XC Toer 2007, Veluwe Route, 4 februari
Moderator:Beheerders
Ik weet niet of jullie hier in de buurt komen maar er is wel een toertocht in Hoenderloo.
Dus misschien dat jullie daar last mee kunnen ondervinden.
http://www.bar-end.nl/new/index.php?opt ... &Itemid=54
Dus misschien dat jullie daar last mee kunnen ondervinden.
http://www.bar-end.nl/new/index.php?opt ... &Itemid=54
- didadunlop
Cubeman schreef:Hoe laat spreken we eigenlijk af?
Man, ik ben bang dat ik echt ga overlijden op de SS-er (eerste keer 50+km en dan ook nog eens redelijk wat hoogteverschillen), maar dat geeft niks:)
Weet ik meteen goed wat ik aan Walt op moet geven.
Kom gewoon geared. Doe ik ook.
Bij deze wordt de tijd 10.30u.
---www.cjmedia.nl---
Heb jij uberhaupt een geared fiets?DeKerf's schreef:Cubeman schreef:Hoe laat spreken we eigenlijk af?
Man, ik ben bang dat ik echt ga overlijden op de SS-er (eerste keer 50+km en dan ook nog eens redelijk wat hoogteverschillen), maar dat geeft niks:)
Weet ik meteen goed wat ik aan Walt op moet geven.
Kom gewoon geared. Doe ik ook.
Bij deze wordt de tijd 10.30u.
Kijk wel wat het gaat worden!
Put the fun between your legs!
check
Zullen er zijn, op tijd vertrekken.
Ken de plek niet maar dat moet wel lukken!
(komen met de fiets is altijd lastig de tijd in te schatten)
persoonlijk ben ik bang dat ik niet alle kilometers vol maak, ik heb nog steeds last van de kuit. Doe wel een tandje minder 32:18
Tot zondag

Ken de plek niet maar dat moet wel lukken!
(komen met de fiets is altijd lastig de tijd in te schatten)
persoonlijk ben ik bang dat ik niet alle kilometers vol maak, ik heb nog steeds last van de kuit. Doe wel een tandje minder 32:18
Tot zondag
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
wordt Ereveld ook aangegeven op die Groenedaalse weg?DeKerf's schreef:Daarop zeg ik dan:
Vanaf de A50 afslag Loenen. Loenen door rijden, met de bocht mee naar rechts (nergens afslaan dus). Na zeg 2-3 km heb je rechts 'Ereveld' liggen. Net daaraan voorbij (ligt een parallelweg naast) heb je LINKS een parkeerplaats verscholen liggen.
Je rijdt van Loenen (rechts boven in beeld dus) uit de Groenendaalse weg op. Na het uitrijden van de bebouwde kom heb je na zeg 2 km RECHTS van de weg Ereveld (staat inderdaad aangegeven). Net daarna kun je LINKS een parkeerplaats op, waar de pijl staat dus. Dit is allemaal in het bos, dus niet direct duidelijk zichtbaar. Er staat wel duidelijk een "P" aangegeven.
---www.cjmedia.nl---
Ik pik de duitser op van het station (verzet 50:22) , ik hoop dat we op tijd komen. Kan iemand een tel. nr. PBen
Edit: sorry verzet is 50:21 als ie maar niet denkt dat heel Nederland vlak is.
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
-
Zo net ontwaakt uit de winterslaap...
Dus kom ik ook ff buurten, 't is notabene om de hoek.
Ik ga wel ter hoogte van roosendaalseveld weer richting Arnhem ('s-middags andere verplichtingen).
Maar zal wel braaf de weg naar het meetingpoint over de route afleggen
, niet met de SS natuurlijk (da's zo 2006), maar met een volgeveerde 27 speed
Weet iemand toevallig waar op de route ik de afslag moet nemen richting het meetingpoint (rij met de klok mee)
?
lijstje:
Steelboy
DeKerfs(tok)
DiDa
Scaluner
Cubeman op SS
OTT op SS
Dave Banner op SS
Plissken op SS
Mortier op SS
Peter V
Toby op tijd
Kerensky
lazylad
Dus kom ik ook ff buurten, 't is notabene om de hoek.
Ik ga wel ter hoogte van roosendaalseveld weer richting Arnhem ('s-middags andere verplichtingen).
Maar zal wel braaf de weg naar het meetingpoint over de route afleggen

Weet iemand toevallig waar op de route ik de afslag moet nemen richting het meetingpoint (rij met de klok mee)

lijstje:
Steelboy
DeKerfs(tok)
DiDa
Scaluner
Cubeman op SS
OTT op SS
Dave Banner op SS
Plissken op SS
Mortier op SS
Peter V
Toby op tijd
Kerensky
lazylad
- Specialzed Stumpjumper
- Commencal VIP Nuts2
- Rocky Mountain Element signature
- Scott Cr1
- Scott cross team
Geen nood, ook ik overweeg de 27-speeder te pakkenlazylad schreef:niet met de SS natuurlijk (da's zo 2006), maar met een volgeveerde 27 speed![]()

Ben bang dat ik 55km stoempen niet ga overleven op een gezonde manier...
Maar misschien hervind ik morgenochtend bij het inpakken van de bike de man in mij en besluit ik toch de Rig te pakken.
36/20t verzet en 180mm cranks dus redelijk allround verzetje.
We gaan het morgen zien!
Voor de zekerheid wel beide rijklaar gemaakt vanmiddag

Put the fun between your legs!
Ik kom morgen ook! Ben alleen niet bepaald fit verkouden en 8 weken niet op de fiets gezeten. Ik reed regelmatig het rondje op mijn 29er met 32-18. Als ie met 50:21 overal bovenkomt is ie een knappe kerelott schreef:Ik pik de duitser op van het station (verzet 50:22) , ik hoop dat we op tijd komen. Kan iemand een tel. nr. PBen

... Do not fear! It's just that 29 inch wheel rider, rolling over everything in his path.
He won't hurt you, but he might just twist your arm a little!
He won't hurt you, but he might just twist your arm a little!