BMP beurs
Moderator:Beheerders
http://www.bike2build.nl/bikemotion2003.php
wat is dat dan exar?
//
zaterdag 18 oktober 2003, 17:47
B I K E M O T I O N
Dit weekend in de Jaarsbeurshallen te Utrecht! De enige echte Nederlandse fietsbeurs met: Cube 2004, Banshee, Planet-X en meer! Klik op onderstaande link voor een sneak preview!
wat is dat dan exar?
//
zaterdag 18 oktober 2003, 17:47
B I K E M O T I O N
Dit weekend in de Jaarsbeurshallen te Utrecht! De enige echte Nederlandse fietsbeurs met: Cube 2004, Banshee, Planet-X en meer! Klik op onderstaande link voor een sneak preview!
Re:BMP beurs
Hoogtepunt voor mij was/is toch wel de tepel van Ruben, rrrrrrrrrrrrrrrrr.
En vandaag is mijn motto op de beurs wederom:
SHOW ME YOUR NIPPLES !

En vandaag is mijn motto op de beurs wederom:
SHOW ME YOUR NIPPLES !
FF een vraagje: welke DPer is bij Burger king geweest en heeft daar een DP sticker achtergelaten? ;D
Op de meest rechtse kassa, en dan op dat schermpje waar je de prijs op afleest zat een Dirty Pages sticker ;D
Wel lachen om te zien.
Verder was er niet zo veel aan. Veel te weinig echt merken allemaal doorsnee. Vorig jaar was er nog wat te zien met Litespeed, Merlin en Tomac maar vond dat dit jaar een beetje tegenvallen.
Ook ik ben het er mee eens: entreeprijs van €10 is te hoog.
Op de meest rechtse kassa, en dan op dat schermpje waar je de prijs op afleest zat een Dirty Pages sticker ;D
Wel lachen om te zien.
Verder was er niet zo veel aan. Veel te weinig echt merken allemaal doorsnee. Vorig jaar was er nog wat te zien met Litespeed, Merlin en Tomac maar vond dat dit jaar een beetje tegenvallen.
Ik vond het toch wel een hele leuke beurs hoor.
Heb genoeg leuke dingen gezien, en veel leuke en bekende mensen gezien.Dat scheelt ook al als je veel mensen kent.Ga je overal eens kletsen, over hun stuf enzo.Bij de Kona stand heb ik zeker wel een half uur gestaan, kletsen, en die nieuwe Hot rod geprobeerd
echt wel cool.Ik heb genoeg schone mokkels gezien, en niet alleen die bij de Powerbar stand.
Bas de Bever, en Bas i"m not the Bever tegengekomen.Zonoskar, Ollie, Junke, 24 Martijn, Zane!,Chip, ,Dyno, Manitou, de Mbs crew vergezeld door Zonoskar.En Arnout.
Verder vond ik de Nicolai Bass er g lekkur, en de Bmxtb van hun was ook erg lekkur.Had em zo mee willen neenemen.
Verder liepen er nog vreselijk opgedofte vrouwen, die niet misstonden op een kermis.Wat zagen die er achtelijk uit.

Bas de Bever, en Bas i"m not the Bever tegengekomen.Zonoskar, Ollie, Junke, 24 Martijn, Zane!,Chip, ,Dyno, Manitou, de Mbs crew vergezeld door Zonoskar.En Arnout.
Verder vond ik de Nicolai Bass er g lekkur, en de Bmxtb van hun was ook erg lekkur.Had em zo mee willen neenemen.
Verder liepen er nog vreselijk opgedofte vrouwen, die niet misstonden op een kermis.Wat zagen die er achtelijk uit.

het was idd TOP dit jaar, Ollie en martijn bedankt.
de spezialized demo 8 was wel mooi met die 888 vork alleen jammer dat je em niet mocht testen, die le toy IV rijd wel super!
volgend jaar weer!
de spezialized demo 8 was wel mooi met die 888 vork alleen jammer dat je em niet mocht testen, die le toy IV rijd wel super!
volgend jaar weer!

Wie heeft er foto"s ? Ik kon helaas niet komen dit jaar, ben nog altijd ziek :"(
Was een vette beurs, vooral de stand van KONA had er vette fietsen staan. Ook de DEMO 8 was vet van Specialized. Verder was de stand van BEONE ook de moeite waard vooral die DS was mooi.
Verder was er bij Kona een leuke cruiser, fietste wel maf ;D
Ook de boys van 24 hadden vette fietsen, het nieuwe RMX frame was mooi alleen veeeel te duur.
Hebben lot"s of pics gemaakt
was een hele leuke dag en beurs
Verder was er bij Kona een leuke cruiser, fietste wel maf ;D
Ook de boys van 24 hadden vette fietsen, het nieuwe RMX frame was mooi alleen veeeel te duur.
Hebben lot"s of pics gemaakt

was een hele leuke dag en beurs
-
Ik ben er vandaag geweest. Vond het cker vet!
Maar.. alles lag zo voor het meenemen. 959 pedaal dat los zat, dus zo voor het meenemen. Ik ben totaal niet zo, dat even voor alle duidelijkheid. Maar alles lag zo voor het meenemen. Als ik een stand op de BMP had zou ik alles in vitrines doen. Dan zul je zeggen dat niemand het zomaar kan pakken, voelen en van dichtbij bekijken, maar het staat al gelijk een stuk netter en exclusiever.
V.
Maar.. alles lag zo voor het meenemen. 959 pedaal dat los zat, dus zo voor het meenemen. Ik ben totaal niet zo, dat even voor alle duidelijkheid. Maar alles lag zo voor het meenemen. Als ik een stand op de BMP had zou ik alles in vitrines doen. Dan zul je zeggen dat niemand het zomaar kan pakken, voelen en van dichtbij bekijken, maar het staat al gelijk een stuk netter en exclusiever.
V.
Vin, ik heb je niet gezien vandaag?
Foto"s zijn onderweg.....
Heeft iemand trouwens foto"s van dat meisje op die Nishiki racefiets? Die was echt strak. Mooi koppie ook.
Heeft iemand trouwens foto"s van dat meisje op die Nishiki racefiets? Die was echt strak. Mooi koppie ook.
-
Exar schreef:
Ik jou ook niet. Toeval?
V.
Exar schreef:
Hé ik jou wel toch!?
Ik was die knappe vent, die ene, niet die andere.
Rodger schreef:
Waar was jij op de darkroom afterparty...?
-
Steelboy schreef:
Ik was die gozer die door jou in de kont geknepen werd, met die strakke leren string. Je weet wel.
V.
-
gaan er nog mensen van dp op maandag?
FranQ schreef:
FF een vraagje: welke DPer is bij Burger king geweest en heeft daar een DP sticker achtergelaten? ;D
Sticker heb ik gedaan.
Tien euro te hoog?? Waarom heb je betaald.
Iedereen liep gewoon volle bak gratis naar binnen ???
Die gasten aan de deur waren relaxed!
Als je met een fiets liep dachten ze dat je er bij hoorde...hahahaha
Ik heb wel wat foto"s: http://www.eriknienhuis.nl/fotos/20031019.html (Waarschuwing, ook nogal wat racefietsen... :-X )
[
Helaas, ik heb geloof ik iets teveel wielen en veel te weinig vrouwen op de foto ::)
[
zonoskar schreef:
Helaas, ik heb geloof ik iets teveel wielen en veel te weinig vrouwen op de foto ::)
Steelboy schreef:
[Rodger schreef:
Geen tijd, ik was met een jongen apart gegaan.
Hij lokte mij naar donkere hoekjes met blikjes Grolsch-bier,
er stond trouwens "Santos" op zijn overhemd.
Hij was wel strak!
Deze poster nog gezien?
Zo mooi dat ie op de foto moest.
Overigens, op m"n site staan de foto"s klaar
Zo mooi dat ie op de foto moest.
Overigens, op m"n site staan de foto"s klaar

MavErik schreef:
Ik heb wel wat foto"s: http://www.eriknienhuis.nl/fotos/20031019.html (Waarschuwing, ook nogal wat racefietsen... :-X )
[zonoskar schreef:
Zo jij geilt nogal behoorlijk op carbon, ben je vast vaak klaar gekomen op de beurs. Weet ik gelijk van wie die witte vlekken op al dat plastiek waren!
Dacht eerst dat het speciale verf was!
Ik geil meer op staal, maar dat was er niet zoveel...
Carbon is meer technische interesse ivm mijn studie, net als de wielen dit keer.
Maar volgens mij kan carbon best tegen die vlekken hoor

Carbon is meer technische interesse ivm mijn studie, net als de wielen dit keer.
Maar volgens mij kan carbon best tegen die vlekken hoor

zonoskar schreef:
Overigens, op m"n site staan de foto"s klaar![]()
Sjieke foto"s!!
Vooral de laatste is errug cool... En de magura vork is helemaal vet...
Aardig wat moois gezien, helaas vergeten om op de stand van rocky mountain te kijke :"(
Kona coiler :-* prachtig
Kona coiler :-* prachtig
-
mooie fotos trouwens erik