Algemeen 4X meeting Groningen topic
Moderator:Beheerders
- Pieter en zijn V10
hier een selectie foto's
de foto's zullen een uurtje online staan en dan zullen ze een url worden inverband met dataverkeer.
(nathan om de een of andere reden heb ik jou niet goed op de foto gekregen volgende keer beter)
joost sterkte
http://www.markm.nl/upload/upload_file ... _6540.jpg
de foto's zullen een uurtje online staan en dan zullen ze een url worden inverband met dataverkeer.
(nathan om de een of andere reden heb ik jou niet goed op de foto gekregen volgende keer beter)
joost sterkte
http://www.markm.nl/upload/upload_file ... _6540.jpg
Laatst gewijzigd door markm.nl op zo mei 14, 2006 9:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pieter en zijn V10
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
- Pieter en zijn V10
lezen!Arnetteman schreef:Was een chill dagje vandaag. Helaas heeft dit dagje wel 2 slachtoffers geeist.
Maiko maakte een mooi voorwaartse salto...bleef helaas bij een 180 steken en kwam daardoor hard terecht. Met een pijnlijke arm is hij weer huiswaarts gegaan. Later op de dag waren Pieter(V10) en Jojo zwaar aan het battelen. Jojo kwam hard ten val en Sander heeft hem daarna met een sleutelbeenbreuk naar het ziekenhuis moeten brengen.
Joost en Maiko, namens SBG heel veel sterkte en hopelijk een spoedig herstel.
Shit happens, niks aan te doen....komt wel weer goed kerels.
kooz
- Arnetteman
2e kom, die eerste met wallride, en zoals ik begreep en zoals ik joost daar zag zitten in het off cambre gedeelte. Geloof dat hij uitgleed over wat los zand en steentjes dat helemaal op de bodem ligt, daar rij je normaal gesproken nooit. Maar Joost en Pieter kunnen het je vast beter vertellen, ik had ze net gestart en zag ineens iedereen naar de kom rennen.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Joost kan het zelf het beste vertellen, maar ik zat er vlak achter (eindelijk had ik een goeie start)Arnetteman schreef:2e kom, die eerste met wallride, en zoals ik begreep en zoals ik joost daar zag zitten in het off cambre gedeelte. Geloof dat hij uitgleed over wat los zand en steentjes dat helemaal op de bodem ligt, daar rij je normaal gesproken nooit. Maar Joost en Pieter kunnen het je vast beter vertellen, ik had ze net gestart en zag ineens iedereen naar de kom rennen.
Pieter reed op kop, joost er vlak achter. Ik daar weer stukkie achter, Pieter hobbelt over de jump, duikt de kom in. Joost sprong en ging toen off-camber om Pieter terug te pakken.
Voorwiel gleed weg, stuur klapte dubbel. En zo gleed hij onderuit.
Mijn story, Joost zal het vast ook vertellen..
Rinse
Whoop Whoop!
- Pieter en zijn V10
Hoe het ging:
Joost en ik waren fanatiek bezig we lagen vlak bij elkaar, ik lag iets voor hem, Joost probeerde via de binnenbocht in te halen. Ik zat hoog in de kombocht (het was de 1e kombocht naar links) joost wou dus laag via het gedeelte waar al dat losse zand en dergelijke licht inhalen. Ik hoorde iemand vallen! Ik reed eerst nog een stuk door toen ik niemand achter mij zag liep ik omhoog en zag ik joost zitten..
Joost en ik waren fanatiek bezig we lagen vlak bij elkaar, ik lag iets voor hem, Joost probeerde via de binnenbocht in te halen. Ik zat hoog in de kombocht (het was de 1e kombocht naar links) joost wou dus laag via het gedeelte waar al dat losse zand en dergelijke licht inhalen. Ik hoorde iemand vallen! Ik reed eerst nog een stuk door toen ik niemand achter mij zag liep ik omhoog en zag ik joost zitten..
- Pieter en zijn V10
- Arnetteman
wel internet maar nog steeds een draadloos signaal die ik ergens oppik. Eigenlijk heb ik maar 1 redelijke maar laat die maar zitten.
Heb net Maico nog even gebeld hoe het met hem was. Heeft wel de hele avond in de nutella gezeten en is vanmorgen met een drukverband om zijn arm aan het werk gegaan. Verder een bloeduitstorting op zijn schouder maar meer ook niet eigenlijk dus hij is er na die behoorlijk harde klapper goed vanaf gekomen. Hij had het er al over dat ie over 2 week wel weer wilde komen dus dat zit wel goed.
A.s. zondag moet ik nog heel ff zien maar ik denk het wel. Morgen sowieso wel denk ik mits het weer het toelaat. Zie jullie dan.
@mods: topictitel aangepast, we maken er nu een standaard 4X meeting Groningen topic van om vervuiling te voorkomen, houden we het lekker centraal.
Heb net Maico nog even gebeld hoe het met hem was. Heeft wel de hele avond in de nutella gezeten en is vanmorgen met een drukverband om zijn arm aan het werk gegaan. Verder een bloeduitstorting op zijn schouder maar meer ook niet eigenlijk dus hij is er na die behoorlijk harde klapper goed vanaf gekomen. Hij had het er al over dat ie over 2 week wel weer wilde komen dus dat zit wel goed.
A.s. zondag moet ik nog heel ff zien maar ik denk het wel. Morgen sowieso wel denk ik mits het weer het toelaat. Zie jullie dan.
@mods: topictitel aangepast, we maken er nu een standaard 4X meeting Groningen topic van om vervuiling te voorkomen, houden we het lekker centraal.