddag is er een leerrijke quiz, na de middag trekken we het reële verkeer in. Om deze dag van de nodige ontspanning te voorzien hadden we graag een BMX demonstratie laten doorgaan ( bv. in Park Spoor Noord in Antwerpen).
Via deze weg doe ik een oproep, wie is bereid om op 17 augustus een demo BMX te geven van +/-30min aan onze jongeren of wie kan me in contact brengen met de juiste instanties.
meer info: www.fietsersbond.be/bike-it
vragen/suggesties: bart@fietsersbond.be

Bedankt!
Bart
denk dat je dan beter op een bmxforum kan kijken; hier zitten bijna alleen mtb'ers.

www.bmxigan.proboards.com zitten een hoop nederlandse bmxers op; belgie heeft geloof ik geen forum maar ik denk dat die gasten van kemo en dirte19 wel het een en ander kunnen regelen..

http://www.kemobmx.com/
www.dirte19.be alleen die site ligt eraf..
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,

B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » vr jul 23, 2010 3:35 pm

"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,

B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.

Plaats reactie