Street Den Haag ~ Zondag 26 november
Moderator:Beheerders
-
- Arnetteman
bij t fakie rijden bleef me ketting op een hoekje van me bashring haken, en kwam me ketting op me bashring, waardoor me achterwiel helemaal naar voren werd getrokken. maar omdat ie vast zat brak me as dus
de locktite heeft een hele lange tijd gewerkt, maar een week geleden ofzo begon mn schijf weer los te zitten
wel bedankt iig
btw, ben je er zondag ook in eindhoven?
spookrijders

de locktite heeft een hele lange tijd gewerkt, maar een week geleden ofzo begon mn schijf weer los te zitten

geestfietsen? onthoofde mensen? rare meeting daar....
spookrijders

Hmm dat zuigt wel big time!BiKeRbOi schreef:bij t fakie rijden bleef me ketting op een hoekje van me bashring haken, en kwam me ketting op me bashring, waardoor me achterwiel helemaal naar voren werd getrokken. maar omdat ie vast zat brak me as dus![]()
de locktite heeft een hele lange tijd gewerkt, maar een week geleden ofzo begon mn schijf weer los te zittenwel bedankt iig
![]()
![]()
haha mooi dat het tijd heeft gewerkt! Je kan ook proberen teflontape om de boutjes heen te draaien, dat houd ook megalang!
Ik weet nog niet of ik meega in Eindhoven, zit namelijk beetje krap bij kas en wil ook nog een bashringetje hebbe!
"´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier"