Deal!Erikje schreef:We rijden samen dus a) graties voor you, b) gezellig voor je, lekker 1,5 uur naar mij luisteren waar het fout is gegaan met DP....
LET'S GET DIRTY -meeting 6 december
Moderator:Beheerders
Pffm je bent wel snel over te halen, een breezersletje is er niets bij.....Ruben schreef:Deal!Erikje schreef:We rijden samen dus a) graties voor you, b) gezellig voor je, lekker 1,5 uur naar mij luisteren waar het fout is gegaan met DP....

Dus:
- JJ
- Dader?
- Nard
- Steelboy
- Erikje
- BOSS??
- Bert l.??
- DeKerfs
- Smuss
- TBB (al dan niet in konijnnenpak rennend)
- Dida
- Mateis
- Ruben
-
- Gary'sGirl
- Contacteer:
-
1,5 uur??? Goh wist niet dat je een nieuwe(snelle) auto had........Erikje schreef:We rijden samen dus a) graties voor you, b) gezellig voor je, lekker 1,5 uur naar mij luisteren waar het fout is gegaan met DP....Ruben schreef:Dat is aan de andere kant van de wereld!Erikje schreef:Alleen als het feestvarken (RUBEN) ook komt....
count me in, let's get dirty!!!!
Wat is eigenlijk het plan....rondjes van 8km tot we het zat zijn of is er nog meer te beleven daar in de buurt.
dusssssss©
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Dus Sneeuwpop heeft Dorst gekozen om nard te plezieren??DeKerfs schreef:BOSS schreef: Wat is eigenlijk het plan....rondjes van 8km tot we het zat zijn of is er nog meer te beleven daar in de buurt.
dusssssss©
Trainingsprogramma's van Nard doorlopen. Het nieuwe DP-meeting concept; less ouwhoer, more workout!
Dat worden inderdaad een stuk of 5 rondjes Dorst, alhoewel, het zullen er max 3 worden denk ik, gezien het verwachtte ouwehoer gehalte...
We kunnen altijd nog naar Malden rijden

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Sorry, ik zit te zeiken ....JJ schreef: We kunnen altijd nog naar Malden rijden
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Ik kom natuurlijk niet om te fietsen......dat kan hier in de buurt ook wel.......DeKerfs schreef:BOSS schreef: Wat is eigenlijk het plan....rondjes van 8km tot we het zat zijn of is er nog meer te beleven daar in de buurt.
dusssssss©
Trainingsprogramma's van Nard doorlopen. Het nieuwe DP-meeting concept; less ouwhoer, more workout!
dusssssss©
Voor die twee toffe gasten die uit het Hoge Noorden moeten komen, any chance om het 11:00 uur te maken? Dan kan iedereen fijn uitslapen, nog even met de van Sinterklaas gekregen Playmobil spelen (of Barbie voor Steelboy en Gary'sGirl..). Het scheelt om Ruben om 06:00 uit zijn bed moet komen of om 07:00 uur.
Dank voor jullie begrip alvast.

Begrip wel, maar daar koop je niets voorErikje schreef:Voor die twee toffe gasten die uit het Hoge Noorden moeten komen, any chance om het 11:00 uur te maken? Dank voor jullie begrip alvast.

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
Ik vertrek zaterdag al vanuit Groningen...Erikje schreef:Voor die twee toffe gasten die uit het Hoge Noorden moeten komen, any chance om het 11:00 uur te maken? Dan kan iedereen fijn uitslapen, nog even met de van Sinterklaas gekregen Playmobil spelen (of Barbie voor Steelboy en Gary'sGirl..). Het scheelt om Ruben om 06:00 uit zijn bed moet komen of om 07:00 uur.

“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
Precies!Erikje schreef:Op zich natuurlijk jammer, Ruben, die altijd voor jullie klaarstaat, dit prachtige forum ter beschikking steld waaruit de eerste kinderen al geboren zijn, waardoor jullie maagdelijkheid verloren is, waardoor jullie leven weer inhoud heeft gekregen, die, dié Ruben laten jullie gewoon stikken.....
- Gary'sGirl
- Contacteer:
Joh! Tegen de tijd dat die hele meute mannen eindelijk eens op de fiets zit, is het allang 11u!Ruben schreef:Precies!Erikje schreef:Op zich natuurlijk jammer, Ruben, die altijd voor jullie klaarstaat, dit prachtige forum ter beschikking steld waaruit de eerste kinderen al geboren zijn, waardoor jullie maagdelijkheid verloren is, waardoor jullie leven weer inhoud heeft gekregen, die, dié Ruben laten jullie gewoon stikken.....

-
Re: LET'S GET DIRTY -meeting 6 december
Voila:Tall Boy Bram schreef:En waar spreken we af?
Daar zal ook wel een ruimte zijn om je om te kleden, daarmee bespaar je jezelf toch mooi de schaamte van een autorit naar dorst in een konijnenpaksneeuwpop schreef: Waar: Parcours DORST
Hoe laat: 10.00u
Verzamelen: Pannekoeckhuys De Hannebroeck - Hoevestraat 12 - 4903 RR - Oosterhout

Oh, en coordinaten, lengte, etc. vind je gewoon hierTall Boy Bram schreef:..lengte...Coordinaten....?
Gr
Pieter