Grote DP-XC meeting Groesbeek 15 okt
Moderator:Beheerders
Jah, copy that. Toob, ik stond er echt van te kijken dat je daarop nog zo wist te fietsen. Held van de dag op zn minst.
Ik vond het een geslaagd verhaal en we hebben vrijwel alle leuk stukken die ik in mn hoofd had, weten te rijden. Jammer dat we helaas een stukje van de groep kwijt waren, ik had dat spijtig genoeg ook té laat door. De verrassings-bbq met jonge dames was uiteraard volledig gepland
Ik vond het een geslaagd verhaal en we hebben vrijwel alle leuk stukken die ik in mn hoofd had, weten te rijden. Jammer dat we helaas een stukje van de groep kwijt waren, ik had dat spijtig genoeg ook té laat door. De verrassings-bbq met jonge dames was uiteraard volledig gepland

---www.cjmedia.nl---
das mooi balen van auto, ik zou er een mooi Crisp plaatje voor in de plaats terugzetten! dat misstaat zeker niet! al is die misschien wel duurder dan een vervangend exemplaar in tijd gezien.
Ik heb erg lekker gereden op de giant gisteren, het heeft wel wat op zon bike, de stalen mary bar was ook wel okay, ik denk dat iet toch iets hoger moet en dat kan met die tioga pen dus dat probeer ik is
hier een afbeelding van het object in kwestie met super motos (die het prima doen in die omgeving ongeacht je wielmaat overweeg is en sneller profiel op de banden mensen) en het nog niet afgestelde remblok....

en een van de ideale combinatie

even uitrusten?

het winkeltje met "Fat of the land"

leuke dag gehad, veel nieuwe gezichten met bekende namen, tot de volgende meeting!
Ik heb erg lekker gereden op de giant gisteren, het heeft wel wat op zon bike, de stalen mary bar was ook wel okay, ik denk dat iet toch iets hoger moet en dat kan met die tioga pen dus dat probeer ik is
hier een afbeelding van het object in kwestie met super motos (die het prima doen in die omgeving ongeacht je wielmaat overweeg is en sneller profiel op de banden mensen) en het nog niet afgestelde remblok....

en een van de ideale combinatie

even uitrusten?

het winkeltje met "Fat of the land"

leuke dag gehad, veel nieuwe gezichten met bekende namen, tot de volgende meeting!
If you're a gangster... what are you doing in show business?
Leuk tochtje!
Mooi parcours, lekker weer, aardige lui, mooie bikes, lekker tempo ...
Veel 29" promo-praat, pfff, ja ja het werkt (vooral op een hobbeldebobbel afdaling), maar toch ...
klote van je car DeKerfs.
Mooi parcours, lekker weer, aardige lui, mooie bikes, lekker tempo ...
Veel 29" promo-praat, pfff, ja ja het werkt (vooral op een hobbeldebobbel afdaling), maar toch ...
klote van je car DeKerfs.
- Specialzed Stumpjumper
- Commencal VIP Nuts2
- Rocky Mountain Element signature
- Scott Cr1
- Scott cross team
Das mooi, maar doe het dan wel aan het einde van de maand ivm studie-financiering (oftewel bike-sponsoring) voor de arme studenten onder ons (Rinse, ikzelf, ......)Steelboy schreef:Speciaal voor jou, doen we em binnenkort een keer over!
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
slap excuus zeg, de meerderheid fietste gewoon geared en kon het tempo prima bijhouden............je had hem ook gewoon op 32:16 kunnen zetten en dan met je fikken van de shifters afblijvenHet TUIG schreef:Ja,die waren erg lekker!Hubert ! schreef: Jelle en Randy nog bedankt voor de heerlijke pannenkoeken!![]()
Ik ga volgende keer weer lekker op m´n SS.
Wat fietst dat ingewikkeld met 27 versnellingen,echt niet tof!

dusssssss©