ME!!!! schreef:
Wij gaan niet snowboarden omdat UMG gewoon leuker is.
Daar kan ik het helaas niet mee eens zijn.
Zal januari of februari worden denk ik.
In ieder geval in november een keer een dagje landgraaf......
Moderator:Beheerders
ME!!!! schreef:
Wij gaan niet snowboarden omdat UMG gewoon leuker is.
Rinse Appelstroop schreef:
Als iemand de kaart weer"s op wil duikelen, ik wil eigenlijk nog wel"s wat nieuwe spots zoeken. De andere heb ik allemaal al wel gezien!
Rinse
volcomjerk schreef:
Floris hoe bedoel je de weg afzetten??maar k twijfel nog n beetje. Mschien dat ik wel vcan de partij ben dan.
Roy
volcomjerk schreef:
Floris hoe bedoel je de weg afzetten??maar k twijfel nog n beetje. Mschien dat ik wel vcan de partij ben dan.
Roy
volcomjerk schreef:
Hey Floris ik wil best zoiets doen maar niet als het een drop to flat is.
Dus zeg het maar, is het in het vlakke landen of ligt er n mooie glooiende landing te wachten?
Roy
Ok, ik zal het je even uitleggen. De dijk waar het om gaat is denk ik zo"n 5 a 6 meter hoog met 2 verschillende terrassen, eerst de bovenste en halverwege ligt het tweede terras. Je kunt dus, mist je genoeg snelheid hebt van de bovenste over de onderste heen springen zo op het onderste talud. waarna je via het trottoir op de weg kunt komen. Als ik er aan toe kom zal ik deze week wel even een foto maken zodat je weet wat ik bedoel. Het is geen land to flat maar op talud. Het enige gevaar zit het dus in de weg. Maar goed uitkijkpunt bovenop iig.
Arnetteman
jojo schreef:
Artec is weer rijklaar, dus die staat te trappelen om uitgelaten te worden.
Noorderstation is volgens mij ook wel wat te vinden, we will see......
Ps. Als de genen die in de stad wonen nou eens s"avonds nieuwe spots gaan zoeken![]()
Psycho inc. schreef:
Nog twee weekjes!! ik sta nu al te trapellen!! :P
Maar ff een vraagje, op wat voor fietse komen jullie??
-DH bike.
-Freeride bike.
-trail bike.
-Urban bike.
-of op een vouwfiets??
( Em... Joost, kom je trouwens op je ATX DH team??? )