Re:Retro Ride
Moderator:Beheerders
-
He he, nog een beetje brak van het uitgaan erna (dat SS-en naar boven de Amerongse Berg op was niet zo best voor mijn knieën). Maar leuk was het wel! Zo was er BOSS de BBQ-king, Ernie de materiaalkennis-king, Jeroen de geschiedenisleraar-king, Roy de kunstjes-king, Melvin de Koga-king, etc etc etc. Ja het was erg geslaagd,
TBB
TBB
Re:26 juni: Retro Ride!
Dik 17 kilo?!?! Ik heb hem destijds nooit gewogen, en da"s maar goed ook geloof ik Maar inderdaad: hij rijdt lekker - is vooral erg comfortabel!
Comfortabel met dat lederen zadel, dat was wel de beste les die ik leerde,
het zweet niet, ben pas 2 dagen later in de douche geweest en het rijdt erg relaxed en ontspannen, je wordt niet eens moe. Jammer dat ik met 730 gram een beetje zwaar is
Comfortabel met dat lederen zadel, dat was wel de beste les die ik leerde,
het zweet niet, ben pas 2 dagen later in de douche geweest en het rijdt erg relaxed en ontspannen, je wordt niet eens moe. Jammer dat ik met 730 gram een beetje zwaar is
met de zelfontspanner 

let vooral op die geile pitspoes op de voorgrond ;D
dusssss©

let vooral op die geile pitspoes op de voorgrond ;D
dusssss©
Uit de oude doos:
dussssss©

dussssss©
dat jullie in staat zijn geweest om een hele dag naar dat geouwehoer, iets anders is het niet, te kunnen luisteren van DeKerfs...
Ik heb weleens met die DeKerf, staaljong en vroeger DeKerf importeur op een terras gezeten, staal staal en staal was dat. :P

Ik heb weleens met die DeKerf, staaljong en vroeger DeKerf importeur op een terras gezeten, staal staal en staal was dat. :P
Jurriaan schreef:
dat jullie in staat zijn geweest om een hele dag naar dat geouwehoer, iets anders is het niet, te kunnen luisteren van DeKerfs...![]()
Did it wet your pants?? rrrrr....
-
Net terug van vakantie. Retro Ride (allitereerd zo lekker) was idd errug leuk.
De Britten hebben trouwens ook hun vintage gathering gehad: http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=107616
Die Team Viollet Yo! met groene parts is wel ff wennen...
Ze hebben zeker leuke close ups geschoten, maar aan onze fietsboom kan natuurlijk helemaal niets tippen. Waar zullen we volgend jaar onze fietsen eens in of aan hangen?
De Britten hebben trouwens ook hun vintage gathering gehad: http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=107616
Die Team Viollet Yo! met groene parts is wel ff wennen...
Ze hebben zeker leuke close ups geschoten, maar aan onze fietsboom kan natuurlijk helemaal niets tippen. Waar zullen we volgend jaar onze fietsen eens in of aan hangen?