Re:dh in malmedy
Moderator:Beheerders
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
was dat dit weekend of het volgende?
waar is het juist?
wie gaat?
waar is het juist?
wie gaat?
Het is 27 en 28 september. Ik ga misschien met de trein maar
ik heb geen idee waar het juist is.
ik heb geen idee waar het juist is.
Als het op dezelfde plaats is als vorig jaar, is het boven op de Ski heuvel. Die heet "Ferme Libert" dacht ik. Gewoon bordjes volgen dus (kan in Belgie een probleem zijn
).

- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
gaan proberen er met de trein te graken.
evt met crasher en andere.
evt met crasher en andere.
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
up and atom...
- King Zeus @ DirtE19
ik ga daar de boel mede onveilig maken!!! dit wordt mijn 1e wedsrtijd!!!
Ik zal ook van de partij zijn, samen met mijn DMR-twin!!!
Kzie er al naar uit!!!
Greetz
DMR"ke
Kzie er al naar uit!!!
Greetz
DMR"ke
- King Zeus @ DirtE19
DMR-rider schreef:
Ik zal ook van de partij zijn, samen met mijn DMR-twin!!!
Kzie er al naar uit!!!
Greetz
DMR"ke
is ya brother comin too???
King Zeus,
normaal gezien wel, maar anders probeer ik hem wel mee te krijgen (als dat maar gaat lukken???) :P
Vandaag gefatst ofwa? Wouwde weeral nen heelen dag op uwen velo staan kwijlen ofwa? (grap"ke he)
DMR"ke
Ciao
normaal gezien wel, maar anders probeer ik hem wel mee te krijgen (als dat maar gaat lukken???) :P
Vandaag gefatst ofwa? Wouwde weeral nen heelen dag op uwen velo staan kwijlen ofwa? (grap"ke he)
DMR"ke
Ciao
- King Zeus @ DirtE19
DMR-rider schreef:
King Zeus,
DMR"ke
Ciao
kem ni gefatst maar ik at nen dag verlof :-p Nu zen de DMR-twins toch aan DH toe!!! ik at et ni verwacht van a broer oem daa me zen materiaal te gon brakken...
nog meer concurentie voor de Yare en den Tim héhé
greetz King Zeus
-
ik ga proberenkomen met T-bo, flashen op de dirt contest...
@King Zeus,
OK sorry, kdacht da ge aant fatsen waart, wegens SMS aan de Yare en post berichten hier op DP (rond 14u)
Die concurrentie voor Yare en Tha Crasher was al in Namen he, maar dan zonder men broer.
Men broer wilt is zien wat dat allemaal is => wegens het "speedparcours" is hij overtuigd geraakt.
Kdenk dat als hij Namen ziet, dat nooit naar beneden bolt, tenzij het tegen 5km/u is he.
We zullen in Malmedy zien wat hij ervan terecht brengt he, mss rijd hij zelfs niet mee als het parcours hem niet aanstaand!
Greetz
DMR"ke
OK sorry, kdacht da ge aant fatsen waart, wegens SMS aan de Yare en post berichten hier op DP (rond 14u)
Die concurrentie voor Yare en Tha Crasher was al in Namen he, maar dan zonder men broer.
Men broer wilt is zien wat dat allemaal is => wegens het "speedparcours" is hij overtuigd geraakt.
Kdenk dat als hij Namen ziet, dat nooit naar beneden bolt, tenzij het tegen 5km/u is he.
We zullen in Malmedy zien wat hij ervan terecht brengt he, mss rijd hij zelfs niet mee als het parcours hem niet aanstaand!
Greetz
DMR"ke
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
ik en tha crasher zulle der ook zen. zien of k men zesde plaats kan overtreffen ;D
Ik zal daar ook zijn... Hopelijk ist dan nog schoon weer... :P
- King Zeus @ DirtE19
Chmod schreef:
Ik zal daar ook zijn... Hopelijk ist dan nog schoon weer... :P
als ik er ben is het altijd mooi weer ;D

"Kzen benieuwd hoe het parcour gaat zijn in Malmedy.
Het weekend zal weeral veel te snel voorbij zijn, dus laat ons dan maar hopen op goed weer!!!
Weet iemand iets meer over de indeling van den zondag hoe het daar allemaal gaat verlopen?
Greetz
DMR"ke
Het weekend zal weeral veel te snel voorbij zijn, dus laat ons dan maar hopen op goed weer!!!
Weet iemand iets meer over de indeling van den zondag hoe het daar allemaal gaat verlopen?
Greetz
DMR"ke
check www.dhcup.be
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
woei, zaalig parcours vond ik!
wie hier is er nu allemaal geweest?
wie hier is er nu allemaal geweest?
vond t een belachelijk parcour en veeeeeeeeeel te kort.
Back to olschool... Kunnen daar beter een dual organiseren.
En, trouwens, 23 euro voor een papieren plaat en nen shuttle die amper reed...
It sucked....
Back to olschool... Kunnen daar beter een dual organiseren.
En, trouwens, 23 euro voor een papieren plaat en nen shuttle die amper reed...
It sucked....
- King Zeus @ DirtE19
Ik was er, betaalde 23 euros om amper tot boven te graken terwijl op zaterdag je niets betaalde en veel sneller boven waart. Ik reed wel een mooie tijd maar vond et parcour op een dual-track lijken. Ik heb me wel geamuseert maar ook de organisatie kan beter!!!
Als toeschouwer;
Het parcours viel tegen, er zijn daar supertechnische tracks in de bossen en dan rijden ze over de skipiste naar beneden ??? ??? ???
Organisatie trok op niet veel, start was normaal om 14.00h en dan uitgesteld tot 15.30h ::) >:(
Geen enkele pijl of bordje van de DH was te bespeuren in Malmedy zodat
velen de pijlen van de MTB-TRIAL volgde en dus aan de andere kant van Malmedy terechtkwamen, was btw wel een prachtlokatie van de mtb-trial!!!!
En altijd zo amateuristisch...
Mijn mening, als dat eens moest gebeuren door een fatsoenlijke organisatie, zou de DH en dual in Belgie een feest kunnen zijn. Voor de bikers EN de toeschouwers..... zo zou het moeten....
Voor al de critici die mij nu naar het hoofd gaan roepen. Ik heb vroeger , met een paar man, inline skate wedstrijden en evenementen ingericht en het was daar dik feest en veel volk...
Grtz
Tbx
Het parcours viel tegen, er zijn daar supertechnische tracks in de bossen en dan rijden ze over de skipiste naar beneden ??? ??? ???
Organisatie trok op niet veel, start was normaal om 14.00h en dan uitgesteld tot 15.30h ::) >:(
velen de pijlen van de MTB-TRIAL volgde en dus aan de andere kant van Malmedy terechtkwamen, was btw wel een prachtlokatie van de mtb-trial!!!!
Mijn mening, als dat eens moest gebeuren door een fatsoenlijke organisatie, zou de DH en dual in Belgie een feest kunnen zijn. Voor de bikers EN de toeschouwers..... zo zou het moeten....
Voor al de critici die mij nu naar het hoofd gaan roepen. Ik heb vroeger , met een paar man, inline skate wedstrijden en evenementen ingericht en het was daar dik feest en veel volk...
Grtz
Tbx
- King Zeus @ DirtE19
Tbx schreef:
Als toeschouwer;
Grtz
Tbx
en zijn er ook foto"s??? ;D
Dat kan maar niet door mij genomen....
Grtz
Tbx
Grtz
Tbx
Wij waren "toevallig" in de buurt gedurende dat week-end en hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om de schoooonste plekjes van Malmedy en omgeving onveilig te maken.
Buiten wat posen op de wei, ons boterhammekes opeten en kritiek geven, waren we enigszins teleurgesteld door het parcours en organisatie. (wie, wat waar en hoe ??) Ze hadden beter de Trô Maret afgedaald. Een lange technische singeltrack met een beetje NS allures in een machtige omgeving.
Ik heb enkele foto"s genomen, maar alleen van het dirt jump contest. Sorry hoor.
Buiten wat posen op de wei, ons boterhammekes opeten en kritiek geven, waren we enigszins teleurgesteld door het parcours en organisatie. (wie, wat waar en hoe ??) Ze hadden beter de Trô Maret afgedaald. Een lange technische singeltrack met een beetje NS allures in een machtige omgeving.
Ik heb enkele foto"s genomen, maar alleen van het dirt jump contest. Sorry hoor.
Weet iemand wie die kerel is op de foto?
Respect voor die man, volgens mij de oudste die daar was maar
was wel gewonnen...
Grtz
Tbx
Respect voor die man, volgens mij de oudste die daar was maar
was wel gewonnen...
Grtz
Tbx