Donderdag streeten amsterdam?
Moderator:Beheerders
De vakantie komt er aan(voor de scholieren dan) en een meeting in amsterdam lijkt me wel weer eens leuk...
Er is nog geen vaste datum dus zeg maar wanneer jullie kunnen volgende week...
Grtz. Triz
Er is nog geen vaste datum dus zeg maar wanneer jullie kunnen volgende week...
Grtz. Triz
Laatst gewijzigd door triz op vr feb 22, 2008 5:04 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
dat hoort zotriz schreef:Ik heb net me achterwiel gebroken dus waarschijnlijk gaat het voor mij niet door....
Jullie horen het nog wel van me...
Grtz. Triz

Ok back on-topic
grtz. khardak
-
- de G U R U
- Contacteer:
zekersBiKeRbOi schreef:wij zijn om 10:30 @ CS![]()
(wij = de GURU, b-dirt, steelhead rider, en ik)
cu there
check even of je deze parken weet te vinden....
http://www.skateboardfederatie.nl/spots/nh_asd_1.htm onderaan de pagina.
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
Dat is echt fok op van je voet... Hoe lang duurt het voordat he gips er van af mag?
@ de G U R U
Qua skateparken: Everland is alleen open op woendag dus dat is geen optie, En andere skateparken waar ik soms kom zijn dan: Olypmia plein, Marnixpool, Javaeiland(vooral omdat bij me om de hoek is) en oosterpark... De andere ken ik eigenlijk niet en de enige die me er van intresseert is het rembrandtpark....
Als iemand nog andere leuke ideeèn heeft zeg het dan(het liefs vandaag) want dan kan ik morgen alles even checken(qua routes enzo)
@ de G U R U
Qua skateparken: Everland is alleen open op woendag dus dat is geen optie, En andere skateparken waar ik soms kom zijn dan: Olypmia plein, Marnixpool, Javaeiland(vooral omdat bij me om de hoek is) en oosterpark... De andere ken ik eigenlijk niet en de enige die me er van intresseert is het rembrandtpark....
Als iemand nog andere leuke ideeèn heeft zeg het dan(het liefs vandaag) want dan kan ik morgen alles even checken(qua routes enzo)
- de G U R U
- Contacteer:
@Bas :ga denk ik rond 8.30 uur naar rotterdam cs;
@ Triz: andere spots in amsterdam weet ik niet eigenlijk.... woon in rotterdam.
ik ga zelf iig naar Rembrandtpark, Johan C. park, Kadoelpool, Buitenveldert, Olympiaplein+biobanks en Java eiland; locatie/routebeschrijving staan op de site
zou wel moeten lukken in combinatie met google maps...
weet niet wat de rest gaat doen maar ik wil zelf ook nog even langs almere beatrixpark (snakerun!)en mss griftpark (moet toch het meeste halen uit m'n fietsticket)....
@ Triz: andere spots in amsterdam weet ik niet eigenlijk.... woon in rotterdam.
ik ga zelf iig naar Rembrandtpark, Johan C. park, Kadoelpool, Buitenveldert, Olympiaplein+biobanks en Java eiland; locatie/routebeschrijving staan op de site
zou wel moeten lukken in combinatie met google maps...
weet niet wat de rest gaat doen maar ik wil zelf ook nog even langs almere beatrixpark (snakerun!)en mss griftpark (moet toch het meeste halen uit m'n fietsticket)....
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,