Misdaadkartel Trip 29/5-1/6
Moderator:Beheerders
da waren de microfone controler "ik rap zelf wel als de cd-speler het niet doet" Badfastard en ikke ;D.
Re:Misdaadkartel Trip 29/5-1/6
Nou ja ik heb geen hollander gezien op de 29e ???
(Ik let op de nummerplaten van de auto"s op de parkeerplaats)
Nou ja wij waren er met junke en jeroen en eene belg (coole gast trouwens)
En op de 30e heb ik tbx including friends gezien.
(Ik let op de nummerplaten van de auto"s op de parkeerplaats)
Nou ja wij waren er met junke en jeroen en eene belg (coole gast trouwens)
En op de 30e heb ik tbx including friends gezien.
We waren met de bus van Steve-O, die met 100.000 stickers erop :P.
we waren donderdag en vrijdag in Todtnau, zaterdag en zondag in BadWilbad.
we waren donderdag en vrijdag in Todtnau, zaterdag en zondag in BadWilbad.
-
Thats right baby, en tis maar om te zeggen dat mn dokter beweert da een weekje of 2 rusten echt goe zou zijn voor mn duim en ribben..... Maar hij wist wel beter en zei gewoon dak voorzichtig moest zijn..... Slimme mens diene dokter.....
Hij constateerde dus een barst/breuk in mn borstbeen, 4 gekneusde ribben, gebroken kraakbeen tussen voorenste en achterste ribben (what the heel that means....????) en verstuikte pols en duim. En voor de rest, een stelletje schroeven te kort in mijne bovenkamer....
Dus heren, int kort, vant weekend ready to rock, roll en do some crime!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij constateerde dus een barst/breuk in mn borstbeen, 4 gekneusde ribben, gebroken kraakbeen tussen voorenste en achterste ribben (what the heel that means....????) en verstuikte pols en duim. En voor de rest, een stelletje schroeven te kort in mijne bovenkamer....
Dus heren, int kort, vant weekend ready to rock, roll en do some crime!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DaHoe schreef:
da waren de microfone controler "ik rap zelf wel als de cd-speler het niet doet" Badfastard en ikke ;D.
Dus toch BadFasterd, ik dacht em al te herkennen in gesprek met Janez Grasic
but I wasn"t sure. En nu weet ik ook hoe een DaHoe eruit ziet.
Kreeg je ook zo snel je eten in de pizzeria.....
@ Rob: Ik was er toch echt, vanaf de fewo met de auto (+ bike achterin)
naar de pplaats en dan lekker in de LANGE rij aansluiten de 29ste, de dagen
erna viel het gelukkig wel mee met de drukte.
Ik was ook veel beneden aan het spelen:

Ja 29e was er een lange rij steeds.
Naja ik weet ook niet hoe dp-ers er uitzien.
In ieder geval: badwildbad roeleert!
Puike foto rodger
Naja ik weet ook niet hoe dp-ers er uitzien.
In ieder geval: badwildbad roeleert!
Puike foto rodger

-
- Forumbeheerder
volgende keer samen rijden!
Als ik je bij kan houden.
Tsja da ken
Maare qua biken ???
Ik heb de freeride strecke 1 en 2 gereden en de downhill met de startheuvel. De downhill is inderdaad impressive. Freeride is een beetje saai, alleen een steil stukje is wel leuk.
De downhill lijkt me wel leuk als je zo"n dikke downhill bak hebt.
Ik heb net 12,5 cm veerweg voor en achter, en van die velgremmen. Dat ging wel, maar moeizaam want ik voelde dat ik ver voorover gebogen zat en ik hard in mijn remmen moest knijpen. Deze heb ik maar 2 keer gereden in 2 dagen.
Maare qua biken ???
Ik heb de freeride strecke 1 en 2 gereden en de downhill met de startheuvel. De downhill is inderdaad impressive. Freeride is een beetje saai, alleen een steil stukje is wel leuk.
De downhill lijkt me wel leuk als je zo"n dikke downhill bak hebt.
Ik heb net 12,5 cm veerweg voor en achter, en van die velgremmen. Dat ging wel, maar moeizaam want ik voelde dat ik ver voorover gebogen zat en ik hard in mijn remmen moest knijpen. Deze heb ik maar 2 keer gereden in 2 dagen.
-
- Forumbeheerder
de wildride rules!
is een erg "frans" parcour, en hoe sneller je gaat hoe lolliger hij wordt, met misschien wel 30 jumpkes in, wallrides ...the lot.
Vroeger reden we m ook bijna niet maar nu met die jumps in de wei onder de lift erbij rijden we m meer en meer als we moe beginnen worden van de DH. Treintje naar beneden, in elkaars wiel.
is een erg "frans" parcour, en hoe sneller je gaat hoe lolliger hij wordt, met misschien wel 30 jumpkes in, wallrides ...the lot.
Vroeger reden we m ook bijna niet maar nu met die jumps in de wei onder de lift erbij rijden we m meer en meer als we moe beginnen worden van de DH. Treintje naar beneden, in elkaars wiel.