Streeten........... in..... Dortmund...20 febr.
Moderator:Beheerders
-
Re:Streeten........... in..... Dortmund...20 febr.
heb ff gekeken wat ik kon doen voor die groenen kaar maar eht zit er niet in aangezien eht een bedrijfs wagen is. ken de de grens niet over :"(.
kan ik met niemand merijden van de het verzamelpunt? want wil er zeker bij zijn.
kan ik met niemand merijden van de het verzamelpunt? want wil er zeker bij zijn.
XLR8 schreef:
Anders drop ik toch een hele bak met losse onderdelen de 1ste dirt-lijn in!!![]()
En frame in mijn kleur.. :P
zhb_joshua schreef:
heb ff gekeken wat ik kon doen voor die groenen kaar maar eht zit er niet in aangezien eht een bedrijfs wagen is. ken de de grens niet over :"(.
We moeten ff kijken hoe het gaat lopen met het vevoer.
Als je alleen bent is er denk ik wel ergens een plekje voor je over.......
Nick & Martijn + de 2 bijbehorende bikes in de polo ?
Chiel en ik met mijn auto......evt. nog wel plek over voor 1 of 2 (ontmantelde) bikes ?
Gideon what up ? Laat eens wat horen over je auto ?
Irvin ga je mee op je verkeerde kleur bike met 1 wiel of niet ?
(voorwiel met steekasnaaf kunnen we je wel aan helpen om op die dag even te gebruiken) ...Zoja...Met de polo ??? En met wie nog meer dan ?
....Nog even te veel onduidelijkheden gasten........Zo kunnen we nog niet echt dat vervoer plannen he ???
Chiel en ik met mijn auto......evt. nog wel plek over voor 1 of 2 (ontmantelde) bikes ?
(voorwiel met steekasnaaf kunnen we je wel aan helpen om op die dag even te gebruiken) ...Zoja...Met de polo ??? En met wie nog meer dan ?
....Nog even te veel onduidelijkheden gasten........Zo kunnen we nog niet echt dat vervoer plannen he ???
-
polo staat standby, plek voor 2 man (martijn???? en ik) en daarnaast plek voor 2 fietsen (gestript, kortom voor en achterwiel eruit) en heel veel zooi (reserve onderdelen zoals dat wiel en andere bagage zoals tassen)
greetz,
Nick
greetz,
Nick
-
2xdbikeZ Harold schreef:
[zhb_joshua schreef:
We moeten ff kijken hoe het gaat lopen met het vevoer.
Als je alleen bent is er denk ik wel ergens een plekje voor je over.......
[/quoik ben zoiezo alleen, dus als er engens een plek is moeten jullie het mij maar laten weten.
TIME powered CUBE schreef:
polo staat standby, plek voor 2 man (martijn???? en ik) en daarnaast plek voor 2 fietsen (gestript, kortom voor en achterwiel eruit) en heel veel zooi (reserve onderdelen zoals dat wiel en andere bagage zoals tassen)
greetz,
Nick
Nick Ik heb Martijn net gesproken, en hij gaat definitief niet Mee !!!
2xdbikeZ Harold schreef:
Nick & Martijn + de 2 bijbehorende bikes in de polo ?
Ik ga deze niet meepakken Harold! Cashflow is niet toereikend genoeg om bike af te bouwen. (moet nog twee weken kunnen eten deze maand!)Succes daarzo, ik zie de vid"s en pics wel voorkomen.
Yoo,
Hey lijkt goed te gaan komen, ik heb gister een beetje geknutseld met mijn broer en maandag(morgen) komen andere onderdeeltjes binnen, dus ik ga zo goed als zeker mee, samen met jeff dan, en dan heb ik nog een plekkie... voor iemand eventueel....
Hey maar zijn die moto"s goed genoeg voor die dikke dirts van jullie, of moet ik mijn al mighty"s erop zetten??
Greetz Gid
Hey lijkt goed te gaan komen, ik heb gister een beetje geknutseld met mijn broer en maandag(morgen) komen andere onderdeeltjes binnen, dus ik ga zo goed als zeker mee, samen met jeff dan, en dan heb ik nog een plekkie... voor iemand eventueel....
Hey maar zijn die moto"s goed genoeg voor die dikke dirts van jullie, of moet ik mijn al mighty"s erop zetten??
Greetz Gid

Yo zhb joshua, ik denk dat je wel bij mij in de auto past.. Hoogstens 2 wielen eruit, waarschijnlijk maar 1
Ik rijd langs utrecht naar arnhem naar het verzamelpunt, je kan vanaf daar mee, of ik moet ongeveer langs je woonplaats rijden dat kan ook wel denk..
Gid

Gid
-
gideon, is goed spreek je op msn. ;D
gideon schreef:
Yoo,
Greetz Gid![]()
Moto"s moet wel gaan....................Maar ik zou zeker de voorkeur geven aan de Al Mighty"s.............
Ligt ook aan het weer......En dat lijkt behoorlijk de verkeerde kant op te gaan.................Dus zowiezo nog even afwachten.......
Als het de komende week elke dag zo tekeer gaat als afgelopen week-end hier......Dan moeten elkaar allemaal nog eens even diep in de ogen aankijken,.............. :-[ :-[ :-[ ....en een conclusie trekken....
-
er is staat bij het weerbericht voor zondag 80% kans op neerslag.
hoop dat het niet waar is. (aan gezien het vorgen keer ook was en de helendag de zon scheen
)
hoop dat het niet waar is. (aan gezien het vorgen keer ook was en de helendag de zon scheen

-
Als het goed weer is gaan Kevin en ik ook mee.
zhb_joshua schreef:
er is staat bij het weerbericht voor zondag 80% kans op neerslag.
hoop dat het niet waar is. (aan gezien het vorgen keer ook was en de helendag de zon scheen)
Wij hebben het ook vaak gehad.................Zelfs de hele weg er naar toe regen >:(....................en eenmaal daar gewoon de hele dag een stralend zonnetje............... ;D ;D
We hebben wel wat contacten in Dortmund.................Ik zal die gasten eens vragen wat het weer daar op dit moment doet en wat de voorspellingen zijn..........
Daniel air schreef:
Yo Daniel & Kevin !!! Super man !!! ;D
Lachen dat jullie ook mee willen ;D
Kevin.............stuur és een heel lief mailtje naar Ruben ofzo...en zorg dat je weer het forum op komt.................... :-*
2xdbikeZ Harold schreef:
[Daniel air schreef:
Yo Daniel & Kevin !!! Super man !!! ;D
Lachen dat jullie ook mee willen ;D
Kevin.............stuur és een heel lief mailtje naar Ruben ofzo...en zorg dat je weer het forum op komt.................... :-*
Als het weer een beetje mee werkt
... gaat het inderdaad gezellig worden daar...... ;D ;D
-
2xdbikeZ Harold schreef:
Kevin wil toch niet meer op het forum en als hij dat wil dan
neemt hij gewoon een ander IP adres zou dat hij er weer op kan.
Had hij ook gedaan toen hij mysterie guest 3 was.
Yoohoo,
Het lijkt echt goed te gaan komen met die wagen van mij, hij rijdt alweer als een zonnetje, alleen morgen nog een onderdeeltje die binnen komt, en dan wordt die eindelijk apk afgemeld
Dus dan gaan we mee
Weer of geen weer, lijkt me gezellig
Groeten Gid
Het lijkt echt goed te gaan komen met die wagen van mij, hij rijdt alweer als een zonnetje, alleen morgen nog een onderdeeltje die binnen komt, en dan wordt die eindelijk apk afgemeld

Groeten Gid
-
yo, gideon stuur mij ff een mailtje met je tel nummer dan kunnen we ff wat afspreken dat ik me kan rijden.
>:( >:( >:( G.dverd.mme :-X
Sorry mensen, vandaag is er een laatste onderdeeltje binnengekomen, maar het is niet de goede >:( Nu wordt hij daarop afgekeurd bij de apk. Dus ik kan niet mee :"(, en (sorry) ik kan joshua ook niet meenemen dus als nog iemand een plekkie voor hem heeft mail hem dan even please..
Ik hoop dat jullie snel nog een keer gaan, dan wil ik wel graag mee..
Ik hoop dan zonder gezeik, veel plezier alvast,
Later Gideon
Sorry mensen, vandaag is er een laatste onderdeeltje binnengekomen, maar het is niet de goede >:( Nu wordt hij daarop afgekeurd bij de apk. Dus ik kan niet mee :"(, en (sorry) ik kan joshua ook niet meenemen dus als nog iemand een plekkie voor hem heeft mail hem dan even please..
Ik hoop dat jullie snel nog een keer gaan, dan wil ik wel graag mee..
Ik hoop dan zonder gezeik, veel plezier alvast,
Later Gideon
Gideon...... das mooi ruk.....
...............ouwe rammel bak ook van je........ :-X
Maarre....
Neem anders ff contact met Nick op , of er nog opties zijn !!
Martijn gaat volgens mij definitief niet mee.... dus wie weet .... ::)

...............ouwe rammel bak ook van je........ :-X
Maarre....

Martijn gaat volgens mij definitief niet mee.... dus wie weet .... ::)
-
HET HELE FEEST GAAT MORGEN NIET DOOR!!!
HET WORDT EEN WEEK VERZET!!!
tis jammer!! maar het weer ziet er niet best uit volgens insiders!
Nick
HET WORDT EEN WEEK VERZET!!!
tis jammer!! maar het weer ziet er niet best uit volgens insiders!
Nick
Inderdaad............Next week dus ;D
Gideon doe mij zowiezo ff je tel nummer...
Volgende week zondag dus..... ;D
1 Harold
2 Chiel
3 Nick
4 Martijn ?
5 Gideon
6 Jefrey
7Joshua ?
8 Kevin ?
9 Daniel ?
*** Gideon als je auto dan voor elkaar is kan jij met Jeffrey en Joshua komen.
** Nick met Martijn in de Polo
** Chiel en ik in mijn auto
.....Laten we zorgen dat we die shit nu goed afspreken dan !!!!!
Gideon doe mij zowiezo ff je tel nummer...
Volgende week zondag dus..... ;D
1 Harold
2 Chiel
3 Nick
4 Martijn ?
5 Gideon
6 Jefrey
7Joshua ?
8 Kevin ?
9 Daniel ?
*** Gideon als je auto dan voor elkaar is kan jij met Jeffrey en Joshua komen.
** Nick met Martijn in de Polo
** Chiel en ik in mijn auto
.....Laten we zorgen dat we die shit nu goed afspreken dan !!!!!