Re:dh in malmedy
Moderator:Beheerders
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
die kerel is een van de 24 mannen.
down hill in belgie suckt. dat is een feit. dus als vanzelfsprekend waren er geen pijltjes, of was het parcours slecht. maar heeft een van jullie zin om het beter te doen? heeft iemand van jullie overgens een idee hoeveel het kost om een zo"n wedstrijd te organiseren? of wat je er aan overhoudt? en niet te vergeten, dat je zelf niet mee kan doen? het is wel makkelijk kritiek geven. niet dat ik het niet met jullie eens ben.
down hill in belgie suckt. dat is een feit. dus als vanzelfsprekend waren er geen pijltjes, of was het parcours slecht. maar heeft een van jullie zin om het beter te doen? heeft iemand van jullie overgens een idee hoeveel het kost om een zo"n wedstrijd te organiseren? of wat je er aan overhoudt? en niet te vergeten, dat je zelf niet mee kan doen? het is wel makkelijk kritiek geven. niet dat ik het niet met jullie eens ben.
Beter iets dan niets.
Wijze woorden van onze oude Surinamer ;D
-
een van de 24 mannen?
sorry, maar niet iedereen die in belgië met een 24 rijdt is "iemand van 24" dat denken jullie in antwerpen veel te snel......
sorry, maar niet iedereen die in belgië met een 24 rijdt is "iemand van 24" dat denken jullie in antwerpen veel te snel......
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
Hennige-haarie schreef:
een van de 24 mannen?
nee. die kerel praat frans.
hij is er bij alle 24 mietings bij.
dus lijkt me zo. hij kent de mensen van 24 ook.
Tbx schreef:
Weet iemand wie die kerel is op de foto?
Uit de baffels op de wei viel geregeld de naam te horen: Le papillon oftewel "le pappie john" ;D
Ik heb hem wel den dag voordien in staat van onbeweegelijkheid gezien, waarschijnlijk bangelijk op z"n façade gegaan. Maar toch een kleurrijke figuur

dat is frederique hennebicq, Belgisch kamioen trial bij de mannen en kan wat streeten en dirten ook. hij rijdt voor team hotwheelz en dus ni voor 24
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
oeps.
maar hij is er dus wel altijd bij dan hé. en hij heeft zijn letoy gesponsord gekregen. dus der is iets van aan hé. ;D
maar hij is er dus wel altijd bij dan hé. en hij heeft zijn letoy gesponsord gekregen. dus der is iets van aan hé. ;D
Bwa nee ni echt, hij heeft mss een korting gekregen da gewoon klanten ni krijgen, sponsoring is nu ook weer ni zo uitgebreid ze
-
mijne maat is ook gesponsord door hotwheels mee ne letoy, daaroom rijdt hij nog ni voor 24......
Ik was er ook in Malmedy, de inschrijving met alles erop en eraan was toch duur genoeg ze (23 euro).
Ik reed tijdens de kwalificaite 1:48 en tijdens de run 1:45.
Ik vond dat er een aparte klasse voor HT"ers mocht zijn.
Trouwens het parcours daar hebben ze ook hun kl*ten aan geveegd ze, dat parcours da hebben ze op de laatste 2 dagen aangelegd ofzo.
Zie maar naar de kombocht als ge de skipiste opkwam, ge waart sneller als ge ervoor uwen bocht pakte.
Meer als de helft van het parcours was op de skipiste zelf.
Al bij al mogen we nie klagen want de tijdmeting was tenminste professioneel gedaan (met apparaturen van TAG HEUER) dan bv. in Namen.
Ik weet het, zoiets organiseren is geen kinderspel!!!
Tijdens het dirt-contest vond ik de no hander lander echt de max!!!!!!!!
Dieje kerel op de foto is Hennebicq "LE PAPILLON".
Greetz
DMR"ke
Ik reed tijdens de kwalificaite 1:48 en tijdens de run 1:45.
Ik vond dat er een aparte klasse voor HT"ers mocht zijn.
Trouwens het parcours daar hebben ze ook hun kl*ten aan geveegd ze, dat parcours da hebben ze op de laatste 2 dagen aangelegd ofzo.
Zie maar naar de kombocht als ge de skipiste opkwam, ge waart sneller als ge ervoor uwen bocht pakte.
Meer als de helft van het parcours was op de skipiste zelf.
Al bij al mogen we nie klagen want de tijdmeting was tenminste professioneel gedaan (met apparaturen van TAG HEUER) dan bv. in Namen.
Ik weet het, zoiets organiseren is geen kinderspel!!!
Tijdens het dirt-contest vond ik de no hander lander echt de max!!!!!!!!
Dieje kerel op de foto is Hennebicq "LE PAPILLON".
Greetz
DMR"ke