Wie, waarheen en waarom!
Spui het hier! :-*

is toch niet vanwege: "Om het forum niet helemaal onder te spammen, kun je op onze website www.bikefestival.nl terecht voor details."???
En waddup met Willingen? Komend weekend toch al?!
Moderator:Beheerders
surfstad schreef:
Ik ga naar beide!
Dude© schreef:
Hijs iig wel lelijker.
Bart schreef:
[surfstad schreef:
Ik ga naar beide!
Ben je nou stoerder dan de rest?!
v.d.Hill schreef:
[Dude© schreef:
Hijs iig wel lelijker.
En kleiner. Mooie krielkip. :P Hee vettige Harrie, alles kits achter die kippegerits.![]()
SHIFT 00 schreef:
reed vannacht terug naar huis uit Spaarnwoude... lekker rustig op de weg om 04:00 dik gassen... ineens een gast voor me dik te remmen... heeft ie een kale kop en een dikke ghost fiets achterop. ik haalde hem in bij de overgang van de a10 naar a2. Een amsterdammer die al naar Willingen vertrok?
surfstad schreef:
[SHIFT 00 schreef:
reed vannacht terug naar huis uit Spaarnwoude... lekker rustig op de weg om 04:00 dik gassen... ineens een gast voor me dik te remmen... heeft ie een kale kop en een dikke ghost fiets achterop. ik haalde hem in bij de overgang van de a10 naar a2. Een amsterdammer die al naar Willingen vertrok?
Eerste vraag die mij rees..... wat the fuck doe je om vier uur op de snelweg????
Don Diablos schreef:
Zelfs ik ga naar B"hoek!
Rodger schreef:
[Don Diablos schreef:
Zelfs ik ga naar B"hoek!
Fuck, dus ik moet weer op zolder slapen?
surfstad schreef:
[SHIFT 00 schreef:
Eerste vraag die mij rees..... wat the fuck doe je om vier uur op de snelweg????
Ghostdog - X schreef:
als je met de trein komt richting Berschenhoek, hoe kan je dan het beste gaan? Of rijdt er toevallig iemand uit Zeist en omstreken heen met plek over?![]()
adios, Jop