elke keer zijn er weer mensen die effe moeten zeuren over de ``zogenaamde kijkers, niet fietsers``, voor de een is een meeting kijken leren en lol en voor de ander is het heftig dropppen of anders......voor mij is een meeting kijken en genieten en mensen leren kennen, lachuh noem maar op. Accepteer dat, ook al drop je 4,5 en land je op het vlakke of spring je een trapgat (stairgap) en als er iemand niet in termen praat dan komt dat omdat ie gewoon Nederlands lult, wat niet wil zegen dat ie niet kan rijden. En als iemand inderdaad niet kan rijden, dan is degene het waarschijnlijk aan het leren, puur alleen om het feit dat zo`n persoon aanwezig is, hij/zij had ook op zijn reet op de bank kunnen zitten. En moeten we niet allemaal LEREN.
@ Terrible ONE....waarom fietst een bmx op een atb meeting mee als ie mountainbikers wil dissen ? wie is er dan dom en ben je wel dan cool als je dropt. ??? sorry ik ben effe de weg kwijt in dit gezeur.
De snowboard wereld is zo naar de klote gegaan, vroeger waren het vrienden en vrienden maken, nu is het spullen van een ander checken om af te leiden hoe goed ie wel niet kan rijden, jammer jammer.
Misschien klink ik als een ouwe lul, maar dat ben ik dan maar