Vrijdag 14-12 rondje Posbank
Moderator:Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Vrijdag dagje vrij, dus rondje posbank op het programma gezet. Wie doet er mee?
start ergens in de ochtend.
JJ
start ergens in de ochtend.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Re: Vrijdag 14-12 rondje Posbank
Jah.. uh.. ga fietsen! ... met je 'dagje vrij... 'JJ schreef:Vrijdag dagje vrij, dus rondje posbank op het programma gezet.

- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik zeg ook niet dat ik verwacht dat er een grote groep mee moet, ik meld gewoon dat ik ga fietsen en als er iemand mee gaat is dat gezellig, anders ga ik lekker alleen.Jurriaan schreef:Pepijn kan nog niet me op de fiets en het is vrijdags papa dag.
wel een goeie dag vrijdags.
Dus inderdaad een prima dag, lekker rustig en geen zeurende papa's die papa dag hebben

JJ
Geen papa, maar ik kan geen vrij regelenJJ schreef:Ik zeg ook niet dat ik verwacht dat er een grote groep mee moet, ik meld gewoon dat ik ga fietsen en als er iemand mee gaat is dat gezellig, anders ga ik lekker alleen.Jurriaan schreef:Pepijn kan nog niet me op de fiets en het is vrijdags papa dag.
wel een goeie dag vrijdags.

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ow ok 
Het was inderdaad heerlijk rustig, ik denk 5 fietsers tegen gekomen.
papa dagen zijn goed, geeft je soms inderdaad wat ruimte om een paar kilometer singletrack mee te pikken, en dat is nooit weg!!
JJ

Het was inderdaad heerlijk rustig, ik denk 5 fietsers tegen gekomen.
papa dagen zijn goed, geeft je soms inderdaad wat ruimte om een paar kilometer singletrack mee te pikken, en dat is nooit weg!!
JJ