24-Bicycles shit and other brands Massive Urban Assault Utre

Organiseer een meeting of gezamelijke deelname aan een evenement.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Gast
Re:24-Bicycles shit and other brands Massive Urban Assault U

Bericht door Gast » ma okt 20, 2003 7:12 pm

Terrible_One schreef:
Oja drops zijn stom, makkelijk, saai, slecht voor je fiets, allemaal hetzelfde(behalve de hoogte). Iedereen kan droppen je heb er totaal geen skills voor nodig( zie die gast op die giant als voor beeld). De enige drop die cool was was die van patrick(op een haro 20") om al jullie mtbers te dissen.

:-*

Ik vond de trialdrop ook "tamelijk" netjes.

En die liep er niet zo mee te posen...

dobbel our zero

Bericht door dobbel our zero » ma okt 20, 2003 7:20 pm

enne wanneer komen de filmpjes online
zag stuk of wat lui wat filmen, dus :)

ELVIS

Bericht door ELVIS » ma okt 20, 2003 7:33 pm

elke keer zijn er weer mensen die effe moeten zeuren over de ``zogenaamde kijkers, niet fietsers``, voor de een is een meeting kijken leren en lol en voor de ander is het heftig dropppen of anders......voor mij is een meeting kijken en genieten en mensen leren kennen, lachuh noem maar op. Accepteer dat, ook al drop je 4,5 en land je op het vlakke of spring je een trapgat (stairgap) en als er iemand niet in termen praat dan komt dat omdat ie gewoon Nederlands lult, wat niet wil zegen dat ie niet kan rijden. En als iemand inderdaad niet kan rijden, dan is degene het waarschijnlijk aan het leren, puur alleen om het feit dat zo`n persoon aanwezig is, hij/zij had ook op zijn reet op de bank kunnen zitten. En moeten we niet allemaal LEREN.

@ Terrible ONE....waarom fietst een bmx op een atb meeting mee als ie mountainbikers wil dissen ? wie is er dan dom en ben je wel dan cool als je dropt. ??? sorry ik ben effe de weg kwijt in dit gezeur.

De snowboard wereld is zo naar de klote gegaan, vroeger waren het vrienden en vrienden maken, nu is het spullen van een ander checken om af te leiden hoe goed ie wel niet kan rijden, jammer jammer.
Misschien klink ik als een ouwe lul, maar dat ben ik dan maar ;)

Rodger

Bericht door Rodger » ma okt 20, 2003 7:37 pm

Stomme mtb"ers ook, geef mij maar BMX"ers, die prop ik veel makkelijker weg in de batmobiel.

Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » ma okt 20, 2003 7:44 pm

Er zit een vlek op je ruit.

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » ma okt 20, 2003 9:04 pm

triest dat jullie het elkaar niet gunnen. @Elvis mee eens
als ik de foto"s zo zie ga ik graag een keer mee om te kijken maar dat mag vast niet. :-X

Zane!

Bericht door Zane! » ma okt 20, 2003 9:29 pm

tuurlijk wel, kan je mooi met mij verse hamkaascroissantjes nuttigen!!!

zane

Gast

Bericht door Gast » ma okt 20, 2003 9:41 pm

droppen is wel leuk to flat is wel leuk, maar ik persoonlijk krijg er geen kick van.
een stair gap vind ik veel lekkerder, krijg je ook niet zo"n pijn aan je polsen van.
ergens vanaf droppen en dan op een schuin iets landen is al een stuk lekerder voor jou en je fiets. maar al met al vond ik de dag zeker wel lache, en inderdaad het gaat om de mensen die je ontmoet en de lol die je hebt bij zo"n meeting.
en al die bullschit tussen bmxers en mountainbikers.....
waar slaat het op? why can"t we all just get along??... is een stuk leuker voor ons allen.
en dat de een beter wil zijn dan de ander is alleenmaar cool want dan ga je elkaar op lopen jutten en doe je coolere dingen, maar waarom elkaar dissen? respecteer elkaar en laat elkaar in z"n waarden....maar das mijn mening....
mazzles allemaal
kevin

Zane!

Bericht door Zane! » ma okt 20, 2003 10:29 pm

ff n vraagje, wie was nu die gast op die banshee morphine?

zane

Cannibal

Bericht door Cannibal » ma okt 20, 2003 10:53 pm

Afbeelding
deze?

SHIFT 00
Contacteer:

Bericht door SHIFT 00 » di okt 21, 2003 5:59 am

bmx vs mtb... die gasten die ooit eens mee waren naar een meeting in amsterdam hebben toen geloof ik wel een van de bruutste drops (over die trap bij amstelveen/buitenveldert) gezien, gedaan door marius op een bmx. die had ook flink last van zn polsen en zn achterwiel was wat krom en verschoven.
hoge drops kan je ding zijn, lange manuals of hoog hoppen kan ook je ding zijn...

een pet dragen kan ook je ding zijn... een helm ook...

waarschijnlijk willen gasten die hoge drops doen ook wel graag vette manuals kunnen, en andersom... :-*

one love? !

Ghostdog - X
Contacteer:

Bericht door Ghostdog - X » di okt 21, 2003 7:04 am

das nog een leuke actie pic van Donnie D en ik op de trap waar even later het bottombracket sneuvelde ;D

En nog over het geouwehoer. Natuurlijk moet iedereen doen wat ie leuk vind maar voor de spanning/vibe op zo"n dag is het niet goed als 2/3 van de groep alleen mee is om te kijken vind ik. Je hoeft niet alles extreem te doen, doe ik ook niet, maar doe wel mee overal. Er was genoeg te doen voor iedereen. Als iedereen lekker loopt te springen en klooien is er een betere sfeer en wordt je meer gepushd dan wanneer iedereen stil staat en kijkt naar de paar die wel wat doen.
En volgens mij is dat verschil tussen BMXers en grote mensen fietsen bikers ook maar gebakken lucht want ik merk het niet hoor. Wij rijden allemaal ook alleen maar op BMXen die een keer pokon hebben gehad. En iedereen loopt toch lekker de stad te trashen. BMX en UA-rig hebben allebei hun voordeel.

Ik vond het weer cool iig. Zaterdag èn zondag. Vooral humor op zondag nog ff met zn allen omhoog bij de rabobank. Je zag die bewaking kijken van WTF!??! ik dacht dat we ze weggestuurd hadden.... hahahaha

Afbeelding

surfstad

Bericht door surfstad » di okt 21, 2003 7:25 am

Rodger schreef:
Stomme mtb"ers ook, geef mij maar BMX"ers, die prop ik veel makkelijker weg in de batmobiel.

Afbeelding

Nou snap ik waarom je die blikopener nodig had Rodger!

Zane!

Bericht door Zane! » di okt 21, 2003 8:15 am

@ cannibal hij ja, kewle stijl!

en verder, bwoooaaah kga me no way druk maken om die x contra y heisa, tviel best wel mee joh. Tis maar goed dat er geen reetfietsers mee waren, want die lui zijn altijd zo "moeilijkwoord" en zo "intelligentwoord"......... :P

zane

Rodger

Bericht door Rodger » di okt 21, 2003 9:56 am

surfstad schreef:

Nou snap ik waarom je die blikopener nodig had Rodger!

Wie wil er nu niet een Arnout aka T-1 uit blik!?

@ Zane Volgens mij staat die jongeman op de Morphine hier ook beter bekend als Morphineman.

@ Ghostdog Erhm....
op zo"n dag is het niet goed als 2/3 van de groep alleen mee is om te kijken vind ik. Je hoeft niet alles extreem te doen, doe ik ook niet, maar doe wel mee overal. Er was genoeg te doen voor iedereen. Als iedereen lekker loopt te springen en klooien is er een betere sfeer en wordt je meer gepushd dan wanneer iedereen stil staat en kijkt naar de paar die wel wat doen.

What a load of crap zeg. Ik ben op 84.000 meetings meegeweest van kleine groepen
tot grote groepen en of iedereen nu meedeed of niet, de sfeer was altijd cool. Dat eeuwige
gezeur ook altijd na afloop van een meeting. You had fun right? That is what it is about dude.

Ghostdog - X
Contacteer:

Bericht door Ghostdog - X » di okt 21, 2003 10:30 am

@rodger
ik heb zeker dikke pret gehad zaterdag en zondag. Dat zeg ik ook niet. De sfeer was prima. Ik zeg alleen dat als je met zn allen bezig bent dat er dan meer een sfeertje hangt waarin je gepushd wordt en dat is soms wel goed om je grenzen op te zoeken. Dat staat los van de sfeer. aiiight :)

Rodger

Bericht door Rodger » di okt 21, 2003 10:48 am

Jouw mening, goed, ik laat mij alleen niet pushen (opjagen) op die manier.

Plus ik vind het gewoon gezeur na afloop, ik snap echt niet waarom dat moet.

Ik heb meer zoiets van, zo wow, zag je die en die dat doen, gaaf, cool, biek ende vet.
Dat stimuleert mij (en met mij vele anderen kan ik je melden) veel meer hoor.

Ik heb al heel veel mensen zien afhaken voor volgende meetings omdat er zo
gezeurd werd na afloop op de diverse fora, die hebben dan zoiets van, nou daar
heb ik geen trek meer in, ik ga niet meer mee.

Catch my drift?

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » di okt 21, 2003 11:43 am

Als ik ff mag inbreken in deze discussie.

Ik heb nu 1 meeting meegemaakt in Groningen. A.s. zondag gaan we naar Zwolle toe met vrijwel dezelfde lui als die ik in Groningen heb getroffen.
Die dag was voor mij, als onervaren biker erg tof. Er werd ook totaal niet gezeurd van dat de ene meer deed dan de andere en dat de ene meer durft dan de andere. Het is puur een kwestie van ervaring lijkt mij zo.

Het gaat er toch ook gewoon om dat je op zo"n dag lol hebt en anderen dingen ziet doen die je laten kijken van "wow, wat doen zij nou weer".
Ik krijg steeds meer ervaring en durf steeds meer. De lol wordt dan gewoon meer.

Gezeur na afloop heb ik nog niet meegemaakt en hoop dat ook niet mee te maken.
Ik kan er alleen maar van leren.

Toen ik vrijdag met Ruben in Utrecht op de beurs was heb ik jullie ook wel dingen zien doen waarvan ik dacht, kon ik dat ook maar.
Maar dat kost gewoon ff tijd.

Hee, laten we gewoon dikke lol en bigtime fun hebben. Daar hebben we allemaal wat aan.

C ya laters,

Mr. Singlespeed Arnettehead.

Ghostdog - X
Contacteer:

Bericht door Ghostdog - X » di okt 21, 2003 12:08 pm

once again. ik heb dikke lol gehad en wil ook niet zeuren naderhand. Dus begrijp mij niet verkeerd. Het enige wat ik wil zeggen dat ik -persoonlijk- vind dat er meer energie is als iedereen aan het trashen is en er niet een grote groep afwachtend staat te kijken wat we nu bij deze plek moeten gaan doen. Dat staat los van de sfeer en gezelligheid want die was er inderdaad volop.

aiight?

Rodger

Bericht door Rodger » di okt 21, 2003 12:28 pm

Dat mag wel wezen maar als dat vervolgens op een forum geventileerd word
dan ga je dus krijgen dat mensen niet meer mee willen de volgende keer.
Is dat je doel dan?

aiight?

Ghostdog - X
Contacteer:

Bericht door Ghostdog - X » di okt 21, 2003 1:33 pm

dat is niet mijn bedoeling, zorgen dat mensen niet meer mee gaan. ik wil juist mensen er toe aan zetten lekker mee te doen. Dus niet bang zijn dat wat je doet niet cool genoeg is. Ik denk dat veel van de mensen die meewaren een beetje geintimiteerd werden door het kunnen van een paar hele goeie die mee waren. Ik vind het cooler als mensen dingen gaan proberen die ze anders niet zouden doen op een meeting. Dat is voor de een van een ledge van 40cm afdroppen en voor de ander een 360 op een bank proberen. Dus gewoon lekker bezig zijn op je eigen niveau.
Dus ik wil niet dat er mensen niet meer komen op meetings, dat is zeker niet mijn doel. Maar de mensen die niks deden aanmoedigen om lekker mee te klooien. Met de nadruk op klooien. Nu heb je de kans om te oefenen met mensen om je heen die het misschien beter kunnen als jij. Kijk, leer en probeer zou ik maar willen zeggen.

Cannibal

Bericht door Cannibal » di okt 21, 2003 2:01 pm

@Zane, dat is boudewijn hier idd beter bekent als morphineman, die gast wordt echt met de dag beter :o

Rodger

Bericht door Rodger » di okt 21, 2003 4:15 pm

Ghostdog - X schreef:
dat is niet mijn bedoeling, zorgen dat mensen niet meer mee gaan. ik wil juist mensen er toe aan zetten lekker mee te doen. Dus niet bang zijn dat wat je doet niet cool genoeg is. Ik denk dat veel van de mensen die meewaren een beetje geintimiteerd werden door het kunnen van een paar hele goeie die mee waren. Ik vind het cooler als mensen dingen gaan proberen die ze anders niet zouden doen op een meeting. Dat is voor de een van een ledge van 40cm afdroppen en voor de ander een 360 op een bank proberen. Dus gewoon lekker bezig zijn op je eigen niveau.
Dus ik wil niet dat er mensen niet meer komen op meetings, dat is zeker niet mijn doel. Maar de mensen die niks deden aanmoedigen om lekker mee te klooien. Met de nadruk op klooien. Nu heb je de kans om te oefenen met mensen om je heen die het misschien beter kunnen als jij. Kijk, leer en probeer zou ik maar willen zeggen.
Dit verhaal klinkt een HEEL stuk positiever dan wat posts hiervoor van je Jop,
tis ook maar HOE je het brengt.

Anyways...... we begrijpen elkaar. knipoogsmiley

24 Martijn

Bericht door 24 Martijn » di okt 21, 2003 4:22 pm

Hier het hoogtepunt van het weekend! Onze enige echte T1!
Afbeelding

Q....

Bericht door Q.... » di okt 21, 2003 4:43 pm

Terrible_One schreef:
Ga thuis oefenen en hou op met mensen die wel willen fietsen in de weg rijden en te lang w88 met het verhuizen naar de volgende spot >:(

O laten we lekker snel alle spots doen kunnen we voor het donker weer thuis zijn................volgens mij zit jij een beetje in de knoop met je fiets of was het nou je ego ???

Plaats reactie