Re:Interesse in een XCmeeting? iemand?
Moderator:Beheerders
Hiya Oz,
ik heb gereageerd op de andere topic,
de 23e staat in m"n agenda en ik probeer een paar fietsmaatjes mee te nemen !
100 % zeker is t nog niet voor me, jullie plannen klinken namelijk erg snel....
Cya, Arno
ik heb gereageerd op de andere topic,
de 23e staat in m"n agenda en ik probeer een paar fietsmaatjes mee te nemen !
100 % zeker is t nog niet voor me, jullie plannen klinken namelijk erg snel....
Cya, Arno
Ha Arno,
Maak je niet druk. We passen het tempo (indien nodig) echt wel aan en zo snel ben ik nu ook weer niet.
Gr.
Oz
Maak je niet druk. We passen het tempo (indien nodig) echt wel aan en zo snel ben ik nu ook weer niet.
Gr.
Oz
As long as you don"t get frustrated ;D
Maar toch bedankt alvast, ik zal m"n best doen maar heb
afgelopen zomer een bijna-dodelijke crash gehad waardoor technisch biken soms moeilijk is,
angst slaat soms nog toe, zeker als het technisch is... Maar ik groei er wel overheen zegt mammie
Maar toch bedankt alvast, ik zal m"n best doen maar heb
afgelopen zomer een bijna-dodelijke crash gehad waardoor technisch biken soms moeilijk is,
angst slaat soms nog toe, zeker als het technisch is... Maar ik groei er wel overheen zegt mammie

Welke datum wordt het dus??
Ik wil ook wel komen, maar niet te snel, want m"n bike is nog niet klaar. Ik zeg begin april.
mzzl
Gène
Ik wil ook wel komen, maar niet te snel, want m"n bike is nog niet klaar. Ik zeg begin april.
mzzl
Gène
Jaaah... Wat doen we nu mensen ?
Ons houden aan de 23e wat de oorspronkelijke datum was of
gaan we 2 weken naar achter zitten zodat Gène ook mee kan ???
Ons houden aan de 23e wat de oorspronkelijke datum was of
gaan we 2 weken naar achter zitten zodat Gène ook mee kan ???
Ik kan niet naar Venlo komen wegens vervoer. Wel kan ik naar een plaats toe gaan wat dichter in de buurt is, zoals sittard of wat nog dichter in buurt van maastricht.
Maar ik hoor het wel.
mzzl
Gène
Maar ik hoor het wel.
mzzl
Gène
wie ging trouwens allemaal naar venlo?
mzzl
Gène
mzzl
Gène
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Arno schreef:
Arno komt uit Venray Oz !
wachten we toch lekker tot april, kan RInse ook mee ;D
toch ???
Heel verstandig. Want zonder mij....

Rinse
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Als je het nu achterin April planned. dan heb je meer kans op mooi weer denk k zo en dan heb ik ook weer wat conditie. Ben wat ziek geweest en dat werkte negatief op m"n conditie. Moeten ze toch "s wat aan doen :P
Roep maar"s wat. Ik heb er geen ervaring in
RInse
Roep maar"s wat. Ik heb er geen ervaring in

RInse
Als het eind april is... dan ga ik es nadenken wat ik dan ga doen...
Maar uh.. wanneer is het nou..?? Dan kijk ik of ik ook nog interessant kan komen doen daar nabij Duitsland
, heb dan eventueel ruimte over in mn voiture voor mensen uit de regio Eindhoven die dieju kant ook wel op willen. "k hoor t wel..

Ik kan er evt ook nog een paar meenemen.... ::)
Mensen!!
Ik kom dan maar met een voorstel:
Zondag 27 april
Keuze:
Valkenburgroute
Gulpenroute
Andere opinies? kijk bij vaste routes aan de linkerzijde....
Ik kom dan maar met een voorstel:
Zondag 27 april
Keuze:
Valkenburgroute
Gulpenroute
Andere opinies? kijk bij vaste routes aan de linkerzijde....
Hallo,
@Dekerfs
@Brum
De 23e gaat gewoon door.
Voor iedereen:
Om 10.20u verzamelen bij Honda/Citroen garage. Deze ligt onderaan de zuiderbrug.
Vanuit Eindhoven:
A67 richting Venlo; dan bij Venlo, Venlo-West aanhouden richting Maastricht (afslag)
Dan bij tweede stoplichten linksaf (richting Tegelen)
dan eerste afslag eraf (Tegelen/Venlo Zuid/Ziekenhuis). Je rijd tegen de garage aan; linksaf en direct bij tankstation parkeerplaats op.
Vanuit Nijmegen:
A73 richting Venlo; dan bij Venlo, Venlo-West aanhouden richting Maastricht (A73 volgen)
dan eerste afslag eraf (Tegelen/Venlo Zuid/Ziekenhuis). Je rijd tegen de garage aan; linksaf en direct bij tankstation parkeerplaats op.
Vanuit Roermond:
Streekweg richting Venlo volgen; afslag Venlo-Zuid/Ziekenhuis eraf; je rijd bijna tegen de garage aan; rechtsaf tot stoplichten; daar linksaf en direct bij tankstation parkeerplaats op.
Vanuit Maastricht:
A2 richting Eindhoven volgen; dan (paar afslagen na Maasbracht ) N273 op (Napoleonsbaan) richting Venlo. Dan (t.h.v. Venlo) stoplichten rechtsaf afslag Venlo-Zuid/Ziekenhuis. Dan weer eerste afslag eraf; je rijd bijna tegen de garage aan; rechtsaf tot stoplichten; daar linksaf en direct bij tankstation parkeerplaats op.
De 27e ben ik er denk ik ook bij!
Tot zondag
Oz
@Dekerfs
@Brum
De 23e gaat gewoon door.
Voor iedereen:
Om 10.20u verzamelen bij Honda/Citroen garage. Deze ligt onderaan de zuiderbrug.
Vanuit Eindhoven:
A67 richting Venlo; dan bij Venlo, Venlo-West aanhouden richting Maastricht (afslag)
Vanuit Nijmegen:
A73 richting Venlo; dan bij Venlo, Venlo-West aanhouden richting Maastricht (A73 volgen)
Vanuit Roermond:
Streekweg richting Venlo volgen; afslag Venlo-Zuid/Ziekenhuis eraf; je rijd bijna tegen de garage aan; rechtsaf tot stoplichten; daar linksaf en direct bij tankstation parkeerplaats op.
Vanuit Maastricht:
A2 richting Eindhoven volgen; dan (paar afslagen na Maasbracht ) N273 op (Napoleonsbaan) richting Venlo. Dan (t.h.v. Venlo) stoplichten rechtsaf afslag Venlo-Zuid/Ziekenhuis. Dan weer eerste afslag eraf; je rijd bijna tegen de garage aan; rechtsaf tot stoplichten; daar linksaf en direct bij tankstation parkeerplaats op.
De 27e ben ik er denk ik ook bij!
Tot zondag
Oz
Hey Helle, laten we inderdaad een keuze maken uit die een van de drie, Ik kies Gulpen, mooie afdalingen en een beetje pit,
We zouden vanuit Schin op Geul kunnen vertrekken. Dat is redelijk centraal.
Ik kan niet op 27 april. Ik heb dan een toertocht in Belgie.
Een week eerder en een week later kan ik wel. Al wil ik wel de Amstel Gold Race kijken op 20 April op de de Cauberg.
mzzl
Gène
We zouden vanuit Schin op Geul kunnen vertrekken. Dat is redelijk centraal.
Ik kan niet op 27 april. Ik heb dan een toertocht in Belgie.
Een week eerder en een week later kan ik wel. Al wil ik wel de Amstel Gold Race kijken op 20 April op de de Cauberg.
mzzl
Gène
Lijkt me handig om de 23e te gaan... dat ten eerste...
Ten tweede dan kan ik niet
Ik wens jullie veel plezier op de 23e....
Als het een suc6 is, is van de zomer de eer voor mij om nog een meeting te organizeren...
Ten tweede dan kan ik niet

Ik wens jullie veel plezier op de 23e....
Als het een suc6 is, is van de zomer de eer voor mij om nog een meeting te organizeren...
En ik ga dan ook niet kunnen waarschijnlijk... :"(
@Gène: waar kun je op een route stappen in Schin op Geul? Over twee weken ben ik daar in een huisje in het Gerendal. Ben wel geïntereseerd in wat routes.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Spook-E schreef:
@Gène: waar kun je op een route stappen in Schin op Geul? Over twee weken ben ik daar in een huisje in het Gerendal. Ben wel geïntereseerd in wat routes.
www.mtbroutes.nl
@ spooky : ga naar de vvv, daar koop je een routekaart. Daar kijk je waar de route door heen loopt(plaatsje in de buurt). Dan probeer je er naar toe te fietsen en op de route te komen. Bij de vertrek punten is wel een parkeerplaats en plattegrond enzo Op die manier is het me al vaak gelukt om op een route te komen.
@ the rest van de geinterresseerde: we kunnen ook op een zaterdag gaan en dan nemen we allemaal een dagje vrij van ons geweldige zaterdag werk om eens lekker te gaan raggen in ut veld.
mzzl
Gène
@ the rest van de geinterresseerde: we kunnen ook op een zaterdag gaan en dan nemen we allemaal een dagje vrij van ons geweldige zaterdag werk om eens lekker te gaan raggen in ut veld.
mzzl
Gène
You wish.... my saturday is holey!!!
Nee meen ik Gène... dat doe ik niet...
Nee meen ik Gène... dat doe ik niet...
Gène schreef:
dan nemen we allemaal een dagje vrij van ons geweldige zaterdag werk om eens lekker te gaan raggen in ut veld.
Je komt me halen? ::) ;D
Welk veld? .... Ik denk niet dat je de valkenburgroute "veld" kunt noemen...
Spook-E schreef:

Many thanks WHOCARES