Bikers in limburg (bel)
Moderator:Beheerders
hallo,
zijn er eigenlijk veel bikers van belgisch limburg ? zijn er ook meetings ?
Ik cross eigenlijk gewoon wa rond met de fiets (p3) nx speciaals, gewoon wat trappen (vooral genk, leuk om te streeten), beetje int bos rondscheuren, terril (maar dan tevoet naar boven) e.d. En ben eigenlijk op zoek naar niewe plekken die aangenaam zijn om te biken.
zijn er mensen die bepaalde locaties kennen ?
greetings michael
Ik cross eigenlijk gewoon wa rond met de fiets (p3) nx speciaals, gewoon wat trappen (vooral genk, leuk om te streeten), beetje int bos rondscheuren, terril (maar dan tevoet naar boven) e.d. En ben eigenlijk op zoek naar niewe plekken die aangenaam zijn om te biken.
greetings michael
Re:Bikers in limburg (bel)
kom iig naar BIKEMOTION in de JAARBEURS Utrecht!!!!!
laterr Tim
laterr Tim
MauiForce schreef:
hallo,
greetings michael
Hy,
Ik woon in Lummen.
Wij biken ook in Genk, Maasmechelen, Lummen eigelijk overal ;D.
Street, trails alles...
Grtz
Tbx
moest ge es passeren om te streeten in genk ofzo of op de terril van w"slag (achtertuin) dan moogde altijd es mailen. Heb mark m uit genk es gesproken tijdens surfen, en hij zou mailen om es te gaan biken of surfen, hij heeft tot op heden niet gemaild, dus ik zal nen goeien indruk nagelaten hebben !
;D
Flow266@gmx.net
msn : Bumpjump263@hotmail.com
Greetings
michael

Flow266@gmx.net
Greetings
michael
-
Wij gaan elke zondag morgen toertochten rijden in de omgeving van Luik.
We vertrekken steeds om 7u30 op de carpoolparking in Diepenbeek.
Als naar beneden scheuren en technisch klimmen je aanspreekt dan ben je altijd welkom.
Grts.
BT aka FV
We vertrekken steeds om 7u30 op de carpoolparking in Diepenbeek.
Als naar beneden scheuren en technisch klimmen je aanspreekt dan ben je altijd welkom.
Grts.
BT aka FV
hallo,
da van de berg afrijden zie ik helemaal zitten.
hoeveel km maken jullie ongeveer ? km"s maken heb ik geen problemen mee, maar men p3 is daar nie echt heel goed toe geschikt. Is dat in onvervalste race stijl of meer just for fun, hier en daar wat spelen, droppen enz... ? Dan zie ik dat helemaal zitten.
Als het zover is laat ik wel iet weten...
Greetings michael
hoeveel km maken jullie ongeveer ? km"s maken heb ik geen problemen mee, maar men p3 is daar nie echt heel goed toe geschikt. Is dat in onvervalste race stijl of meer just for fun, hier en daar wat spelen, droppen enz... ? Dan zie ik dat helemaal zitten.
Greetings michael
MauiForce schreef:
hallo,
Greetings michael
Met ne P3 kunt ge alles ;D.
Ik heb er ook al toertocht mee gereden.
Zondags doen we toertochten, dus 40 a 45km afgepijld parkoers, natuurlijk ALTIJD in de ardennen. (waar zou ge ook anders kunnen MOUNTAINbiken

We rijden niet ala race maar hebben gaan wel goed voorruit (vooral naar beneden ;D)
Zaterdags gaan we meer freeriden, spelen, trails zoeken...
Door de week wa trailbiken, beetje streeten of gewoon having fun...
Ik vertrek nu Zondag voor een weekske naar de Provence biken, ik laat u een seintje als ik terug ben.
Grtz
Tbx
Zo een zaterdag zie ik helemaal zitten !
greetings
michael
greetings
michael
hey, kom naar de meeting in leuven... toch niet zo ver he?
Slu
Michaël.
Slu
Michaël.
Vriendin zit daar ook ergens op kot, anders stuur ik ze volgende week al met m"n veloke op
Misschien kom ik wel langs (liefst met de trein van genk) Iemand ervaringen met fiets op de trein ??
Is er ergens een mogelijkheid om te parkeren voor als ik me den oto kom ?
greetings
den andere michael

Misschien kom ik wel langs (liefst met de trein van genk) Iemand ervaringen met fiets op de trein ??
Is er ergens een mogelijkheid om te parkeren voor als ik me den oto kom ?
greetings
den andere michael
euh, fiets op trein is geen probleem he, gewoon ticketje voor de fiets kopen en hem is een fiets compartiment steken. En, als je met de auto komt, is er vlak aan het station wel een parkeerplaatsje geloof k.
Maca ronny & kaas saus en ik zijn allebei bimlurgers.
Sunville City!
Maar op vlak van leuke parcourtjes is het de laatste tijd wat minder gesteld...
S-hills in Boekt (Heusden-Zolder) is nu een kelder van een nieuwgebouwd huis, Kiewit is S***, en voor de rest...?
Nog wel dirtjumpjes bij een kameraad zijn thuis.
Sunville City!
Maar op vlak van leuke parcourtjes is het de laatste tijd wat minder gesteld...
S-hills in Boekt (Heusden-Zolder) is nu een kelder van een nieuwgebouwd huis, Kiewit is S***, en voor de rest...?
Nog wel dirtjumpjes bij een kameraad zijn thuis.
-
MauiForce schreef:
moest ge es passeren om te streeten in genk ofzo of op de terril van w"slag (achtertuin) dan moogde altijd es mailen. Heb mark m uit genk es gesproken tijdens surfen, en hij zou mailen om es te gaan biken of surfen, hij heeft tot op heden niet gemaild, dus ik zal nen goeien indruk nagelaten hebben !;D
Flow266@gmx.net
Greetings
michael
Mark M is zelden online
Te druk bezig met zijn werk enzo

Zondag morgen om 7u30 op de Carpool in Diepenbeek.
Zaterdag is niet altijd op de agenda. we zullen hier wel iets achterlaten als het zo ver is...
Grts.
BT