5 oktober: XC meeting Arnhem/Nijmegen (T.B.D.)
Moderator:Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik denk dat ik maar uitslaap morgen.
Het weer ziet er slecht uit en ik ben ook niet top. Het was vorige keer in Apeldoorn erg gezellig, maar om nu weer twee uur door de bagger te baggeren, dan maar een keer niet. Ooit gaat het lukken met die meeting...
JJ
Het weer ziet er slecht uit en ik ben ook niet top. Het was vorige keer in Apeldoorn erg gezellig, maar om nu weer twee uur door de bagger te baggeren, dan maar een keer niet. Ooit gaat het lukken met die meeting...
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Jammer, kom je wel naar het Velodrome? Iedereen van de meeting is trouwens welkomJJ schreef:Ik denk dat ik maar uitslaap morgen.
JJ

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Thuisblijvers hebben nooit gelijk.
Lekker 58km door het bos geragd. Heerlijk weer, lekker windje, van de regen merk je in het bos toch niks. Weliswaar niet in Apeldoorn, maar in Leusden, want idd niemand ging naar A'doorn....snik.
Wel weer 1 van die dagen dat je geniet op je SingelSpeed. Geen geratel en gekraak, maar keiharde tractie.
Hierbij nog speciale dank aan JJ die op Za-avond de slag uit mijn voorwiel haalde. Ardense afdalingen met rigid vork zijn slopers voor lichaam en materiaal.
Lekker 58km door het bos geragd. Heerlijk weer, lekker windje, van de regen merk je in het bos toch niks. Weliswaar niet in Apeldoorn, maar in Leusden, want idd niemand ging naar A'doorn....snik.
Wel weer 1 van die dagen dat je geniet op je SingelSpeed. Geen geratel en gekraak, maar keiharde tractie.
Hierbij nog speciale dank aan JJ die op Za-avond de slag uit mijn voorwiel haalde. Ardense afdalingen met rigid vork zijn slopers voor lichaam en materiaal.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
Beetje ver voor je misschien maar a.s. is de BBC in eijsden...Hotsnail schreef:tsja, weet de weg daar niet...
Ben dus ook maar thuis gebleven en uit wanhoop aan mijn fiets gaan sleutelen
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=40354