bike trip winterberg 2008

Organiseer een meeting of gezamelijke deelname aan een evenement.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Dope-on-Wheels
bike trip winterberg 2008

Bericht door Dope-on-Wheels » wo jan 09, 2008 9:51 am

hallo dirtersss

gaat er dit jaar nog een trip naar winterberg geplanned worden vanuit het forum?
ben niet erg ervaren maar ben nu al 2 keer geweest en vond hhet SUPERVET en kan niet wachten tot ik weer kan gaan :D
wil deze keer met meer mensen gaan dan alleen mijn vriendin omdat zij niet aan DH doet helaas :(
vorig jaar was er ook al een 'eerste keer naar winterberg' forum/meeting las ik. dit lijkt me leuk om in het voorjaar weer eens te plannen :) zeker als er mensen mee willen die al wat meer kunnen op deze parcours en ook het een en ander willen doorgeven... en natuurlijk veel lol hebben... :)
vorig jaar voor het eerst gesprongen en de tables gecleared op het oefenparcour :D dus wil dit graag snel herhalen en noooooog meer springen en airtime! :lol:

dus wie wilt gaan? wanneer? hoe? wat? waar? ben zelf niet heel actief geweest op het forum dus ken de peepz hier niet en ook niet de normale gang van zaken om dit te regelen. is er iemand die wilt opstaan en een opzet wilt geven hoe dit te regelen?:D
i hope so.... :angelnot:

Dope-on-Wheels

Bericht door Dope-on-Wheels » wo jan 09, 2008 9:52 am

edit: hopelijk was er niet al een topic hierover die ik gemist heb :oops:

w1tt3

Bericht door w1tt3 » wo jan 09, 2008 4:07 pm

zo, eerst mezelf maar eens voorstellen ik heet eric alias dn w1tt3.

Ik ben bjna een jaar aan het xc-en en kan ik mei mn eerste fr-dh bike kopen. Ik heb mijn zinnen gezet op een nieuwe bighit2. Ook is het mijn bedoeling komend seizoen meerdere malen naar winterbergen en de filthytrails te gaan. Echter 1 probleem, ik zal altijd alleen moeten want mijn vrouw is geen durf al en mijn maatjes zijn meer geinteresseerd in joints roken dus die wil ik niet (meer) om me heen hebben. Ik heb jaren op mn bmx rond gevlogen in div buitenparcs en weet dus (bijna) zeker dat ik een compagnon nodig zal hebben want ik ben niet bang om iets te blesseren maar dan zou ik nog wel naar huis willen kunnen. Dus ik ga graag met iemand of meerdere van jullie mee maar pas vanaf eind mei. Gr w1tt3
c-dale perp wit

Dope-on-Wheels

Bericht door Dope-on-Wheels » wo jan 09, 2008 4:16 pm

w1tt3 schreef:......mijn vrouw is geen durf al en mijn maatjes zijn meer geinteresseerd in joints roken....
dat ken ik whaha

maar lijkt me leuk, ben niet zo'n held dat ik geen probleem heb om iets te breken. ik blijf liever heel :roll: neemt niet weg dat ik wel risico's durf te nemen... risico's dus waar minder letsel bij zou komen kijken 8)
maar als jij al aardig kan springen en goede techniek heb zou ik best wat van je willen en kunnen leren denk ik...
mijn vriendin is ook niet zo hardcore iig.

mei / juni lijkt me een goed streven:) is het een beetje goed weer :D BBQ ofzoo...

wie nog meer?

w1tt3

Bericht door w1tt3 » wo jan 09, 2008 8:44 pm

Als mijn vroew de kids te baas kan en ik ben een dagje vrij wordt er zeker wat afgesproken, :) winterbergen met bbq gezellig.
c-dale perp wit

Plaats reactie