24-Bicycles shit and other brands Massive Urban Assault Utre
Moderator:Beheerders
Lookin good dood ! lookincoolsmiley
Re:24-Bicycles shit and other brands Massive Urban Assault U
cool filmpje
maar waar zijn de filmpjes van zondag de 19de

enfucko schreef:
cool filmpje![]()
Ik was er niet op zondag, aleen zaterdag..sorry
leuk filmpie, alleen wat jammer van al die dure bikes dat flat droppen, voor niets zolang moeten werken.
-
sunn schreef:
leuk filmpie, alleen wat jammer van al die dure bikes dat flat droppen, voor niets zolang moeten werken.
Voor niets!?, hij fietst er toch mee, daarom heeft hij die fiets. Als je hem thuis in de kast zet heb je helemaal voor niets zo lang moeten werken. :P
Jaaaaa waar blijven de filmpjes van zondag!!!!!!!!!
Oja en ik fiets elke dag op mijn Toy naar mijn werk. Op het stuk kom ik geen drops, ledges, gaps (wel de ouwe junkietrails, maar dat is nog maar een stoffige dirt., welke ik alleen af en toe na het werk nog spring en er niet meer voor....) tegen.
Is dat dan ook misbruik van mijn fiets??
Oja en ik fiets elke dag op mijn Toy naar mijn werk. Op het stuk kom ik geen drops, ledges, gaps (wel de ouwe junkietrails, maar dat is nog maar een stoffige dirt., welke ik alleen af en toe na het werk nog spring en er niet meer voor....) tegen.
Is dat dan ook misbruik van mijn fiets??
ja hopelokl komen er echt meer filmpjes
hij is echt cool man (vooral de bmx drop ;D)
hij is echt cool man (vooral de bmx drop ;D)
Ik bedoel alleen dat ik niet zo van dat hoge droppen to flat houd, omdat ik daar niet onnodig spullen van mijn bike mee wil vernielen. Niet dat ik mijn bike niet tot het uiterste benut, maar ik houd niet van flatdrops, omdat ik er niets aan vind en dus mijn bike daarmee ook niet wil verneuken. Degene die het wel leuk vinden doen maar en daar heb ik ook respect voor, want het doet verrekte pijn aan de polsen.
-
Ik vind er ook geen hol aan, maar dat mag je hier niet zeggen, want droppen dat is echt streeten hoor ::)
:P enken de ze

Een keer maar met die belgen gaan streeten, van een heeeeel laag muurtje bunny hop to no footer, bunny hop to table top, bunny hop op een muurtje to manuel. Heb zelfs gehoord dat T-Bo een tailwhip
doet, wel op en dirt dan ofzo he. Das pas streeten

Waar gaat het over? Over wie wat vind en hoe het zou moeten gaan?
Ga dan ergens anders een thread starten, klaagbaak ofzo.
Stelletje zeikerds, pfffffff
Ga dan ergens anders een thread starten, klaagbaak ofzo.
Stelletje zeikerds, pfffffff
ik was tijdje geleden infa cologe in keulen geweest dat was pas cool daar lag een vette six pack en echt gewoon met de dual bike
tail whip ,bar spin back to back, back flipen 360 table,s duitseland ligt dus wel duidelijk voor op ons
tail whip ,bar spin back to back, back flipen 360 table,s duitseland ligt dus wel duidelijk voor op ons
-
neen, nedereland zit gewoon vol posers die dure fietsjes hebben ma ni kunnen rijden...
Dirty-Harry schreef:
neen, nedereland zit gewoon vol posers die dure fietsjes hebben ma ni kunnen rijden...
love you too beebie
:P
Dirty-Harry schreef:
Sib for president !
Hee stelletje zeikers flikker toch s op met dat gemouw zeg!
Het was een Urban Assault meeting en dat is niet hetzelfde als een street meeting, als jullie het nivo niet hoog genoeg vonden blijf je volgende keer toch lekker thuis zitten zeuren stelletje nichten.
Alsof jullie zelf allemaal zo goed kunnen fietsen, ik heb maar 1 ding gezien op de hele meeting waarvan ik onder de indruk was en dat was toen Sloper, daniel "air" prijker en bertus de stairgap deden bij de rabobank zaterdag, een paar andere dingen die op 1 hand te tellen waren vond ik ook leuk en aardig maar niet zo goed dat je mag liggen zeveren op de rest, dus...
btw ik heb dit gehoord uit betrouwbare bron....
Het was een Urban Assault meeting en dat is niet hetzelfde als een street meeting, als jullie het nivo niet hoog genoeg vonden blijf je volgende keer toch lekker thuis zitten zeuren stelletje nichten.
Alsof jullie zelf allemaal zo goed kunnen fietsen, ik heb maar 1 ding gezien op de hele meeting waarvan ik onder de indruk was en dat was toen Sloper, daniel "air" prijker en bertus de stairgap deden bij de rabobank zaterdag, een paar andere dingen die op 1 hand te tellen waren vond ik ook leuk en aardig maar niet zo goed dat je mag liggen zeveren op de rest, dus...
btw ik heb dit gehoord uit betrouwbare bron....

-
Als we volgende keer niet komen dan hebben we niets meer om te zeiken :P
Op de volgende meeting mogen jullie allemaal mij aanraken en ook even naar mijn Gimp kijken.
Wat zeg je me daar van!!!!!111111111111111
Wat zeg je me daar van!!!!!111111111111111
Filmpje van zat. komt zsm weer online...hosting troubles van ondergetekende verkwamen dat tot nu toe. I"ll keep ya posted...
Goed de boel is weer online...voor de time being:
http://www.adrenalinsports.nl/mountainbike/item/634
http://www.adrenalinsports.nl/mountainbike/item/634
wel cool filmpje, had em nog niet gezien

- Arnetteman
Erg toffe film. Heb hem ff neergeladen en ziet er super uit.
Volgens mij is dat domme gewauwel achteraf dikke kul en kolder.
Jullie hebben volgens mij een superdag gehad. ;D
Goed bezig
Volgens mij is dat domme gewauwel achteraf dikke kul en kolder.
Jullie hebben volgens mij een superdag gehad. ;D
Goed bezig
Dom gewauwel:
Je foto doet het niet en het is zwijneNstal. Verder gebruik je of 3 uitroeptekens, of 1.
::)
Je foto doet het niet en het is zwijneNstal. Verder gebruik je of 3 uitroeptekens, of 1.
::)